Bolderbast Geplaatst 3 juni 2020 Share Geplaatst 3 juni 2020 15 minuten geleden zei sennid: Die meid kan er geen kut van. Ze kan alleen maar beetje zielig kijken. Ja daar liep ik ook op vast. Dat irritante gezanik van een vrouw wiens broers twintig jaar geleden is vermoord: "Ik moet de waarheid weten oh boehoe". Dat in combinatie met dat verschrikkelijke accent was de doodsteek. Maarrr.. er zijn ook genoeg mensen die inderdaad lovend waren en het met plezier hebben uitgekeken. Gevalletje love it or hate it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 6 juni 2020 Share Geplaatst 6 juni 2020 (bewerkt) White Lines S1 uigekeken. Begin is behoorlijk slecht maar eindigt wel redelijk. Als er een S2 komt ga ik die wel kijken. Boxer is wel goed, de rest is wel oke. Maar diegene die Zoey speelt kan alleen maar zielig kijken en jammeren. Op sommige momenten moet ze huilen (wat logisch is) maar dan kijkt ze beetje zielig. Nu bezig met Snowpiercer. Een trein als Ark is wel nieuw 6 juni 2020 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 juni 2020 Share Geplaatst 7 juni 2020 Inmiddels Mindhunter afgekeken, toppertje hoor! Kan niet wachten op het nieuwe seizoen. Nu staat op de lijst Sorjonen, Tsjernobyl en Mad Men. Even kijken met welke te beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 juni 2020 Share Geplaatst 7 juni 2020 Mad Men is 7 seizoenen dus is wel een lange zit. @ElPrincipito Maar wel goed. Die andere twee heb ik nog niet gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 juni 2020 Share Geplaatst 7 juni 2020 5 minuten geleden zei sennid: Mad Men is 7 seizoenen dus is wel een lange zit. @ElPrincipito Maar wel goed. Die andere twee heb ik nog niet gezien. Yes, hoorde er meerdere goede verhalen over! Wil er zeker eens voor gaan zitten. Heb je nog andere aanraders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 juni 2020 Share Geplaatst 7 juni 2020 Zojuist zei ElPrincipito: Yes, hoorde er meerdere goede verhalen over! Wil er zeker eens voor gaan zitten. Heb je nog andere aanraders? Manhunt: Unabomber is ook wel ziek (waargebeurd). past in het straatje van Mindhunter. Penny Dreadful The Witcher The Alienist Heb best veel gezien maar dit zijn er een paar die ik wel leuk vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 juni 2020 Share Geplaatst 9 juni 2020 Mad Men is godverdomme fantastisch. Lange zit inderdaad, maar het o zo waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 juni 2020 Share Geplaatst 9 juni 2020 Ben nu bezig met the Bridge. Natuurlijk een oude bekende. Lekker spannend, kijkt makkelijk weg. Klein puntje van kritiek is dat die rechercheurs er zelf allemaal wel erg persoonlijk bij betrokken zijn, oa dat lijkt mij niet heel realistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 (bewerkt) Sorjonen is een prima serie met een rare maar geniale vent als hoofdpersonage. @ElPrincipito Ben pas bij S1 E04. 15 juni 2020 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 16 juni 2020 Share Geplaatst 16 juni 2020 17 uur geleden zei sennid: Sorjonen is een prima serie met een rare maar geniale vent als hoofdpersonage. @ElPrincipito Ben pas bij S1 E04. Ben er inmiddels aan begonnen, ben bij E05. Weet nog niet helemaal wat ik er van moet vinden, gaat soms wel heel makkelijk. Ik kijk het nog even aan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 Op 16-6-2020 om 16:44 zei ElPrincipito: Ben er inmiddels aan begonnen, ben bij E05. Weet nog niet helemaal wat ik er van moet vinden, gaat soms wel heel makkelijk. Ik kijk het nog even aan! Ben nu bij aflevering 8 maar er is nu wel iets wat totaal niet kan in die serie. Heeft iets met water te maken en overleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 Ben nu bijna bij het einde van het laatste seizoen Homeland. Wederom heel spannend en voor het grootste deel goed in elkaar gezet. Maar ook wel weer een paar dingen in de plot waarvan ik denk 'dat moet je met zo'n schrijversteam toch beter kunnen doen'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 Ik heb het eerste seizoen er op zitten van The 100. Vriendin kwam met de suggestie. Zij is zelf na enkele afleveringen afgehaakt. Bepaald geen goede serie. Beetje hoog “Twilight” gehalte. Pest is met deze show dat je eigenlijk weet dat je rommel kijkt, maar toch iedere keer wilt zien hoe het verder afloopt. Had dat ook met White Lines. