Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2015

MisterX

Wie is de Mol? 2015  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2015

• Rik van de Westelaken
    • Marlijn Weerdenburg
    • Margriet van der Linden

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 471
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1. Aan de hand van de tips

2. In het verlaten politiebureau liep zij met kabels te slepen *door de montage niet direct in beeld gekomen, maar wel duidelijk af te leiden uit de volgorde

3. Pleurde een doos van de kar waar zij op zat, maar een local gooide die er weer terug op.

Kun je punt 1 wat meer specifiek maken?

Aan het begin van het seizoen heeft Art gezegd dat de mol in de aanval gaat. Dan denk ik niet aan iemand die altijd op de achtergrond functioneert, zoals Carolina doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk al vanaf het begin dat het Rik is. Die is veel te actief. Vond zijn strategie toen in het vliegtuig van "Ja ik laat de regie helemaal aan Chris om te zien of hij de Mol is" een merkwaardige. En toen ze geland waren was hij wel diegene die direct als een gek naar die boot rende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan het begin van het seizoen heeft Art gezegd dat de mol in de aanval gaat. Dan denk ik niet aan iemand die altijd op de achtergrond functioneert, zoals Carolina doet.

Kan zijn dat de mol in de aanval gaat, maar dat dit nauwelijks in beeld wordt gebracht. Mol doet elk jaar allerlei dingen die je tijdens de afleveringen niet ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan zijn dat de mol in de aanval gaat, maar dat dit nauwelijks in beeld wordt gebracht. Mol doet elk jaar allerlei dingen die je tijdens de afleveringen niet ziet.

Het klopt dat er altijd een hoop dingen niet getoond worden. Maar als gezegd wordt dat de mol in de aanval gaat, dan krijg ik het idee dat het om iemand gaat die zich bij besluiten ook laat horen. Laat ik als voorbeeld nemen die opdracht van die namen van personen onthouden. Uiteindelijk moet de groep bepalen hoeveel ze er goed denken te hebben. De houding van Carolina in dit soort situaties is altijd passief. Dat beeld kan ik niet combineren met een mol die in de aanval gaat, ook al weet ik dat er een hoop van de molacties door de mol eruit gefilterd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huhu die 'aanval' waren de dealtjes die hij sloot met Margriet en Martine voor penningmeester en met Viktor en die andere(Marlijn?). Gewoon een geregisseerde aanval dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huhu die 'aanval' waren de dealtjes die hij sloot met Margriet en Martine voor penningmeester en met Viktor en die andere(Marlijn?). Gewoon een geregisseerde aanval dus.

Meh, dat noem ik niet echt een aanval eerlijk gezegd... Ik vind het heel onwaarschijnlijk dat daarop gedoeld wordt met de woorden van Art.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zo het idee dat Chris eruit gaat, omdat die op ongeveer dezelfde zat als Ajouad, als we de biechten en onderlinge gesprekken moeten geloven. Ik heb zo het idee dat ik mss toch maar eens over moet stappen van mol daarom naar Rik...

Of Chris is de mol, waardoor Ajouad helemaal fout zat ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie is de Mol? 2015

De app van widm is aangepast. De tijd om je punten in te stellen is tien minuten verlengd. Dus wellicht begint het zo nog

Edit: Art tweet net dat net besloten is het niet door te laten gaan vanavond.

bewerkt door MD.
Link naar opmerking
Deel via andere websites