Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Op 15-11-2019 om 18:02 zei sennid:

Eerste aflevering van The Mandalorian gekeken. Kan niet wachten op de rest. Je zit er gelijk in, dat sfeertje van Star Wars voel je gelijk.

Nog steeds aan het kijken? Heb alle 3 de afleveringen gezien en vind het wel cool!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Nom de Guerre:

Zijn er meer mensen die The Witcher kijken?

Hell yeah mijn favoriete game ever (wild hunt dan) nu als serie, en met succes vind ik. Zeer overtuigende Witcher-personage, en de stadjes en dorpjes stralen ook de sfeer uit van in de games. De storyline volgt min of meer die van de boeken. Alleen Ciri vind ik maar een bekakte trut, terwijl die in Wild Hunt een coole chick is :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-12-2019 om 10:22 zei Nom de Guerre:

Zijn er meer mensen die The Witcher kijken?

20 uur geleden zei ivago:

Hell yeah mijn favoriete game ever (wild hunt dan) nu als serie, en met succes vind ik. Zeer overtuigende Witcher-personage, en de stadjes en dorpjes stralen ook de sfeer uit van in de games. De storyline volgt min of meer die van de boeken. Alleen Ciri vind ik maar een bekakte trut, terwijl die in Wild Hunt een coole chick is :D

Het zegt meer dan genoeg denk ik dat ik het gister in 1x helemaal heb gezien ;c Ik Vind Geralt af en toe zo lekker droog overkomen :D Het keek vooral lekker weg door de verschillende personages die je te zien krijgt en hun verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites