Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Transfernieuws

Mvdv

Recommended Posts

zie jij hier een argument? eerder een mening...

Ik lees dat deze transfer een reden zou moeten zijn dat hij nu eindelijk opgepikt zou moeten worden bij Oranje, maar misschien begrijp ik je verkeerd. En dat zou ik persoonlijk weer belachelijk vinden, als dat de standaard zou moeten zijn.

Ik lees dat deze transfer een reden zou moeten zijn dat hij nu eindelijk opgepikt zou moeten worden bij Oranje, maar misschien begrijp ik je verkeerd. En dat zou ik persoonlijk weer belachelijk vinden, als dat de standaard zou moeten zijn.

Natuurlijk zou dat belachelijk zijn, maar niemand snapt hoe Blind denkt. Ik vind het sowieso opmerkelijk te noemen dat hij ondanks zijn spel bij Atalanta nog niet eens bij de voorselectie heeft gezeten

:-D Wat mooi.

Had niet verwacht dat je dat zou zien, maar netjes hoor. Zie dat het in die formulering inderdaad vrij doorzichtig is :D Mag ik dan nog wel vragen waarom die ':<' erachter stond?

Omdat ik het die jongen wel gun.

Edited by cimbomcu

Ik denk voornamelijk spelers van een kwalitatief hoog niveau, en die zijn er gewoonweg niet.

Die zijn er ook niet, zeker als je het vergelijkt met de selecties van Duitsland, Frankrijk en Spanje. Maar we kunnen allemaal toch wel zeggen dat het ook voor een groot deel aan de bondscoach ligt. Elke keer als je Nederland ziet voetballen vraag je jezelf af met wat voor intentie ze het veld ingaan. Elke keer dat tikkie breed, tikkie terug en dat gaat de hele wedstrijd maar door. Er wordt geen linie doorbroken tijdens de opbouw en dat is hem zeker aan te raden gezien de wedstrijden waarin hij Sneijder en Wijnaldum opstelt die steeds te diep staan om maar mee te doen in het spelletje. Te zwijgen over hoe het verdedigend compact staat. Nee we spelen 4-3-3 omdat we altijd zo spelen maar met welke intentie, ho maar. En dan ga je al snel nat gezien je geen individuele klasse hebt die het verschil maakt zoals Robben eigenlijk altijd doet.

Maar met deze selectie heeft Nederland zich gewoon moeten kwalificeren voor het EK. En De Roon had daarin misschien niet het verschil gemaakt maar misschien wel een bepaald gogme gebracht in het elftal zoals Strootman het nu wel kan.

We moeten nu niet gaan doen alsof De Roon een reddende engel is. Een speler die van de nummer 13 in de Serie A naar een promovendus in de Premier League gaat. Denk niet dat hij veel verbeterd had aan het spel van Oranje

Misschien geen reddende engel, maar heeft het daar in Italië toch bovengemiddeld gedaan. Vrijwel heel Italië was lyrisch over die man.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk