jj1 Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 snap niet wat er triest aan is :cab: Bonucci vertrekt misschien vandaag al naar AC. Krijgen aardig team zo langzaam op papier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 juli 2017 Share Geplaatst 22 juli 2017 https://www.youtube.com/watch?v=veL8nUzd95s Dit bulletin hebben ze dus meerdere keren per dag :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 juli 2017 Share Geplaatst 26 juli 2017 http://www.newshub.co.nz/home/sport/2017/07/marco-rojas-heads-to-sc-heerenveen-to-undergo-medical.html Nog nooit van gehoord. Ik hoop wel dat hij een EU paspoort heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 26 juli 2017 Share Geplaatst 26 juli 2017 (bewerkt) http://www.newshub.co.nz/home/sport/...o-medical.html Nog nooit van gehoord. Ik hoop wel dat hij een EU paspoort heeft. Zou me niks verbazen als dit weer een gevalletje Marco Pappa is 26 juli 2017 bewerkt door kiewiet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 juli 2017 Share Geplaatst 26 juli 2017 Zou me niks verbazen als dit weer een gevalletje Marco Pappa is Ja, dat weet je nooit zeker. Pappa heeft nooit echt een kans gehad, vind ik. Hij liet voor en na Heerenveen wel zien dat hij kan voetballen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 juli 2017 Share Geplaatst 26 juli 2017 Gaat Reza weg dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 juli 2017 Share Geplaatst 26 juli 2017 Larsson wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 Ik word eigenlijk een beetje moe van al dat 'de hele markt is gek geworden'-.geroep. Volgens mij valt dat echt heel goed mee als je de inkomsten van clubs er naast legt. Het geld dat clubs binnen halen stijgt razendsnel en de transferprijzen passen zich daar gewoon op aan. Toen Real in 2001 Zidane kocht voor 75M hadden ze bv. een omzet van 140M. In 2009 met de transfer van Ronaldo was dat al 400M en voor 2015-2016 al 620M. In Engeland met die gigantische tv-contracten stijgen de budgetten ook razendsnel. Natuurlijk kan je voor specifieke spelers nog steeds beargumenteren dat ze teveel gekost hebben, maar dat 'de markt' helemaal gek is geworden lijkt me populistische onzin. Al is economie nooit mijn sterkste kant geweest, dus als er niks klopt van wat ik hier zeg, correct me dan aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 (bewerkt) Inderdaad, voetbal is gewoon onderhevig aan marktwerking. Vraag en aanbod bepalen de prijs en als er veel geld is, kun je veel geld vragen. En iemand die prima snapt hoe dat werkt, is Raiola, die dit op VI zei over de prijs van Neymar: 'Het is geen transfersom, maar een schadevergoeding. Barcelona heeft 80 miljoen euro uitgegeven om Neymar in te lijven. Omdat ze zijn vader 45 miljoen hebben betaald, is er een boete van de fiscus van 80 miljoen bovenop gekomen. Dat is al 160 miljoen. Tel daar een jaarsalaris van 20 miljoen bij en dan kom je al boven de 200 miljoen uit', berekent Mino Raiola, zaakwaarnemer van Pogba. 'Die kosten willen ze terugverdienen. Het is niet vreemd dat PSG dat wil uitgeven. Neymar is jong, Braziliaan en de absolute wereldster van de toekomst. Zo lang de tv-gelden, reclame-inkomsten en sponsordeals blijven stijgen, verdien je dat geld terug.' Niet de uitleg van marktwerking, wel waarom er ook zoveel gevraagd en dus betaald kan worden. 27 juli 2017 bewerkt door vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 En dan 30% voor de zaakwaarnemer erbij en je hebt een deal. (Al telt ie zelf er al gauw 20 miljoen bij) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 juli 2017 Share Geplaatst 28 juli 2017 (bewerkt) Absolute wereldster van de toekomst? Beetje overdreven mijn inziens. Neymar is toch 'al' 25 en zowel Messi als Ronaldo gaan nog wel eventjes de sterren blijven. Neymar heeft op dat vlak gewoon wat pech, want nu staat hij er toch al een paar jaar onder en dat zal zo nog wel een jaar of 2/3 duren op z'n minst. Als Mbappé zijn potentieel waarmaakt, wordt hij de absolute wereldster van de toekomst. 28 juli 2017 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 31 juli 2017 Share Geplaatst 31 juli 2017 Na Driussi nu ook Mammana naar Zenit. 16 miljoen Al die toffe talentjes begraven in Rusland. Ken weinig spelers die daar echt wereldtop zijn geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 augustus 2017 Share Geplaatst 2 augustus 2017 Absolute wereldster van de toekomst? Beetje overdreven mijn inziens. Neymar is toch 'al' 25 en zowel Messi als Ronaldo gaan nog wel eventjes de sterren blijven. Neymar heeft op dat vlak gewoon wat pech, want nu staat hij er toch al een paar jaar onder en dat zal zo nog wel een jaar of 2/3 duren op z'n minst. Als Mbappé zijn potentieel waarmaakt, wordt hij de absolute wereldster van de toekomst. In Brazilië waar zo'n 200 miljoen mensen wonen, denken ze daar vast anders over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 augustus 2017 Share Geplaatst 2 augustus 2017 Sierde de Vos zegt dat hij de beste is na Messi. Dus dan is het zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 4 augustus 2017 Share Geplaatst 4 augustus 2017 220 miljoen. Belachelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Naast Neymar, wil PSG nu ook Mbappé overnemen. Lekker hoor, Neymar, Cavani en Mbappé : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Barcelona schijnt 130 Miljoen neer te willen leggen voor Coutinho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Barcelona schijnt 130 Miljoen neer te willen leggen voor Coutinho. En Liverpool ziet in Ziyech zijn opvolger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 En Liverpool ziet in Ziyech zijn opvolger. Chill :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Timothy Tofu-Mensah gaat op huurbasis naar Crystal Palace. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Mag hopen voor Liverpool dat Ziyech niet de nummer 1 op het lijstje is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Chill :moop: Denk dat Ziyech compleet door de mand zou vallen in de PL maar goed. Voor Ajax zou het wel een gemis zijn, al denk ik dat dit niet zijn beste jaar gaat worden. Mag hopen voor Liverpool dat Ziyech niet de nummer 1 op het lijstje is. Schijnbaar wel, volgens de geruchten. De fans staan vooralsnog volledig achter zijn, eventuele, komst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Timothy Tofu- Mensah gaat op huurbasis naar Crystal Palace. Niet naar Azië? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Niet naar Azië? Godver, ik noem die jongen zo vaak Tofu dat ik niet eens meer corrigeer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Wat vinden we trouwens van Sneijder bij Nice? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten