Rossini' Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Balotelli will join French side Nice before Wednesday's deadline as his agent Mino Raiola concludes negotiations with the Ligue 1 side. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Ook al Dante gehaald. Met het geld van Ben Arfa schat ik zo in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Dat is knap, want die is transfervrij vertrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Zal toch ook wel een salaris en tekenpremie krijgen neem ik aan ;c ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Ook al Dante gehaald. Met het geld van Ben Arfa schat ik zo in? Als die jongen zó'n groot gat in het salaris achterlaat dat ze daarvan Dante én Balotelli kunnen betalen, dan heeftie vast moeten inleveren bij PSG. :LO: Is dus transfervrij vertrokken bij Nice. edit: ok te laat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 OHjah fak mijn fout ;e Maar met welk geld dan? Hebben een gloednieuw stadion wat ook wel een paar centen heeft moeten kosten, dus heel veel geld zullen ze daar niet te besteden hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Blijkbaar overgenomen door Chinezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Blijkbaar overgenomen door Chinezen. Dat is wel nice voor ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Sparta haalt de broer van Pogba. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Lekker FC Afkicken aan nu : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Lekker FC Afkicken aan nu :< Hier ook, fm aan en FC Afkicken op de achtergrond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Maher naar Osmanlispor, wat moet ie daar nou :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Veel spelen, zelfs Europa League dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Osmanlispor is een best goede ploeg eigenlijk nu. Hebben ook een goede groep in de EL, dus volgende ronde is zeker haalbaar. Het is nu niet dat Maher zo'n geweldenaar is he boys... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Lekker FC Afkicken aan nu :< Heerlijk hoor. Lekker beetje lullen over inkomende transfers, bordje eten en een Fanta'tje erbij :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Het echte spektakel valt tegen dit jaar. Had nog wel een paar klappers verwacht, of zal er nog wat komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Garay is binnen boys _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Belhanda ook naar Nice :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Transfer van Witsel afgeketst. :( Die had ik graag bij Juve (of een andere topclub) gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Smerig gespeeld van Zenit hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Smerig gespeeld van Zenit hoor. Wat is er precies gebeurd misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Smerig gespeeld van Zenit hoor. Ook niet heel slim. Volgend jaar loopt zijn contract af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Zullen in de winter nog een poging wagen lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Wat is er precies gebeurd misschien? De transfer zolang mogelijk rekken zodat het uiteindelijk niet door kon gaan. Eerst wouden ze bonussen en toen wouden ze opeens eerst een opvolger vastleggen, ja hallo :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 december 2016 Share Geplaatst 22 december 2016 https://www.twenteinsite.nl/fc-twente-wil-oussama-assaidi-naar-enschede-halen.html Zo goed als rond als ik dit moet geloven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten