Justin Geplaatst 4 maart 2019 Share Geplaatst 4 maart 2019 Zit nu halverwege seizoen twee van Mad Men. Moest er even inkomen, maar het begint nu wel echt steeds beter te worden. Jon Hamm wel echt een hele fijne lead-actor trouwens. #nohomo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Op 27-2-2019 om 03:09 zei Sophomore: In mijn broek gepist van het lachen bij de eerste aflevering van This Time With Alan Partridge :r Tweede aflevering mag er ook zijn; één van de beste dingen die ik de afgelopen jaren op tv heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 11 maart 2019 Share Geplaatst 11 maart 2019 Afgelopen week meest recente seizoen Homeland bekeken op Netflix, nu ben ik zelf begonnen aan F1 Drive to Survive en met de vrouw des huizes begonnen aan Suburra. Aflevering 1 achter de rug en moet er nog een beetje inkomen. Zijn Gomorra gewend en je gaat dat toch met elkaar vergelijken.. Moet nog blijken of we het echt tof gaan vinden... De kritieken zijn in elk geval lovend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 maart 2019 Share Geplaatst 11 maart 2019 Hier begonnen aan Umbrella Academy. Eerste twee afleveringen wel prima eigenlijk, niet bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 11 maart 2019 Share Geplaatst 11 maart 2019 Op 4-3-2019 om 18:27 zei Justin: Zit nu halverwege seizoen twee van Mad Men. Moest er even inkomen, maar het begint nu wel echt steeds beter te worden. Jon Hamm wel echt een hele fijne lead-actor trouwens. #nohomo Fijn he. Mooie cover hangt hier ingelijst aan de muur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 maart 2019 Share Geplaatst 12 maart 2019 22 uur geleden zei Juca: Fijn he. Mooie cover hangt hier ingelijst aan de muur. Ja zeker, vind sowieso dat jaren 60 sfeertje altijd erg tof. Wel benieuwd naar die cover, hoe ziet ie eruit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 Begonnen met la casa del papel..eerste aflevering goed bevallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 maart 2019 Share Geplaatst 15 maart 2019 Op 12-3-2019 om 12:51 zei Justin: Ja zeker, vind sowieso dat jaren 60 sfeertje altijd erg tof. Wel benieuwd naar die cover, hoe ziet ie eruit? https://www.lawandmoore.co.uk/wp-content/uploads/2017/09/mad-men-600.jpg Deze, maar dan met normaal formaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 After Life. Maar zes afleveringen van vijfentwintig minuten. Maar wat is dit steengoed lieve mensen. Netflix aanrader. Zeker voor @Magikarp. Denk dat je het in één avond hebt afgekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 2 uur geleden zei Dansmeister: After Life. Maar zes afleveringen van vijfentwintig minuten. Maar wat is dit steengoed lieve mensen. Netflix aanrader. Zeker voor @Magikarp. Denk dat je het in één avond hebt afgekeken. Ja goede serie inderdaad. Heb hem ook in 1 avond afgekeken. Ik vind Ricky Gervais sowieso geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 3 uur geleden zei Dansmeister: After Life. Maar zes afleveringen van vijfentwintig minuten. Maar wat is dit steengoed lieve mensen. Netflix aanrader. Zeker voor @Magikarp. Denk dat je het in één avond hebt afgekeken. Zal het eens gaan bekijken. Kan heel moeilijk series kijken in m'n eentje, maar 25 minuten moet te doen zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 Goede verhalen over gehoord, moet het zelf nog kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 19 maart 2019 Share Geplaatst 19 maart 2019 After Life is mooi. Heerlijke humor, en je bent er zo doorheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 maart 2019 Share Geplaatst 19 maart 2019 Op 15-3-2019 om 01:35 zei Juca: https://www.lawandmoore.co.uk/wp-content/uploads/2017/09/mad-men-600.jpg Deze, maar dan met normaal formaat. Ah tof zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 maart 2019 Share Geplaatst 20 maart 2019 Gisteren eerste aflevering van Killing Eve gezien. Bevalt erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 maart 2019 Share Geplaatst 24 maart 2019 Nu ook begonnen met After Life. Het is dat het Nederlands elftal zo speelt, anders had ik die 6 afleveringen allemaal achter elkaar gekeken. Die scene in die snackbar dat hij die vissticks allemaal tegelijk in zijn mond stopt, hardlop lachen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 Ik ben echt fan van Ricky Gervais. Jammer dat Extras niet meer op Netflix is. Is ook nergens nog op een minder legale manier te krijgen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 After Life ook gezien. Begin vond ik vrij matig, maar uiteindelijk was het een prima serie. Niet de beste comedy die ik gezien heb, maar ook niet de slechtste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 Aan de andere kant ook wel weer beangstigend dat ik bepaalde dingen best 'herkende' in mijn eigen gevoel af en toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 Ben sinds een 1,5 jaar wat labieler als het om series die op gevoelens werken. Dus durf em nog niet te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 Het is ook geen echte comedy natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 Wil After Life ook nog wel gaan kijken eigenlijk. Al heb ik vaak wel haat/liefde met het werk van Ricky Gervais, maar denk dat ik dit wel mooi ga vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 11 minuten geleden zei Erwin.: Wil After Life ook nog wel gaan kijken eigenlijk. Al heb ik vaak wel haat/liefde met het werk van Ricky Gervais, maar denk dat ik dit wel mooi ga vinden. Die haat/liefde snap ik wel. Zijn show Humanity gekeken en die vond ik geniaal goed. Gister begonnen aan David Brent: Life On The Road. Die vind ik tot nu toe echter maar matig en hoef nog maar een halfuurtje.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 4 uur geleden zei 007mark: Die haat/liefde snap ik wel. Zijn show Humanity gekeken en die vond ik geniaal goed. Gister begonnen aan David Brent: Life On The Road. Die vind ik tot nu toe echter maar matig en hoef nog maar een halfuurtje.. Oh ik vond die van David Brent ook echt geweldig, maar het is wel aparte humor, of je vind het geweldig of je haat het. Humanity is de beste standup show die ik ooit heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 maart 2019 Share Geplaatst 29 maart 2019 20 uur geleden zei 007mark: Die haat/liefde snap ik wel. Zijn show Humanity gekeken en die vond ik geniaal goed. Gister begonnen aan David Brent: Life On The Road. Die vind ik tot nu toe echter maar matig en hoef nog maar een halfuurtje.. Heb je The Office UK gezien? Ik kan me namelijk voorstellen dat je David Brent: Life on the Road beter waardeert daarna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten