Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Afgelopen week meest recente seizoen Homeland bekeken op Netflix, nu ben ik zelf begonnen aan F1 Drive to Survive en met de vrouw des huizes begonnen aan Suburra. Aflevering 1 achter de rug en moet er nog een beetje inkomen. Zijn Gomorra gewend en je gaat dat toch met elkaar vergelijken.. Moet nog blijken of we het echt tof gaan vinden... De kritieken zijn in elk geval lovend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-3-2019 om 18:27 zei Justin:

Zit nu halverwege seizoen twee van Mad Men. Moest er even inkomen, maar het begint nu wel echt steeds beter te worden. Jon Hamm wel echt een hele fijne lead-actor trouwens. #nohomo

Fijn he. Mooie cover hangt hier ingelijst aan de muur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Dansmeister:

After Life. Maar zes afleveringen van vijfentwintig minuten. Maar wat is dit steengoed lieve mensen. Netflix aanrader. Zeker voor @Magikarp. Denk dat je het in één avond hebt afgekeken.

Ja goede serie inderdaad. Heb hem ook in 1 avond afgekeken. Ik vind Ricky Gervais sowieso geweldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Dansmeister:

After Life. Maar zes afleveringen van vijfentwintig minuten. Maar wat is dit steengoed lieve mensen. Netflix aanrader. Zeker voor @Magikarp. Denk dat je het in één avond hebt afgekeken.

Zal het eens gaan bekijken. Kan heel moeilijk series kijken in m'n eentje, maar 25 minuten moet te doen zijn :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ook begonnen met After Life. Het is dat het Nederlands elftal zo speelt, anders had ik die 6 afleveringen allemaal achter elkaar gekeken.

Die scene in die snackbar dat hij die vissticks  allemaal tegelijk in zijn mond stopt, hardlop lachen :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Erwin.:

Wil After Life ook nog wel gaan kijken eigenlijk. Al heb ik vaak wel haat/liefde met het werk van Ricky Gervais, maar denk dat ik dit wel mooi ga vinden.

Die haat/liefde snap ik wel. Zijn show Humanity gekeken en die vond ik geniaal goed. Gister begonnen aan David Brent: Life On The Road. Die vind ik tot nu toe echter maar matig en hoef nog maar een halfuurtje..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei 007mark:

Die haat/liefde snap ik wel. Zijn show Humanity gekeken en die vond ik geniaal goed. Gister begonnen aan David Brent: Life On The Road. Die vind ik tot nu toe echter maar matig en hoef nog maar een halfuurtje..

Oh ik vond die van David Brent ook echt geweldig, maar het is wel aparte humor, of je vind het geweldig of je haat het.

Humanity is de beste standup show die ik ooit heb gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei 007mark:

Heb je The Office UK gezien? Ik kan me namelijk voorstellen dat je David Brent: Life on the Road beter waardeert daarna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites