Jump to content

TV-Series

Tomasson

Recommended Posts

Vis a Vis. Gaat geen aflevering voorbij waar iemand: vermoord, gemarteld, verwondt of erbij genaaid wordt :-D Veel beter dan Orange Is The New Black.

Even wat anders: Meer mensen die Disney+ al hebben? Ben zeer benieuwd naar die Star Wars serie.

Edited by sennid

Op 14-9-2019 om 15:15 zei Chiemel:

Net eerste 2 seizoenen van Casa de Papel gekeken. Zeer spannend en vermakelijk, vind wel dat als je er kritisch naar kijkt wel veel momenten zijn die niet heel logisch en geloofwaardig zijn. 

Hmm begin seizoen 3 belooft wat betreft mijn kritische noot niet veel verbetering, wordt volgens mij een hoog Prison Break vervolgseizoen gehalte. 

Kijkt hier iemand ook The Ranch? Ik vind het wel een goede serie.

Ashton Kutcher speelt de hoofdrol en ook nog andere acteurs spelen een (bij)rol, wel geinig.

DIt seizoen wel een leuke verwijzing daarnaar.

Colt Bennett (gespeeld door Ashton Kutcher) zegt: “Let's just say your assistant's a fan of Michael Kelso, who she thinks I look like.” @Gert

Edited by Pino

Hahaha goede grap/verwijzing. Dat is toch ook met Hyde die serie. Heb dat een aflevering gezien een tijd geleden. Ik meen op aanraden van jou toen ook. Kon me niet direct vatten. Meer vanwege het cowboy gebeuren wat niet direct mijn ding is.

Edited by Gert