Jotew Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Rydz! Kom op! Zou het die jongen echt gunnen. Niet om z’n kapsel overigens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Wat een fantastische wedstrijd was dit zeg. Sterk ook wel van Wright. Rydz de man voor de toekomst. Gaat geen eendagsvlieg zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Ja poh pas 23 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Als ik morgen de straat op zou moeten met de keuze tussen het kapsel van Rydz of die van Wright, zou ik nog eerst twijfelen ook.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Leuke wedstrijd Rydz-Wright. Hopelijk kan Rydz blijven bevestigen. Nu ook al leuke pot Smith-Price. Go Bully boy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 3 uur geleden zei neva: Damn wat een start. Dit wordt ook een leuke @La Pulga. Die Rydz is echt kicken. Shit, beide potjes niet kunnen zien maar volgens mij waren het goede potjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Zojuist zei La Pulga: Shit, beide potjes niet kunnen zien maar volgens mij waren het goede potjes. Zonde. Dit was een heerlijke avond. Inclusief 9darter van Price. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Wat een wedstrijden Bye Bye Gerwin. Ik dacht weeral dat hij ging ontsnappen. En toch acht ik Wade niet kansloos tegen Smith. Weet niet waarom,maar heb voorgevoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Prachtige pot. Eindelijk een keer Smith die het wel afmaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 9 uur geleden zei hjs: Wat een wedstrijden Bye Bye Gerwin. Ik dacht weeral dat hij ging ontsnappen. En toch acht ik Wade niet kansloos tegen Smith. Weet niet waarom,maar heb voorgevoel. Wade heeft toch wel de reputatie om het af te laten weten als hij in de positie komt. Stond ook echt niet goed te gooien de vorige ronde. Afijn, toernooi kan niet meer stuk. Die idioot Price lekker naar huis. God wat erger ik me aan die gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Nog even bij de familie het nieuwe jaar inluiden en dan lekker met de beentjes hoog vanavond! Beloven weer leuke potjes te worden. Kijkend naar wie er nog meedoen hoop ik toch enigzins op Smith die er met de titel vandoor gaat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Koertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 2 minuten geleden zei Beppu: Koertje Dit was slecht hè Heel slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Dacht Scholten nou echt dat Smith 2x had gescoord voor Rotherham? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Ik moet wel lachen om die commentatoren nu zo te zien, die had ik echt 30 jaar jonger ingeschat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Shanghai 19, die zie je niet vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Wel altijd een feestje om die Smith te zien gooien. Deze Smith. Als het loopt gaat het zo smooth. Hoop op Smith Anderson omdat beiden dit wel hebben. Verder ziet hij er natuurlijk niet uit als een sporter maar die discussie is hier waarschijnlijk al 100 van de 116 pagina's gevoerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Smith tegen Anderson zou wel een droomfinale kunnen zijn hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Als Wade zijn kwaliteiten van het finishen op niveau had was dit stiekem best spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Anderson moet echt even een tandje bijzetten. Te veel loose darts. Hopen dat hij er nog een spannende pot van kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Had ik bijna mijn eerste live 9 darter gezien, gooit hij hem 3 meter naast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Och nee Gerrie geeft ie 't weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Jammer, jammer, jammer. Had echt het idee dat hij hem ging pakken als hij deze set kon winnen. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 45 minuten geleden zei La Pulga: Had ik bijna mijn eerste live 9 darter gezien, gooit hij hem 3 meter naast. Was de 4e van het WK al geweest. Als je regelmatig toernooitje kijkt ga je hem snel zien denk ik. Peter Wright wel knap hoor. Voor mij wel de favoriet morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Bizarre pot zeg, heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten