Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

Monchi haalt echt niet zomaar iemand zonder plan (al leek dat met Hector Moreno wel het geval lol)

Hebben jullie ook wel eens dat je ergens leest van speler x is naar club gegaan, om het vervolgens als waarheid aan te nemen. Dacht toch echt op een serieus medium te lezen dat Balotelli al naar l'OM was, maar dat blijkt helemaal niet waar te zijn.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Monchi haalt echt niet zomaar iemand zonder plan (al leek dat met Hector Moreno wel het geval lol)

Meestal niet, nee. Op zich snap ik het wel, jong en talentvol, neo-international, maar dan moeten ze hem ook gaan opstellen. Wellicht verwachten ze nog spelers te verkopen/verhuren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben jullie ook wel eens dat je ergens leest van speler x is naar club gegaan, om het vervolgens als waarheid aan te nemen. Dacht toch echt op een serieus medium te lezen dat Balotelli al naar l'OM was, maar dat blijkt helemaal niet waar te zijn.

Dit heb ik de laatste tijd alleen maar man. Echt vreselijk irritant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dit geval ook lijkt me. Kluivert heeft toch helemaal niets meer laten zien dat een El Ghazi of Kishna bij Ajax destijds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dit geval ook lijkt me. Kluivert heeft toch helemaal niets meer laten zien dat een El Ghazi of Kishna bij Ajax destijds.

100x meer effectiviteit dan Kishna heeft laten zien. Kluivert is technisch maybe nog niet op het niveau van Roma of anders Europese (sub)-top, maar het is wel duidelijk dat hij voor een buitenspeler een goed spelinzicht heeft. Als ze hem bij Roma de nodige techniek kunnen aanleren heb je er een hele goede aan, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit heb ik de laatste tijd alleen maar man. Echt vreselijk irritant.

Nu lees ik dat Lichtsteiner naar Arsenal gaat(?) Zou toch zweren dat hij al bij BVB een contract had.

Misschien moet ik toch maar wat meer serieuze media gaan volgen en minder onzin lezen (en posten voor jullie grappenmakers :huhu: ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat onzin, Cengiz Under is niet veel beter en is via Basaksehir bij Roma al basisspeler en die heeft minder gespeeld bij een kleinere club dan Ajax. Als je goed bent, kun je het maken. Al dat gezeur over zijn leeftijd en ervaring, het gaat daar helemaal niet om, het gaat om hoe iemand voetbalt. Kluivert heeft in die weinige speelminuten al laten zien dat die veel meer mogelijkheden heeft dan El Ghazi, Bazoer, Kishna, Tete, Riedewald, Ake, Bruma, Rekik enzovoort. Kluivert heeft iets speciaals en dat hadden die gasten allemaal niet. Je kan toch wel gewoon voetbal kijken op tv en zien dat Kluivert toch iets anders is dan El Ghazi of ben ik nou gek :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kluivert heeft in die weinige speelminuten al laten zien dat die veel meer mogelijkheden heeft dan El Ghazi, Bazoer, Kishna, Tete, Riedewald, Ake, Bruma, Rekik enzovoort. Kluivert heeft iets speciaals en dat hadden die gasten allemaal niet. Je kan toch wel gewoon voetbal kijken op tv en zien dat Kluivert toch iets anders is dan El Ghazi of ben ik nou gek :cab:

Daar ben ik het niet mee eens. Wat voor speciaals heeft meneer Kluivert dan? Aardige voetballer, dat zeker. Talentje ook. Maar ik vind hem momenteel niet echt veel beter dan El Ghazi of Kishna toen. Je kutn hem natuurlijk niet vergelijken met Bazoer, Riedewald of Tete.

En Bruma en Rekik hadden voor hun overstap niet eens in het eerste gespeeld.

En je noemt nu 1 speler op wie het gelukt is op hele jonge leeftijd naar buitenland te gaan en een basisplek te veroveren. Ik kan er zo 10 opnoemen bij wie dat niet is gelukt.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik het niet mee eens. Wat voor speciaals heeft meneer Kluivert dan? Aardige voetballer, dat zeker. Talentje ook. Maar ik vind hem momenteel niet echt veel beter dan El Ghazi of Kishna toen. Je kutn hem natuurlijk niet vergelijken met Bazoer, Riedewald of Tete.

En Bruma en Rekik hadden voor hun overstap niet eens in het eerste gespeeld.

En je noemt nu 1 speler op wie het gelukt is op hele jonge leeftijd naar buitenland te gaan en een basisplek te veroveren. Ik kan er zo 10 opnoemen bij wie dat niet is gelukt.

De meesten mislukken ja, ik denk alleen dat we de fout maken om te denken dat die 10 mislukken vanwege ervaring en leeftijd en daar ben ik het niet altijd mee eens. Die 10 mislukken omdat zij blijkbaar niet goed genoeg kunnen voetballen. Ik noem Under omdat dat ook toevallig Roma is natuurlijk, of Kluivert de kans gaat krijgen bij United of Barca dat weet ik niet, maar bij Roma sowieso.

Ik vind dat je El Ghazi, Kishna en El Ghazi absoluut niet kunt vergelijken met elkaar. Ja het zijn alle 3 buitenspelers en maken de stap relatief vroeg naar het buitenland maar qua kwaliteiten nee joh. Ik vind nog van Kishna erg zonde van zijn blessures, daar had ik nog wel vertrouwen in maar El Ghazi kan bijvoorbeeld helemaal niet zo goed voetballen, die viel ook door de mand bij Bosz bij zijn positiespelletjes. Maar Kluivert is verdomd snel, heeft een goed schot, uitstekend rendement, heeft spelinzicht en heel goed in de 1 tegen 1, is daarnaast nog 18 en een stuk jonger dan die andere 2 toen zij naar het buitenland gingen. De kwaliteiten van Kluivert zie je niet gauw voor een jongen van zijn leeftijd, ik vind Lozano maar een blinde draver als je hem gaat vergelijken met Kluivert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over dat spelinzicht vind ik bij Kluivert nog wel meevallen. Hij is inderdaad wel jonger dan Kishna en El Ghazi, maar juist op deze leeftijd moet hij veel spelen om beter te worden. En ik denk dat hij nu niet het niveau heeft om veel te spelen bij Europese topclubs. Bovendien staat Italië niet bekend erom om jonge spelers een kans te geven.

Bovendien gaat Kluivert ook nog een terugval hebben, bij Ajax weet je dat je dan niet meteen je plek verliest, maar bij Roma lig je er dan zo uit. Ook het Nederlands Elftal zal hij de komende 2 jaar kunnen vergeten, want we gaan geen reservespeler van Roma oproepen natuurlijk.

Kijk ook naar zijn pa, die was 19 of 20 of zo toen hij vertrok bij Ajax en had een Champions League en een WK voor clubteams gewonnen. Maar hij redde het ook niet bij Milan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jep, van al die spelers van Ajax was ik het meest teleurgesteld in Bazoer omdat ik in hem toen ook een grote zag. Op 1 ding heb je natuurlijk geen vat op, en dat is mentaliteit en ik denk dat Bazoer daardoor verzaakt. Hoe straks Kluivert met druk omgaat en met een teleurstelling en met verleidingen ja dat weet ik ook niet natuurlijk. Puur voetballend geloof ik er wel in, al is wereldtop niet te zeggen nu imo. Ik zei ook dat hij het gaat maken, zeker bij clubs als Roma maar uiteraard snap ik ook wel dat hij bij Chelsea, Real, Barca, Bayern etc geen basisspeler gaat worden gelijk.

Echt een typische PSV transfer overigens mocht Van Ginkel niet haalbaar zijn he, Bazoer.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man Utd lijkt op Fred en Arnautovic te willen halen. Voor de absolute top gaan ze niet echt hè?

Vond persoonlijk Arnautovic fantastisch spelen de laatste twee maanden, maar de steun bij WHU is erg beperkt. Alles stond bij die club qua resultaten met Arnautovic. Lijkt mij sterk dat ie het niveau bij Man Utd gaat bepalen, maar geen verkeerde speler als back-up (mocht ie zich gedragen natuurlijk).

Verder Van der Water een typische aankoop bij Heracles. Zag er leuk uit in de wedstrijden die ik van hem zag, benieuwd wat ie kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites