Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2015

MisterX

Wie is de Mol? 2015  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2015

• Rik van de Westelaken
    • Marlijn Weerdenburg
    • Margriet van der Linden

Aanbevolen berichten

Denk toch nogsteeds dat Chris de mol is hoor. Ajouad eruit, had een verbondje met hem. En nu weer iemand eruit die met hem een soort van verbondje had.

Zit er misschien achter die gele bloemetjes bij de molpost nog een hint? Vindt het wel opvallend namelijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 471
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Carolina er dus uit, jammer. Had liever Martine of Margriet zien gaan. Heb Carolina nog een tijdje verdacht en had haar 1 aflevering als de mol, maar sinds vorige week geswitcht naar Rik. Maar deze aflevering heeft me ook niet wijzer gemaakt en ik heb echt geen flauw idee meer. De enige die ik totaal niet verdenk is Martine. Ik weet het niet meer ;c.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net als ik die Carolina meer ga verdenken gaat ze eruit. Verder niet erg, voegde niks toe. Blijf voorlopig nog op Rik, Margriet als tweede. Marlijn en Chris verdenk ik totaal niet, Martine zie ik nooit echt bezig. Dat maakt haar juist weer verdacht, maar geloof er niet in.

Poll komt morgen, gaat hem niet worden op mobiel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werkt de site van NPO bij jullie trouwens ook gaar? Ik kan programma's gewoon terug kijken, maar als ik naar full screen over wil schakelen, blijven de filmpjes altijd vast hangen en moet ik de pagina opnieuw laden. Om een of andere reden zorgt overschakelen naar volledig scherm er voor dat het filmpje blijft hangen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werkt de site van NPO bij jullie trouwens ook gaar? Ik kan programma's gewoon terug kijken, maar als ik naar full screen over wil schakelen, blijven de filmpjes altijd vast hangen en moet ik de pagina opnieuw laden. Om een of andere reden zorgt overschakelen naar volledig scherm er voor dat het filmpje blijft hangen...

Ja, al een tijdje. Even op de tijdsbalk klikken werkt ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chris valt voor mij definitief af als mol: geld gepakt bij de bakjes, indirect veel geld verdient met Nederland op het water en nu verzuimt hij om samen met Carolina geld uit de pot te halen met de touwen. Ik merk dat ik steeds meer naar Martine neig. Met Rik op een 2e plaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat de groep het nog geloofde joh, 1500 euro voor 66% kans op groepsvrijstelling... Had dan gezegd dat je voor de 80% was gegaan ofzo. Want dat zou nu ongeveer de gehele pot hebben gepost ofzo. Ongeloofwaardig joh. Al is het wel mooie manier om zich eruit te lullen wat betreft de jokers die hij gekocht heeft...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wederom een aflevering waar je echt helemaal niets mee kunt. Sowieso drie keer niks dat er niemand naar huis gaat. Blijf die Chris wel een prachtige vent vinden, hoop dat hij er tot het einde in blijft :D.

Ben het met Kelvin eens dat jokers en vrijstellingen een veel te prominente rol spelen binnen het spel. Zelfs als Rik de mol niet is, dan nog hoeft de mol amper wat te doen om geld uit te pot te spelen. Zeker als je ziet hoeveel geld er al uit de pot gehaald is in ruil voor jokers en vrijstellingen. De mol van dit jaar is in ieder geval van alle kanten geholpen. Echt een historisch lage pot :r.

Link naar opmerking
Deel via andere websites