Jump to content

Darts Topic

Mvdv
 Share

Recommended Posts

Wel altijd een feestje om die Smith te zien gooien. Deze Smith. Als het loopt gaat het zo smooth. Hoop op Smith Anderson omdat beiden dit wel hebben. Verder ziet hij er natuurlijk niet uit als een sporter maar die discussie is hier waarschijnlijk al 100 van de 116 pagina's gevoerd.

45 minuten geleden zei La Pulga:

Had ik bijna mijn eerste live 9 darter gezien, gooit hij hem 3 meter naast.

Was de 4e van het WK al geweest. Als je regelmatig toernooitje kijkt ga je hem snel zien denk ik.

Peter Wright wel knap hoor. Voor mij wel de favoriet morgen.

Hoog niveau van beide mannen, heerlijk om te zien. Wel bizar dat paar jaar geleden zowel van Gerwen als van Barneveld nog even 10 punten hoger scoorden in hun gemiddelde (ook in de halve finale als ik me niet vergis). Wat een pot was dat dan..

Komende week ook altijd weer mooie week me Q school. Benieuwd wie er een kaart gaan halen. Inmiddels een enorme waslijst aan voormalig tourcardhouders en/of prominenten, grote talenten.

Dat Premier League nog tijdje gaat duren is dan wel weer jammer, had wel gehoopt dat deelnemers bekend zouden worden.

Benieuwd naar de deelnemersvelden en hoeveel tourkaarten er op de UK en Europese te halen zijn in totaal. Kunnen we hier best een klein pooltje voor opzetten (gewoon simpel lijstje) wie we verwachten. Vorig jaar ook gedaan meen ik mij te herinneren, toch @Satyr?

Geen idee eigenlijk @007mark Zodra de lijst definitief is, wil ik er best 10 uitpikken.

Er gaan tegenwoordig zoveel mensen heen die er niks te zoeken hebben, dat ze van mij de entree van 450 naar 1000 mogen verhogen. Ik zie namen langskomen die de 70 gemiddeld niet halen en die hopen dan elke dag 1x te winnen en dan kan het nét goed vallen.