Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

Naja ik denk dat Neres nog wel het meest baalt van iedereen, die heeft gewoon geen uitzicht op speeltijd. Hij is gelukkig nog wel dichtbij een coffeeshop dus daar zal die zijn tijd wel daar voortbrengen. 

Ik heb mij er bij neergelegd trouwens dat De Jong voortaan in een Barca shirt te zien zal zijn. Even twee jaartjes volhouden en dan is alle troep weg en kunnen we opnieuw bouwen. Ik hoop dat mijn kleinkinderen ooit nog een kampioenschap van Barcelona mee zullen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei La Pulga:

Naja ik denk dat Neres nog wel het meest baalt van iedereen, die heeft gewoon geen uitzicht op speeltijd. Hij is gelukkig nog wel dichtbij een coffeeshop dus daar zal die zijn tijd wel daar voortbrengen. 

Ik heb mij er bij neergelegd trouwens dat De Jong voortaan in een Barca shirt te zien zal zijn. Even twee jaartjes volhouden en dan is alle troep weg en kunnen we opnieuw bouwen. Ik hoop dat mijn kleinkinderen ooit nog een kampioenschap van Barcelona mee zullen maken.

Neres moest gewoon blijven. Marketing technisch voordeel. Die kop in dat Bob Marley tribute tenue :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ik heb dus gedroomd dat ik met jullie zat te kletsen op het forum en dat doen Luuk de Jong naar Barcelona ging :-D

Fucking hell. Ik aanbad (of aanbidde) die club vroeger. Wat denkt die Koeman echt? Pelle was ook transfervrij op zich. Als je dan toch een targetman zoekt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-9-2021 om 11:05 zei La Pulga:

Misschien had Neres dan in de afgelopen twee jaar wanneer hij fit was iets meer moeten brengen. Laten we wel zijn, als ik hem langs de kant zie staan om in te vallen weet ik al voldoende. Het wordt hem weer niet. Zijn goal in de bekerfinale tegen Vitesse was een van de weinige hoogtepunten de afgelopen twee jaren. 

bewerkt door ElMarcos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei delichris:

Benieuwd of dit ook echt gaat werken. Voor clubs als City en Chelsea toch wel wat minder aangezien die veel spelers hebben.

Atalanta Bergamo spant de kroon met 63 verhuurde spelers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flinke wassen neus deze nieuwe 'regels':

Citaat

Er is nog wel een uitzondering gemaakt door de FIFA. Voetballers tot en met 21 jaar en zelfopgeleide spelers vallen buiten de regels en mogen onbeperkt worden gehuurd en verhuurd.

Dat betekent dus dat die topclubs in Engeland spelers alleen nog maar halen als ze tiener zijn, dan zijn ze nog lekker met z'n veertigen tegelijk te verhuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Tim':

Dat betekent dus dat die topclubs in Engeland spelers alleen nog maar halen als ze tiener zijn, dan zijn ze nog lekker met z'n veertigen tegelijk te verhuren.

Kortom, de handel in 'kinderen' gaat eerder nog verder groeien..... :5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei ElMarcos:

Kortom, de handel in 'kinderen' gaat eerder nog verder groeien..... :5

Daar ben ik eigenlijk wel bang voor, ja.

Voor ons FM'ers is het dan weer een voordeel. Mijn eerste game zonder dertig spelers per jaar te verhuren moet nog komen :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Kyrill:

Barcelona wordt gelinked aan Raphinha en Haaland. Als die twee allebei daadwerkelijk komen is het voetbal voor mij 100% verpest en kapot...

Ik vraag me dan wel af hoe Barcelona aan het geld komt, Haaland zal zeker 150 miljoen moeten gaan kosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Genk-doelman Maarten Vandevoordt trekt naar RB Leipzig. Werd vandaag officieel bekend gemaakt. Wat wel vreemd is, is dat de transfer pas in 2024 zal plaatsvinden. Sterker nog: Vandevoordt zal eerst zijn contract bij Genk nog verlengen tot 2026 want zijn huidige contract loopt eind dit seizoen af. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites