Pino Geplaatst 29 juni 2017 Share Geplaatst 29 juni 2017 Ik dacht dat Maicon gestopt was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 juni 2017 Share Geplaatst 29 juni 2017 Loze geruchten ja sure, Belhanda heeft al getekend in ieder geval. Die gaat helemaal ontsporen bij Gala, dat joch heeft zieke mentale issues. Alle 3 rond zie ik nu. Lol. Deze club.. smh Ja is alle 3 al rond. Gomis kan geen kwaad, was niet super duur. Vorig jaar 20 goals in de Ligue 1 alleen wel ''al'' 31. Maicon heb ik mijn vraagtekens bij, 8 miljoen voor hem zet ik mijn twijfels bij. Ken hem van Porto wel maar daarna toch niet doorverkocht maar juist teruggegaan naar Brazil. Ook ''al'' 28. Belhanda kan fantastisch ballen natuurlijk, maar mentaal mwa. Al is Tudor daar wel snel klaar mee. Kosten gewoon teveel imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 juni 2017 Share Geplaatst 29 juni 2017 Og het is niet die rechtsback Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 Ja is alle 3 al rond. Gomis kan geen kwaad, was niet super duur. Vorig jaar 20 goals in de Ligue 1 alleen wel ''al'' 31. Maicon heb ik mijn vraagtekens bij, 8 miljoen voor hem zet ik mijn twijfels bij. Ken hem van Porto wel maar daarna toch niet doorverkocht maar juist teruggegaan naar Brazil. Ook ''al'' 28. Belhanda kan fantastisch ballen natuurlijk, maar mentaal mwa. Al is Tudor daar wel snel klaar mee. Kosten gewoon teveel imo. Gaat Podolski zijn contract uitdienen, of gaat-ie terug naar Köln? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 Gaat Podolski zijn contract uitdienen, of gaat-ie terug naar Köln? Podolski zit toch al in Japan? Havenaar gaat ook naar die club toe waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 Ake voor 23m naar Bournemouth Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 Gaat Podolski zijn contract uitdienen, of gaat-ie terug naar Köln? Zoals Superboer al zegt inderdaad, zit hij bij Vissel Kobe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 Nou zo kennen we Overmars weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 (bewerkt) Nou zo kennen we Overmars weer Vreemd verhaal weer indd. Alleen bedoeld om de prijs te verhogen? Of was ie gewoon weer eens te laat? Kan me eigenlijk niet voorstellen waarom Ajax opeens interesse zou hebben in Amrabat. Ik denk het eerste en dat is een behoorlijke kut move. Edit: Helemaal als je dan leest dat ze Nouri er in wouden betrekken ;e. Echt om je kapot te schamen die vent. Zo klaar mee. 30 juni 2017 bewerkt door AjaciedBart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 Volgens VZ heeft Amrabat het gezegd he lak voordat Feyenoord tot een akkoord kwam met FC Utrecht, wilde Ajax de overstap van Amrabat dwarsbomen. “Ja, Ajax had zich ook gemeld. maar ik wilde per se naar Feyenoord toe”, liet Amrabat, die in De Kuip gaat spelen met rugnummer 21, vrijdag na zijn presentatie weten in gesprek met RTV Rijnmond. Lees meer op http://www.voetbalzone.nl Zal dan wel iets van waarheid in zitten denk ik. Maar is echt bizar ja; hoezo zou je nog een middenvelder kopen (die ik niet beter vind dat die van ons) als je al zoveel opties hebt daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 Las ook dat ze Nouri in ruil aanboden, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk toch ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 Mocro quota he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 Nouri heeft toch geen toekomst bij Ajax zeg, snap heel goed dat ze gebruik willen maken van die hype en hem lekker wegdoen. Gaat nooit een basisspeler worden bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 [quote name='PJHoutman']Nouri heeft toch geen toekomst bij Ajax zeg, snap heel goed dat ze gebruik willen maken van die hype en hem lekker wegdoen. Gaat nooit een basisspeler worden bij Ajax. [/QUOTE] Deze slaan we op. @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 Nouri heeft toch geen toekomst bij Ajax zeg, snap heel goed dat ze gebruik willen maken van die hype en hem lekker wegdoen. Gaat nooit een basisspeler worden bij Ajax. Ik ben het wel met je eens, zie Nouri ook niet een basisplaats veroveren bij Ajax. Denk dat het voor hem goed is om een stap naar een subtopper te zetten en dan daar 2/3 jaar blijven. Kijken of die dat niveau aan kan en dan kan die alsnog proberen om bij Ajax te slagen. Is nu ondertussen ook al 20/21. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 Nouri gaat het maken, op 8 als opvolger straks van Ziyech. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 Komend seizoen middenveld Nouri, vd Beek en Ziyech Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 juni 2017 Share Geplaatst 30 juni 2017 [quote name='Pino'] Deze slaan we op. @Dansmeister[/QUOTE] Doe dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 2 juli 2017 Share Geplaatst 2 juli 2017 Je hebt ook wel goede argumenten om je mening te onderbouwen PJ. Vorig seizoen veel wedstrijden gezien van Nouri en dan kun je gewoon niet zeggen dat hij het niet gaat maken. Ja of je moet met je ogen dicht kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juli 2017 Share Geplaatst 2 juli 2017 Neem aan dat niemand twijfelt aan zijn voetbalkwaliteiten, dus fysiek zal wel het argument zijn van PJ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 juli 2017 Share Geplaatst 2 juli 2017 "Maar Messi is ook klein" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 juli 2017 Share Geplaatst 2 juli 2017 (bewerkt) Neem aan dat niemand twijfelt aan zijn voetbalkwaliteiten, dus fysiek zal wel het argument zijn van PJ. Bingo. Leuk dat zo'n jongen heel goed kan voetballen (en daar twijfel ik inderdaad ook niet aan) maar hij is veel te traag én niet goed genoeg in de duels. Vergelijk hem in die zin een beetje met een type Bruins toen hij net bij Feyenoord kwam (al is Nouri technisch nog wel wat beter). Ik denk niet dat Nouri het niveau niet aan kan, wel dat praktisch elke trainer altijd een meer complete speler zal verkiezen boven types als Nouri. 2 juli 2017 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 2 juli 2017 Share Geplaatst 2 juli 2017 Gelukkig hoef je niet perse goed te zijn in de duels. Wanneer je hem hebt zien spelen kun je dat wel concluderen. Technisch en in het hoofd sterk genoeg om uit de duels te blijven. De meeste trainers stellen hem niet op? Dan weet je ook gelijk wat er mis is met de huidige generatie trainers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 2 juli 2017 Share Geplaatst 2 juli 2017 Ruben Neves naar Wolves in de Championship :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 juli 2017 Share Geplaatst 2 juli 2017 Gelukkig hoef je niet perse goed te zijn in de duels. Wanneer je hem hebt zien spelen kun je dat wel concluderen. Technisch en in het hoofd sterk genoeg om uit de duels te blijven. De meeste trainers stellen hem niet op? Dan weet je ook gelijk wat er mis is met de huidige generatie trainers. Volledig mee eens. 'Type Bruins, al is Nouri technisch nog wel wat beter' :D Wel wat, nou, wel een heel stuk hoor. Ook meer spelintelligentie. Leuk dat hij niet snel is en dat hij zo weggezet wordt, maar dat maakt hij met andere kwaliteiten ruimschoots goed. Geloof ook nog altijd dat hij er wel gaat komen, neem ook aan dat hij Ziyech op gaat volgen als die over een jaar vertrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten