Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei Arles:

Is Sky Showtime de moeite waard? Aan de ene kant denk ik: voor zo’n laag bedrag, waarom niet. Maar aan de andere kant heb ik ook al zoveel abonnementen bij andere streamingdiensten…

Ligt eraan wat je zoekt en leuk vindt. Er staan veel goede series op zoals Chicago Fire oa. Ook leuke films staan er op vooral van Paramount. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Kyrill:

Ik heb net maar genomen. Voor een jaar ipv per maand. Met jaar aanbieding betaal ik nu voor jaar, prijs van 8 maanden maar

Nice. Ik ben toch nog goedkoper uit dan wat de prijs nu is zag ik net. Ik betaal €42 voor een jaar @Kyrill

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halverwege LA'S Finest

Schijnt een spinoff van BAD BOYS te zijn nou het is een drama hoor. Haalt nergens ook maar de sfeer van de films. Het is dat de zus van Marcus 1 van de hoofdrollen speelt want verder heeft het nergens de vibe van Bad Boys. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Vitesse88:

Iemand die “de Stamhouder” volgt op NPO? Wij hebben npo plus en zijn nu bij aflevering 6. Zeer interessante serie. Nooit fan van Nederlandse series/films. Wellicht iets voor jou @Gert, over de WO2. 

Nee, maar als t wo2 is dan zal ik het binnenkort eens kijken. Tnx Berik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei ElMarcos:

Gisterenavond The Recruit afgekeken op Netflix. Leuke serie vol intrige binnen de CIA. Links en rechts een tikkeltje ongeloofwaardig, maar wel zeer vermakelijk als je gewoon wilt bingen. 6/10

Inderdaad vermakelijk! Kijk nu ook, maar sommige beelden zijn wel heeeuuul slecht hoor. Dat hij en die Max zogenaamd in een binnenplaats van de gevangenis zitten. Heel veel duidelijker dat ze voor een scherm zitten krijg je het niet in series/films ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-1-2023 om 14:56 zei Bolderbast:

Alice in Borderland seizoen 2 afgekeken. Visueel is het adembenemend, de spellen (a la Squid Game) zijn tof en de karakters zijn cool. Niet voor iedereen weggelegd, want vaag, Japans en utopisch. Erg goed vermaakt in elk geval.

Die serie staat nog wel op mijn lijstje, maar nog nooit aan begonnen. Wel de moeite dus? Wel redelijk ervaring met Aziatische films (Japans) wat minder), dus dat is het probleem niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Justin:

Die serie staat nog wel op mijn lijstje, maar nog nooit aan begonnen. Wel de moeite dus? Wel redelijk ervaring met Aziatische films (Japans) wat minder), dus dat is het probleem niet. 

Ja. Met name in het begin is het een klein beetje doorzetten, maar ik heb er prima van genoten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Vitesse88:

Iemand die “de Stamhouder” volgt op NPO? Wij hebben npo plus en zijn nu bij aflevering 6. Zeer interessante serie. Nooit fan van Nederlandse series/films. Wellicht iets voor jou @Gert, over de WO2. 

Heb 1 aflevering gezien want ondanks dat we uit het zelfde jaar komen ben ik ouderwets en kijk ik het op TV :classic_sleep: Vond het goed en blijf kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-11-2022 om 11:38 zei Djurovski:

1899

Een wat vreemde serie maar zeer aardig. Mooi dat de mensen in eigen taal spreken. Zitten op een passagiersschip naar New York. Wanneer ze bij een ander schip komen die al 4 maanden vermist is gebeuren en vreemde dingen. 

Is het horror of heel nep?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-1-2023 om 21:12 zei Jotew:

Inderdaad vermakelijk! Kijk nu ook, maar sommige beelden zijn wel heeeuuul slecht hoor. Dat hij en die Max zogenaamd in een binnenplaats van de gevangenis zitten. Heel veel duidelijker dat ze voor een scherm zitten krijg je het niet in series/films ;e

Eens. Het is overduidelijk geen serie met een geweldig hoog budget. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Djurovski:

Sex Education

Heb beide seizoenen al een keer gezien.

2 minuten geleden zei JanVertonghen:

Prima serie dit inderdaad. Vind hem alleen sinds halverwege/einde seizoen 2 wel wat minder dan daarvoor.

Wat voor genre/type serie zoek je? @007mark

Kan van alles zijn eigenlijk. Laatste die ik echt heel tof vond was Wednesday, maar Stranger Things staat echt op nr. 1 met vlak erachter The 100. Dingen als Peaky Blinders, 13 Reasons Why en The Sinner vond ik ook allemaal tof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites