Jump to content

TV-Series

Tomasson
 Share

Recommended Posts

Zo. Atypical afgerond met mijn vriendin, zelf nog 1 aflevering Sunderland te gaan en dan kunnen we weet wat nieuws beginnen. Witcher nog steeds niet gezien, dus die staat bij mij bovenaan.. of de vrouw des huizes er net zo overdenkt is de vraag 🙃

• 2 weeks later...
Op 16-4-2020 om 15:35 zei 007mark:

Tijdens deze wielrenloze periode in één ruk de miniserie el dia menos pensado gekeken. Leuke inkijk in het seizoen van Movistar. Eerste aflevering vond ik rommelig, daarna wel leuk.

Vond het ook wel het kijken waard, maar niet heel veel meer dan dat.

Seizoen drie van 'Babylon Berlin' is blijkbaar al een tijdje uit; helemaal gemist. Dit weekend denk ik alvast een start maken. 

15 uur geleden zei delichris:

Gisteren El Dragon seizoen 2 afgekeken. Seizoen 1 had 30 afleveringen en Seizoen 2 had er zelfs 44. Wel een lange zit, maar eindelijk is deze serie afgelopen. 

Ik ben hier aan begonnen maar moet dan wel mijn telefoon wegleggen als ik aan het kijken ben. Anders heeft het geen zin :-D

14 minuten geleden zei sennid:

Ik ben hier aan begonnen maar moet dan wel mijn telefoon wegleggen als ik aan het kijken ben. Anders heeft het geen zin :-D

Klopt. Allemaal Mexicaans. Seizoen 1 was wel slecht, maar je moet het wel afkijken vindt ik, want hij wordt pas in seizoen 2 spannend.

3 uur geleden zei delichris:

Ik ben nu bezig met The Last Dance. Een docu over de Chicago Bulls. Zeker een aanrader.

Ik ook. Wel balen dat je een week op nieuwe afleveringen moet wachten. Zijn we helemaal niet meer gewend joh! 

Op 27-4-2020 om 11:14 zei delichris:

Klopt. Allemaal Mexicaans. Seizoen 1 was wel slecht, maar je moet het wel afkijken vindt ik, want hij wordt pas in seizoen 2 spannend.

tot nu vindt ik het nog leuk. Alleen jammer dat de ondertiteling best vaak wegvalt of dat er helemaal geen ondertiteling is bij een zin.