Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Mindhunter, zit er nu wat meer in en inmiddels 8 afleveringen gekeken. Weet niet waarom het mij zo trekt, zit niet veel spanning/actie in, maar de conversaties en personages zijn fantastisch uitgewerkt. Het ondervragen van seriemoordenaars, oplossen van moorden is zo mooi uitgewerkt en vol diepgang, blijft mij boeien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

El Dragon afgekeken. Had het einde graag anders gezien maar vond het wel leuk om te kijken.

Deze week begonnen met Fauda. Zit nu al in seizoen 3 dus dat zegt genoeg :D Lekker man dat geouwehoer in Hebreeuws en Arabisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei ElPrincipito:

Mindhunter, zit er nu wat meer in en inmiddels 8 afleveringen gekeken. Weet niet waarom het mij zo trekt, zit niet veel spanning/actie in, maar de conversaties en personages zijn fantastisch uitgewerkt. Het ondervragen van seriemoordenaars, oplossen van moorden is zo mooi uitgewerkt en vol diepgang, blijft mij boeien. 

Yes. Fascinerend om te kijken. Tweede seizoen ook erg goed. Zonde dat er voorlopig nog geen seizoen 3 komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook maar eens begonnen met The Bridge. Eerste seizoen was ik zo doorheen, lekker spannend. 

Ook nog Westworld aan het kijken, maar heb best moeite met seizoen 4. Vraagt nu net iets te veel concentratie tussen de babyvoedingen heen. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Chiemel:

Ook maar eens begonnen met The Bridge. Eerste seizoen was ik zo doorheen, lekker spannend. 

Ook nog Westworld aan het kijken, maar heb best moeite met seizoen 4. Vraagt nu net iets te veel concentratie tussen de baby voedingen heen. 

The Bridge is geweldig! Heerlijke serie, de seizoenen erna blijf ik ook goed vinden, dat heb ik zelden met een serie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fauda gister uitgekeken. Zeer goede serie. Wist niet dat naast de Gaza strook er ook een groot gedeelte aan de andere kant lag (Westelijke Jordaanoever) dat Palestina was.

Daarna begonnen met When Heroes Fly. Is een Israëlische serie dat op zoek gaat naar een vrouw (vriendin van iemand) waarvan ze dachten dat ze dood was. Moet de eerste aflevering nog afkijken (zijn een uur of langer) maar er zitten aardig wat flashbacks in om te laten zien hoe het verhaal nou eenmaal in elkaar zit.

edit: oja een jood met als bijnaam himler is ook wel apart ;c

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei sennid:

Fauda gister uitgekeken. Zeer goede serie. Wist niet dat naast de Gaza strook er ook een groot gedeelte aan de andere kant lag (Westelijke Jordaanoever) dat Palestina was.

Daarna begonnen met When Heroes Fly. Is een Israëlische serie dat op zoek gaat naar een vrouw (vriendin van iemand) waarvan ze dachten dat ze dood was. Moet de eerste aflevering nog afkijken (zijn een uur of langer) maar er zitten aardig wat flashbacks in om te laten zien hoe het verhaal nou eenmaal in elkaar zit.

edit: oja een jood met als bijnaam himler is ook wel apart ;c

Beide series gezien en zeker zijn ze beiden erg goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei delichris:

Beide series gezien en zeker zijn ze beiden erg goed.

Ben momenteel bij aflevering drie van When Heroes Fly. Als ik deze afgekeken heb ga ik waarschijnlijk beginnen aan Börü, is volgens mij te vergelijken met Fauda.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei delichris:

Die ken ik dacht ik niet.

Is gebaseerd op die aanslag in een discotheek in Istanbul volgens mij. Sneijder speelde toen nog in Turkije dacht ik?

When Heroes Fly gister afgekeken. Keek makkelijk weg en die flashbacks zijn totaal niet hinderlijk. Komen juist op het goede moment als er wat gebeurd of als ze er aan terugdenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand Sorjonen gezien? Is dat wat? 

Zie dat er ook een nieuw seizoen van The 100 opstaat. Moeilijke vind ik altijd bij nieuwe seizoenen dat het snel minder lijkt te worden. Jezelf ertoe zetten dan weer een seizoen te kijken is lastig, je wil immers wel alles bijhouden! 

Homeland, The 100, The Punisher.. Allemaal nog het nieuwe seizoen kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-5-2020 om 16:35 zei sennid:

Gister Börü afgekeken. Waargebeurd verhaal over de toestanden met IS en Gülen in Turkije. daar is de politiek echt verrot.

Die is overal ter wereld zo ;)

Naar The Innocent Files gezien,stel je toch echt wel vragen bij gerechtigheid in de USA.

Beetje parallel met Making A Murderer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu begonnen aan Space Force met o.a. Steve Carell. Dit is toch wat serieuzer dan The Office (nog nooit gezien) volgens mij. Ik vermaak mij er wel mee.

De media schijnen het nu al af te kraken maar kom op, het is pas één seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-5-2020 om 13:09 zei 007mark:

White Lines. Toffe serie van de maker(s) van La Casa de Papel. Leuke verhaallijnen, mooie locaties en ook best prima humor hier en daar. Vooral het karakter van Marcus vond ik erg leuk neergezet.

Afgelopen week gekeken. Vette serie, keek gemakkelijk weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites