Jump to content

Transfernieuws

Mvdv

Recommended Posts

Pjaca waarschijnlijk naar Liverpool :love: :love: Heerlijke aankoop als je het mij vraagt.

Dat vind ik wel een hele mooie speler ja. Had hem liever niet bij Liverpool gezien. Sevilla ofzo is een prachtige stap. Vind hem niet heel veel voor Engeland. Wat jij [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; ?

Dat vind ik wel een hele mooie speler ja. Had hem liever niet bij Liverpool gezien. Sevilla ofzo is een prachtige stap. Vind hem niet heel veel voor Engeland. Wat jij [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; ?

Die spelers sporen stuk voor stuk niet ouwe, kijk dat je kan cashen prima, maar die gast moet gewoon bij Dinamo blijven voor een verbeterd contract. What the fuck doet die Markovic ook allemaal bij Liverpool bijvoorbeeld. Of Origi. Spelers worden tegenwoordig te vroeg gekocht en als ze slecht presteren is het voor fans een anti-climax. De hele constructie omtrent Halilovic is ook belachelijk, hij gaat nu tekenen bij Villareal ofzo met een terugkoopclausule?

Edited by Sanel

zie jij hier een argument? eerder een mening...

Ik lees dat deze transfer een reden zou moeten zijn dat hij nu eindelijk opgepikt zou moeten worden bij Oranje, maar misschien begrijp ik je verkeerd. En dat zou ik persoonlijk weer belachelijk vinden, als dat de standaard zou moeten zijn.

Ik lees dat deze transfer een reden zou moeten zijn dat hij nu eindelijk opgepikt zou moeten worden bij Oranje, maar misschien begrijp ik je verkeerd. En dat zou ik persoonlijk weer belachelijk vinden, als dat de standaard zou moeten zijn.

Natuurlijk zou dat belachelijk zijn, maar niemand snapt hoe Blind denkt. Ik vind het sowieso opmerkelijk te noemen dat hij ondanks zijn spel bij Atalanta nog niet eens bij de voorselectie heeft gezeten

:-D Wat mooi.

Had niet verwacht dat je dat zou zien, maar netjes hoor. Zie dat het in die formulering inderdaad vrij doorzichtig is :D Mag ik dan nog wel vragen waarom die ':<' erachter stond?

Omdat ik het die jongen wel gun.

Edited by cimbomcu