Roprop Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Is dat die flapdrol van Vitesse? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Jup. Dan zal binnenkort Rutten wel aangesteld worden als trainer. Is het duo herenigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Is dat die flapdrol van Vitesse? 'Beetje koffie halen, keertje speler door de fax doen' :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 jGWgiIvFD_Y _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Zo mooi was dat ja :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Haha dat deed ie wel tof ja. Terecht ook, met dat graf pownews Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Koning Ted _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Hahaha, eerste waar ik aan dacht toen ik het vanochtend las is dat interview :r verder geen idee of het een geschikte man is voor deze positie. Heeft natuurlijk wel Chadli, Mertens, Huntelaar bijv naar AGOVV gehaald. KWW. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Lijkt me wel een goede vent voor die functie. Voor de rest Kww inderdaad. Hij is toch ook die vent van "ben ik nou zo slim, of ben jij zo dom" :xd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 dat is Louis van Gaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Die zei het tegen Van Leeuwen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Tedje terug in de Eredivisie :-D Heeft overigens bij Vitesse weinig goede spelers gehaald, dus weet niet of jullie er 'blij' mee moeten zijn ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 jGWgiIvFD_Y _O_ :D Godverdomme was vergeten hoe grappig dit was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 De Schreuder soap is nog lang niet voorbij.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Ach het is heel simpel. Ze kunnen de afkoopsom gewoon niet betalen. Zonde, maar het is niet anders. Er is maar zoveel wat Schreuder kan verneuken. Uiteindelijk zal de selectie toch het werk moeten doen. Ik zie ook liever iemand anders, maar je hier druk om maken is gewoon niet te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Huhu, vooral handig om dit nieuws net naar buiten te brengen als net de SCC's zijn verlengd :r Veel ophef daarover nu. Punt is is dat ze (nog) niet van hem af kunnen. Ik hoop dat de supporters dat ook inzien en volgend seizoen gewoon achter de ploeg gaan staan. Gaan jammeren en rellen heeft toch geen zin, daar gaan de prestaties uiteindelijk ook onder lijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Wat een zielig hoopje fans ook, jammer dit. Nu ga je waarschijnlijk hetzelfde krijgen als Heracles, Schreuder verliest de 1ste 3 wedstrijden en dan ontslaan. Doe dan nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Ontslaan gaat er sowieso niet meer inzitten dit seizoen, lijkt me. Slechter dan dit seizoen kan ie t sws al bijna niet doen dus als hij een ploeg dat attractief voetbal weet neer te zetten, denk ik dat t vertrouwen in hem wel weer zal toenemen. Al zie ik m ook liever vertrekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 3 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 3 juni 2015 Wat een zielig hoopje fans ook, jammer dit. Nu ga je waarschijnlijk hetzelfde krijgen als Heracles, Schreuder verliest de 1ste 3 wedstrijden en dan ontslaan. Doe dan nu. Geef eens een goede reden waarom een zielig hoopje fans? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Supportersvereniging Vak-P stopt met sfeeracties bij wedstrijden van FC Twente en heeft alle overleggen met de club bevroren. Dat schrijft Vak-P in een reactie op het nieuws dat FC Twente volgend seizoen doorgaat met trainer Alfred Schreuder. Vak-P voert, net als andere supportersverenigingen, al langer actie voor een vertrek van Alfred Schreuder. De fans hebber er geen vertrouwen in dat onder zijn leiding de resultaten en het voetbal van FC Twente gaan verbeteren. Deze week werd echter duidelijk dat FC Twente toch doorgaat met Schreuder. "Wij kunnen ons niet vinden in de opgevoerde redenatie die het doorgaan met deze trainer moet rechtvaardigen. We kunnen hier weer een heel relaas gaan typen met wat er allemaal niet goed is in onze ogen, maar wij denken dat dit wel duidelijk is", zo staat in de verklaring. "Aangezien wij de club niet nog meer willen schaden is ons antwoord op deze beslissing dat wij de club vooral rust willen aanbieden." "Wij zijn niet overtuigd dat Schreuder het tij gaat keren, schijnbaar doet de mening van de supporters er niet toe en worden de supportersverenigingen niet serieus genomen. Wij hebben daarom besloten om geen sfeerverhogende bijdrage meer te leveren aan activiteiten van de club en zullen onze overleggen met FC Twente bevriezen." ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Denk dat dat Cim's punt wel bevestigt ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Geef eens een goede reden waarom een zielig hoopje fans? Stoppen met sfeeracties ben je dan zielig of niet? Die man is niet geliefd maar kan niet worden ontslagen neem je verlies en ga verder, of betalen de fans zijn afkoopsom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 schijnbaar doet de mening van de supporters er niet toe en worden de supportersverenigingen niet serieus genomen. Hier schoot ik even in de lach hoor :D Denken even dat zij kunnen bepalen of de trainer wordt ontslagen of niet. Lijkt me ook een geldkwestie, als Twente het geld zou hebben was hij er wel uitgegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Lijkt me ook ja, prima overigens. Ik denk dat Schreuder best een capabele man is, volgens mij staat ook de hele spelersgroep wel echt als een blok achter hem? Die factoren lijken me een stuk belangrijker dan of een stel supporters een man verantwoordelijk houdt die volgens mij maar weinig aan alle problemen rondom de club kan doen. In plaats van als een stel verwende kinderen te klagen dat het zo niet leuk is, denk ik dat Twente er veel meer baat bij zou hebben als ze gewoon zouden proberen de club en haar werknemers zoveel mogelijk te steunen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 (bewerkt) Lijkt me ook ja, prima overigens. Ik denk dat Schreuder best een capabele man is, volgens mij staat ook de hele spelersgroep wel echt als een blok achter hem? Die factoren lijken me een stuk belangrijker dan of een stel supporters een man verantwoordelijk houdt die volgens mij maar weinig aan alle problemen rondom de club kan doen. In plaats van als een stel verwende kinderen te klagen dat het zo niet leuk is, denk ik dat Twente er veel meer baat bij zou hebben als ze gewoon zouden proberen de club en haar werknemers zoveel mogelijk te steunen. Dit is de grote fout die alle media ed. maakt, de supporters houden hem niet verantwoordelijk voor de financiele situatie. De financiele shit is afkomstig van na de winterstop en bij de laatste wedstrijd in het vorige kalenderjaar (tegen Willem II) werden er al met zakdoekjes gezwaaid bij de 2-1 achterstand. Er is op dit moment geen geld voor ontslag, maar er is ook geen geld voor versterkingen. Daar heb ik Schreuder dus niet over horen klagen, daarnaast gooit die gewoon een jongen als Ter Avest voor de leeuwen. Feit blijft dat hij ook samen met Michel Jansen verantwoordelijk was voor de 3e plaats van twee seizoenen geleden. Dus ik geef hem ook nog wel een kans, het afbreukrisico in de eerste maand is echter zo hoog dat de druk direct immens zal wezen. Dus ik ben heel benieuwd hoe ze daarmee omgaan. 3 juni 2015 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten