La Pulga Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 1 uur geleden zei neva: Ik wil er niet over praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 5 minuten geleden zei La Pulga: Ik wil er niet over praten. * slaat een arm om je heen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Ik laat het allemaal nog eventjes bezinken: Luuk de Jong naar Barca. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Zou die de bal kunnen hooghouden als ie gepresenteerd wordt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 5 minuten geleden zei himan: Zou die de bal kunnen hooghouden als ie gepresenteerd wordt? Dat vroeg ik me ook al af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Hoe zou het met Wijndal, Veerman, Bazoer en Tannane gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Naja ik denk dat Neres nog wel het meest baalt van iedereen, die heeft gewoon geen uitzicht op speeltijd. Hij is gelukkig nog wel dichtbij een coffeeshop dus daar zal die zijn tijd wel daar voortbrengen. Ik heb mij er bij neergelegd trouwens dat De Jong voortaan in een Barca shirt te zien zal zijn. Even twee jaartjes volhouden en dan is alle troep weg en kunnen we opnieuw bouwen. Ik hoop dat mijn kleinkinderen ooit nog een kampioenschap van Barcelona mee zullen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 3 uur geleden zei La Pulga: Ik wil er niet over praten. Whisky d'r bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 30 minuten geleden zei Nom de Guerre: Whisky d'r bij? Kan je voor mij inschenken? ik kan door het verdriet mijn handen niet meer bewegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Ooit zag ik Luuk de Jong zijn professionele debuut maken en zag ik hem voor het eerst scoren. Als ik dit had geweten, had ik foto's moeten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 2 uur geleden zei La Pulga: Naja ik denk dat Neres nog wel het meest baalt van iedereen, die heeft gewoon geen uitzicht op speeltijd. Hij is gelukkig nog wel dichtbij een coffeeshop dus daar zal die zijn tijd wel daar voortbrengen. Ik heb mij er bij neergelegd trouwens dat De Jong voortaan in een Barca shirt te zien zal zijn. Even twee jaartjes volhouden en dan is alle troep weg en kunnen we opnieuw bouwen. Ik hoop dat mijn kleinkinderen ooit nog een kampioenschap van Barcelona mee zullen maken. Neres moest gewoon blijven. Marketing technisch voordeel. Die kop in dat Bob Marley tribute tenue Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Haha ik heb dus gedroomd dat ik met jullie zat te kletsen op het forum en dat doen Luuk de Jong naar Barcelona ging Fucking hell. Ik aanbad (of aanbidde) die club vroeger. Wat denkt die Koeman echt? Pelle was ook transfervrij op zich. Als je dan toch een targetman zoekt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 39 minuten geleden zei La Pulga: Kan je voor mij inschenken? ik kan door het verdriet mijn handen niet meer bewegen. Ik help zelfs mee met consumeren, verdriet verwerk je het beste samen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 (bewerkt) Op 1-9-2021 om 11:05 zei La Pulga: Naja ik denk dat Neres nog wel het meest baalt van iedereen, die heeft gewoon geen uitzicht op speeltijd. Hij is gelukkig nog wel dichtbij een coffeeshop dus daar zal die zijn tijd wel daar voortbrengen. Misschien had Neres dan in de afgelopen twee jaar wanneer hij fit was iets meer moeten brengen. Laten we wel zijn, als ik hem langs de kant zie staan om in te vallen weet ik al voldoende. Het wordt hem weer niet. Zijn goal in de bekerfinale tegen Vitesse was een van de weinige hoogtepunten de afgelopen twee jaren. 3 september 2021 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 Citaat https://nos.nl/artikel/2423285-fifa-grijpt-in-vanaf-1-juli-mogen-voetbalclubs-acht-spelers-huren-en-verhuren Benieuwd of dit ook echt gaat werken. Voor clubs als City en Chelsea toch wel wat minder aangezien die veel spelers hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 55 minuten geleden zei delichris: Benieuwd of dit ook echt gaat werken. Voor clubs als City en Chelsea toch wel wat minder aangezien die veel spelers hebben. Atalanta Bergamo spant de kroon met 63 verhuurde spelers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 12 minuten geleden zei MNie: Atalanta Bergamo spant de kroon met 63 verhuurde spelers! Wow dat is ook nog al wat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 10 minuten geleden zei delichris: Wow dat is ook nog al wat zeg. Hier de lijst met meeste verhuurde spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 Flinke wassen neus deze nieuwe 'regels': Citaat Er is nog wel een uitzondering gemaakt door de FIFA. Voetballers tot en met 21 jaar en zelfopgeleide spelers vallen buiten de regels en mogen onbeperkt worden gehuurd en verhuurd. Dat betekent dus dat die topclubs in Engeland spelers alleen nog maar halen als ze tiener zijn, dan zijn ze nog lekker met z'n veertigen tegelijk te verhuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 2 uur geleden zei Tim': Dat betekent dus dat die topclubs in Engeland spelers alleen nog maar halen als ze tiener zijn, dan zijn ze nog lekker met z'n veertigen tegelijk te verhuren. Kortom, de handel in 'kinderen' gaat eerder nog verder groeien..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 53 minuten geleden zei ElMarcos: Kortom, de handel in 'kinderen' gaat eerder nog verder groeien..... Daar ben ik eigenlijk wel bang voor, ja. Voor ons FM'ers is het dan weer een voordeel. Mijn eerste game zonder dertig spelers per jaar te verhuren moet nog komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 31 maart 2022 Share Geplaatst 31 maart 2022 4 uur geleden zei Tim': Voor ons FM'ers is het dan weer een voordeel. Mijn eerste game zonder dertig spelers per jaar te verhuren moet nog komen Elk nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Barcelona wordt gelinked aan Raphinha en Haaland. Als die twee allebei daadwerkelijk komen is het voetbal voor mij 100% verpest en kapot... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 12 minuten geleden zei Kyrill: Barcelona wordt gelinked aan Raphinha en Haaland. Als die twee allebei daadwerkelijk komen is het voetbal voor mij 100% verpest en kapot... Ik vraag me dan wel af hoe Barcelona aan het geld komt, Haaland zal zeker 150 miljoen moeten gaan kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 april 2022 Share Geplaatst 12 april 2022 Genk-doelman Maarten Vandevoordt trekt naar RB Leipzig. Werd vandaag officieel bekend gemaakt. Wat wel vreemd is, is dat de transfer pas in 2024 zal plaatsvinden. Sterker nog: Vandevoordt zal eerst zijn contract bij Genk nog verlengen tot 2026 want zijn huidige contract loopt eind dit seizoen af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten