Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Transfernieuws

Mvdv

Recommended Posts

[h=1]'Belangstelling uit Premier League en Bundesliga voor FC Utrecht-pareltje'[/h] Donderdag 27 april 2017 om 09:06 Het is de vraag of Giovanni Troupée ook volgend seizoen nog bij FC Utrecht te bewonderen is. De rechtsback mag zich in de belangstelling verheugen van clubs uit Engeland en Duitsland.

Vanuit de Premier League houden Bournemouth en Middlesbrough de verrichtingen van Troupée nauwlettend in de gaten en ook Bundesliga-club Eintracht Frankfurt stuurt wekelijks scout naar Nederland, meldt Elf Voetbal. Daarnaast hoopt de Schotse kampioen Celtic op de komst van de jeugdinternational, die dit seizoen zijn definitieve doorbraak beleeft bij Utrecht.

Troupée was in 29 optredens in de Eredivisie goed voor drie goals en twee assists. In januari probeerde AZ hem al tot een overgang te verleiden, maar de Alkmaarders wilden niet de hoofdprijs betalen. De vleugelverdediger ligt nog tot medio 2019 vast, waardoor de Domstedelingen minimaal twee miljoen euro willen ontvangen.

Volgens het Algemeen Dagblad is Utrecht al voorbereid op een mogelijk vertrek van Troupée, al zijn beide partijen wel in gesprek over een contractverlenging. De club van trainer Erik ten Hag heeft met Sean Klaiber en Mark van der Maarel nog twee opties op rechtsback.

Voor twee miljoen zie ik PSV en Feyenoord (bij een vertrek van Karsdorp) ook wel toeslaan.

Ik vind hem wel vergelijkbaar met Modeste qua type. Wel wat minder natuurlijk.

Daar kan je hem inderdaad wel redelijk mee vergelijken, maar die is wat verder (en ouder). Qua stijl is het inderdaad wel hetzelfde type. Heeft na wat omzwervingen nu een topseizoen gehad en is op zijn plaats in Keulen.

Denk dat dit voor Haller wel een mooie stap is om van daaruit de stap naar de subtop van Duitsland te maken.

Hoe the fuck is dit mogelijk dan? Ik vind dat zo raar, je weet toch helemaal niet hoe iemand van 16 jaar zich heeft ontwikkeld over 5 jaar? Heel vreemd vind ik dat.

De aankoop van Ødegaard ging zo goed dat ze er het volste vertrouwen in hebben dat ook deze jongen zich ontwikkelt tot een wereldster.

Hoe the fuck is dit mogelijk dan? Ik vind dat zo raar, je weet toch helemaal niet hoe iemand van 16 jaar zich heeft ontwikkeld over 5 jaar? Heel vreemd vind ik dat.

Als er 45 miljoen wordt betaald dan is het een hele goede speler en beter dan alle andere spelers onder de 45 miljoen. Zelfs beter dan Vincent Janssen!