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 12 minuten geleden zei The Saint: Ik heb het eerste seizoen er op zitten van The 100. Vriendin kwam met de suggestie. Zij is zelf na enkele afleveringen afgehaakt. Bepaald geen goede serie. Beetje hoog “Twilight” gehalte. Pest is met deze show dat je eigenlijk weet dat je rommel kijkt, maar toch iedere keer wilt zien hoe het verder afloopt. Had dat ook met White Lines. Kijk zelf elke dinsdag braaf de nieuwe aflevering van S7 hoor. Vind zelf wel een lekkere serie. Wat betreft dikgedrukte: Dat had ik nou met Riverdale. Ook ooit begonnen toen ik in een relatie zat en dan wil je toch weten hoe het afloopt. Veel te veel kutafleveringen moeten kijken helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juni 2020 Share Geplaatst 19 juni 2020 Op 18-6-2020 om 15:43 zei Hwb: Ben nu bijna bij het einde van het laatste seizoen Homeland. Wederom heel spannend en voor het grootste deel goed in elkaar gezet. Maar ook wel weer een paar dingen in de plot waarvan ik denk 'dat moet je met zo'n schrijversteam toch beter kunnen doen'. Al een tijd niet meer na gekeken. Maar weer eens oppakken als ik wat meer tijd heb. Ondertussen wel al in seizoen 5 van Vikings. Wat een heerlijke serie is dat hoor. Ivar is wel een geweldig personage aan het worden. Mooi dat hij dat ene nietszeggende broertje heeft vermoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 19 juni 2020 Share Geplaatst 19 juni 2020 Wij zijn begonnen aan nieuwe seizoen 13 reasons why. Vond de eerste twee wel aardig met veel onderliggende boodschappen. Dit nieuwe seizoen kan het beste omschreven worden met een emoji: ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 juni 2020 Share Geplaatst 21 juni 2020 Gister willen beginnen met white lines maar de Wi-Fi was te slecht om fatsoenlijk te kunnen kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 22 juni 2020 Share Geplaatst 22 juni 2020 Gister laatste aflevering gezien van The Last Dance. Gaat over Michael Jordan en de kampioenschappen bij Chicago Bulls. Een hele dikke aanrader qua sportdocumentarires, veel toffe beelden van Jordan en een prachtig inkijkje in zijn maniakale drang om te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 juni 2020 Share Geplaatst 22 juni 2020 @ElPrincipito Hoever ben je met Sorjonen? Blijf het maar een beetje apart vinden. Ligt ook denk ik aan de Finnen, die zijn van zichzelf wat apart Vindt Lena wel een goed personage; beetje badass, tegendraads, mysterieus over haar verleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 juni 2020 Share Geplaatst 22 juni 2020 (bewerkt) 18 minuten geleden zei sennid: @ElPrincipito Hoever ben je met Sorjonen? Blijf het maar een beetje apart vinden. Ligt ook denk ik aan de Finnen, die zijn van zichzelf wat apart Vindt Lena wel een goed personage; beetje badass, tegendraads, mysterieus over haar verleden. Aflevering 10! Op zich is hij vermakelijk om naar te kijken, ik vind echter dat er veel betere zijn in dit genre. Mindhunter, True Detective, The Missing, The Bridge.. Ga hem wel afkijken hoor! Die taal trek ik alleen niet.. 22 juni 2020 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 juni 2020 Share Geplaatst 22 juni 2020 7 minuten geleden zei ElPrincipito: Aflevering 10! Op zich is hij vermakelijk om naar te kijken, ik vind echter dat er veel betere zijn in dit genre. Mindhunter, True Detective, The Missing, The Bridge.. Ga hem wel afkijken hoor! Die taal trek ik alleen niet.. Tuurlijk zijn er veel betere, maar daar kijk ik niet naar. Vind het vooral belangrijk of ik het leuk vind. De taal vind ik wel tof. Vind sommige woorden wel leuk klinken Kan er slecht tegen als Netflix besluit dat ik naar Engels nasynchronisatie moet luisteren ipv naar de oorspronkelijke taal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juni 2020 Share Geplaatst 24 juni 2020 Seizoen 3 van The Sinner is ook weer tof om te kijken. Harry Ambrose blijft een goede rol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 juni 2020 Share Geplaatst 24 juni 2020 Net 12 van Schouwendam via Videoland afgerond, hij kwam een beetje traag op gang in de eerste twee afleveringen (vooral door de hoeveelheid karakters die moeten worden geintroduceerd), maar daarna wordt het beter en uiteindelijk kijkt de serie prima weg met prima acteerprestaties en een interessant/spannend einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 Met Sorjonen nu bij seizoen 2 aflevering 6. Moet zeggen dat de vorige aflevering behoorlijk sterk was. Gebeuren best heftige dingen die nog niet eerder in de serie zaten. Ben benieuwd wat er in deze aflevering gaat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 Op 22-6-2020 om 09:48 zei Bolderbast: Gister laatste aflevering gezien van The Last Dance. Gaat over Michael Jordan en de kampioenschappen bij Chicago Bulls. Een hele dikke aanrader qua sportdocumentarires, veel toffe beelden van Jordan en een prachtig inkijkje in zijn maniakale drang om te winnen. Hier ook mee bezig, ja. Ben nu ergens bij aflevering 7. Erg mooie docu tot dusver. Vind het af en toe wel lastig te volgen met al dat gespring in de tijdlijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten