AlexGoon36 Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 12 minuten geleden zei ElMarcos: Yellowstone klinkt interessant, maar wat is het thema een beetje? Tulsa Sky, is dat net zoiets als Big Sky, want dan gaat hij op de kijklijst! Familie drama met corruptie, moord, groepen die controle willen over Yellowstone. Absolute aanrader! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 Is Sky Showtime de moeite waard? Aan de ene kant denk ik: voor zo’n laag bedrag, waarom niet. Maar aan de andere kant heb ik ook al zoveel abonnementen bij andere streamingdiensten… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 15 uur geleden zei Arles: Is Sky Showtime de moeite waard? Aan de ene kant denk ik: voor zo’n laag bedrag, waarom niet. Maar aan de andere kant heb ik ook al zoveel abonnementen bij andere streamingdiensten… Ligt eraan wat je zoekt en leuk vindt. Er staan veel goede series op zoals Chicago Fire oa. Ook leuke films staan er op vooral van Paramount. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 Ik heb net maar genomen. Voor een jaar ipv per maand. Met jaar aanbieding betaal ik nu voor jaar, prijs van 8 maanden maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 december 2022 Share Geplaatst 22 december 2022 (bewerkt) 32 minuten geleden zei Kyrill: Ik heb net maar genomen. Voor een jaar ipv per maand. Met jaar aanbieding betaal ik nu voor jaar, prijs van 8 maanden maar Nice. Ik ben toch nog goedkoper uit dan wat de prijs nu is zag ik net. Ik betaal €42 voor een jaar @Kyrill 22 december 2022 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 december 2022 Share Geplaatst 25 december 2022 Bezig met The Witcher: Blood Origin en het is weer goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Alice in Borderland seizoen 2 afgekeken. Visueel is het adembenemend, de spellen (a la Squid Game) zijn tof en de karakters zijn cool. Niet voor iedereen weggelegd, want vaag, Japans en utopisch. Erg goed vermaakt in elk geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Halverwege LA'S Finest Schijnt een spinoff van BAD BOYS te zijn nou het is een drama hoor. Haalt nergens ook maar de sfeer van de films. Het is dat de zus van Marcus 1 van de hoofdrollen speelt want verder heeft het nergens de vibe van Bad Boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Gisterenavond The Recruit afgekeken op Netflix. Leuke serie vol intrige binnen de CIA. Links en rechts een tikkeltje ongeloofwaardig, maar wel zeer vermakelijk als je gewoon wilt bingen. 6/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Iemand die “de Stamhouder” volgt op NPO? Wij hebben npo plus en zijn nu bij aflevering 6. Zeer interessante serie. Nooit fan van Nederlandse series/films. Wellicht iets voor jou @Gert, over de WO2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 55 minuten geleden zei Vitesse88: Iemand die “de Stamhouder” volgt op NPO? Wij hebben npo plus en zijn nu bij aflevering 6. Zeer interessante serie. Nooit fan van Nederlandse series/films. Wellicht iets voor jou @Gert, over de WO2. Nee, maar als t wo2 is dan zal ik het binnenkort eens kijken. Tnx Berik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 6 uur geleden zei ElMarcos: Gisterenavond The Recruit afgekeken op Netflix. Leuke serie vol intrige binnen de CIA. Links en rechts een tikkeltje ongeloofwaardig, maar wel zeer vermakelijk als je gewoon wilt bingen. 6/10 Inderdaad vermakelijk! Kijk nu ook, maar sommige beelden zijn wel heeeuuul slecht hoor. Dat hij en die Max zogenaamd in een binnenplaats van de gevangenis zitten. Heel veel duidelijker dat ze voor een scherm zitten krijg je het niet in series/films Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Op 4-1-2023 om 14:56 zei Bolderbast: Alice in Borderland seizoen 2 afgekeken. Visueel is het adembenemend, de spellen (a la Squid Game) zijn tof en de karakters zijn cool. Niet voor iedereen weggelegd, want vaag, Japans en utopisch. Erg goed vermaakt in elk geval. Die serie staat nog wel op mijn lijstje, maar nog nooit aan begonnen. Wel de moeite dus? Wel redelijk ervaring met Aziatische films (Japans) wat minder), dus dat is het probleem niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 42 minuten geleden zei Justin: Die serie staat nog wel op mijn lijstje, maar nog nooit aan begonnen. Wel de moeite dus? Wel redelijk ervaring met Aziatische films (Japans) wat minder), dus dat is het probleem niet. Ja. Met name in het begin is het een klein beetje doorzetten, maar ik heb er prima van genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 16 uur geleden zei Vitesse88: Iemand die “de Stamhouder” volgt op NPO? Wij hebben npo plus en zijn nu bij aflevering 6. Zeer interessante serie. Nooit fan van Nederlandse series/films. Wellicht iets voor jou @Gert, over de WO2. Heb 1 aflevering gezien want ondanks dat we uit het zelfde jaar komen ben ik ouderwets en kijk ik het op TV Vond het goed en blijf kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 Op 20-11-2022 om 11:38 zei Djurovski: 1899 Een wat vreemde serie maar zeer aardig. Mooi dat de mensen in eigen taal spreken. Zitten op een passagiersschip naar New York. Wanneer ze bij een ander schip komen die al 4 maanden vermist is gebeuren en vreemde dingen. Is het horror of heel nep? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 1 minuut geleden zei putdus: Is het horror of heel nep? De 1e 8 afleveringen zijn echt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 True detective seizoen 3 gekeken. potverdikkie, wat goed.. Seizoen 1 was legendarisch, 2 wat minder, deze was weer groots! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 januari 2023 Share Geplaatst 9 januari 2023 The Witcher Blood Orgins vermakelijk maar toch enigzins minder dan de gewone serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Op 5-1-2023 om 21:12 zei Jotew: Inderdaad vermakelijk! Kijk nu ook, maar sommige beelden zijn wel heeeuuul slecht hoor. Dat hij en die Max zogenaamd in een binnenplaats van de gevangenis zitten. Heel veel duidelijker dat ze voor een scherm zitten krijg je het niet in series/films Eens. Het is overduidelijk geen serie met een geweldig hoog budget. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Okay vertel, welke serie op Netflix moet ik aan beginnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 (bewerkt) Ben maar eens begonnen aan The Walking Dead. Binnen 2 minuten word er al een meisje van 8 door d'r kop geknald. 11 januari 2023 bewerkt door PatjePauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 2 uur geleden zei 007mark: Okay vertel, welke serie op Netflix moet ik aan beginnen? Sex Education Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 17 minuten geleden zei Djurovski: Sex Education Prima serie dit inderdaad. Vind hem alleen sinds halverwege/einde seizoen 2 wel wat minder dan daarvoor. Wat voor genre/type serie zoek je? @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 22 minuten geleden zei Djurovski: Sex Education Heb beide seizoenen al een keer gezien. 2 minuten geleden zei JanVertonghen: Prima serie dit inderdaad. Vind hem alleen sinds halverwege/einde seizoen 2 wel wat minder dan daarvoor. Wat voor genre/type serie zoek je? @007mark Kan van alles zijn eigenlijk. Laatste die ik echt heel tof vond was Wednesday, maar Stranger Things staat echt op nr. 1 met vlak erachter The 100. Dingen als Peaky Blinders, 13 Reasons Why en The Sinner vond ik ook allemaal tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten