Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

TV-Series

Tomasson

Recommended Posts

8 uur geleden zei sennid:

Zit al bij aflevering 14 @delichris Als ik steeds mooie vrouwen voorbij zie komen dan hou ik het wel vol :D Adela ziet er niet verkeerd uit. Jimena mag er ook wel wezen.

Klopt Chisca is op zich ook niet verkeerd hoor. Maar waar zij al die mooie vrouwen vandaan halen is mij een raadsel. Meestal als ik aan Mexico denk dan zijn dat van die oude lelijke dikke vrouwen.

3 uur geleden zei Lazy:

aflevering 1 gezien. Was daar nog niet echt van onder de indruk. Maar wellicht dat het gaandeweg beter wordt.

Blijven kijken.

Ik heb alle 3 seizoenen gezien.

Nu ben ik begonnen aan Westworld,halfweg eerste seizoen,ook leuk tot nu toe.

17 minuten geleden zei hjs:

Blijven kijken.

Ik heb alle 3 seizoenen gezien.

Nu ben ik begonnen aan Westworld,halfweg eerste seizoen,ook leuk tot nu toe.

Westworld ben ik ook benieuwd na, vertel! Boeit het? Wat vindt je ervan.. 

Westworld seizoen 1 fantastisch. Daarna gaat het jammer genoeg te veel bergafwaarts. Ergens in derde seizoen ben ik afgehaakt. Erg zuur want seizoen 1 is echt van grote klasse. 

Ben zelf in tweede seizoen van Succession op HBO. Gaat over een mediamagnaat en zijn familie. Als rode draad de zoektocht naar een opvolger van de oprichter. Serie zit vol met karakters waar je een hekel aan krijgt. Best knap :-D

Edited by The Saint

Net de allerlaatste aflevering gezien van How to Get Away with Murder. Wat een geniale serie zeg. Vanaf aflevering 1 de ene na de andere plottwist. En, ook niet altijd zeker bij een serie, een goed einde, in stijl met de eerdere seizoenen.