Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik krijg inmiddels via mijn goed ingelichte bronnen door dat het een te voorbarige voorselectie is. Het zou in de toekomst kunnen door zijn half-Surinaamse moeder, maar een echt besluit is door Kamp Vente nog niet genomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Urbeto:

Ik krijg inmiddels via mijn goed ingelichte bronnen door dat het een te voorbarige voorselectie is. Het zou in de toekomst kunnen door zijn half-Surinaamse moeder, maar een echt besluit is door Kamp Vente nog niet genomen. 

Hij denkt nog voor NL uit te komen? :classic_laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Wolf_pd:

Steijn op bezoek bij Heerenveen voor een oriënterend gesprek.

Had verwacht dat zijn media-optreden voor iets meer terughoudend bij clubs zou hebben gezorgd.

Wel goed nieuws:classic_cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Urbeto:

Ik vind iig dat ie meer kans maakt bij Suriname, dan Huijsjens bij Spanje;c:classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Aaron21:

Hij denkt nog voor NL uit te komen? :classic_laugh:

Dat staat er niet. Het kan immers ook zo zijn dat hij helemaal geen trek heeft in het uitkomen voor Suriname an sich. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Urbeto:

Dat staat er niet. Het kan immers ook zo zijn dat hij helemaal geen trek heeft in het uitkomen voor Suriname an sich. 

Laten wel wezen, Aaron21 heeft wel een punt. Als niet voor Suriname is, is enige ander optie natuurlijk Oranje/Nederland, en dat is idd hilarisch en kansloos verhaal ansich.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Kyrill:

Laten wel wezen, Aaron21 heeft wel een punt. Als niet voor Suriname is, is enige ander optie natuurlijk Oranje/Nederland, en dat is idd hilarisch en kansloos verhaal ansich.

Dat is onzin. Optie drie is namelijk het voor geen enkele nationale ploeg uitkomen. Het staat als een paal boven water dat Vente voor Oranje geen optie is, dat zal hij zelf ongetwijfeld ook weten, maar dat hoeft helemaal niet te betekenen dat hij de wens heeft om voor Suriname uit te komen. Want laten we wel wezen; je moet er maar net zin in hebben om meerdere keren per jaar de halve wereld over te vliegen om te buffelen in een wedstrijdje tegen Haïti of Grenada.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Urbeto:

Dat is onzin. Optie drie is namelijk het voor geen enkele nationale ploeg uitkomen. Het staat als een paal boven water dat Vente voor Oranje geen optie is, dat zal hij zelf ongetwijfeld ook weten, maar dat hoeft helemaal niet te betekenen dat hij de wens heeft om voor Suriname uit te komen. Want laten we wel wezen; je moet er maar net zin in hebben om meerdere keren per jaar de halve wereld over te vliegen om te buffelen in een wedstrijdje tegen Haïti of Grenada.

Hoe is geen international zijn ooit betere optie, dan het wel zijn? Voetballers reizen zovaak, lekker boeiend. Wie weet plaats Suriname zich ooit voor een WK. Mogen komende jarensteeds meer landen meedoen, en Trinidad en Tobago deed ook ooit al mee. Dus waarom niet? Nee absoluut totaal niet met je eens. Ik denk als je geen Feyenoord fan was, je dit veel serieuzer had genomen,Suriname als optie. We vinden het leuk hier als een Nederlander voor obscuur land uitkomt. Maar omdat ie Feyenoord verleden heeft of heden vind je Suriname te min voor hem, wat een onzin. Kluivert,Seedorf en vele andere kozen voor Nederland vroeger, had net zo goed Suriname kunnen zijn, zo zijn nog veel meer gevallen.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Kyrill:

Hoe is geen international zijn ooit betere optie, dan het wel zijn? 

Wat Urbeto bedoelt is dat je het zelf moet willen als speler. Stel je kunt linksboetoe worden bij Tanzania. Voor de één geweldig, want je kunt op je cv zetten dat je international bent en wie weet is het een leuk avontuur. 

Maar iemand anders wil dat niet, omdat diegene geen (of een negatieve) band heeft met dat land. Daarnaast ver reizen en met zeer slechte infrastructuur. Dat vraagt ook wel wat doorzettingsvermogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

Ook een goed punt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei FMNOOB:

Wat Urbeto bedoelt is dat je het zelf moet willen als speler. Stel je kunt linksboetoe worden bij Tanzania. Voor de één geweldig, want je kunt op je cv zetten dat je international bent en wie weet is het een leuk avontuur. 

Maar iemand anders wil dat niet, omdat diegene geen (of een negatieve) band heeft met dat land. Daarnaast ver reizen en met zeer slechte infrastructuur. Dat vraagt ook wel wat doorzettingsvermogen.

Ja dat is waar en valt wat voor te zeggen. Maar Suriname is natuurlijk heel wat anders dan Tanzania, maar klopt hij moet wel willen. Maar als ie echt niet zou willen, dan had ie toch ook nu al nee kunnen zeggen tegen oproep bij de voorselectie te komen, want dat is dus sowieso al gebeurt...
Dus op z'n allerminst wordt er iig over nagedacht door familie Vente , zo niet meer. Anders hadden we het hier natuurlijk ook niet over gehad. En er zijn zoveel teamgenoten ongetwijfeld bij Feyenoord, die international zijn of misschien paar bij .

Ik kan alles terug nemen hier wordt het uitgelegd:

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/nieuwe-bondscoach-suriname-trekt-oproep-voor-dylan-vente-op-laatste-moment-terug/431811

Is compleet misverstand dus, heeft niks met Vente te maken, en is voor nu totaal niet aan de orde.

Mystery is dus opgelost @Urbeto @ReneLeBlanc was een foutje van Surinaamse bond dus.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Kyrill:

Hoe is geen international zijn ooit betere optie, dan het wel zijn? Voetballers reizen zovaak, lekker boeiend. Wie weet plaats Suriname zich ooit voor een WK. Mogen komende jarensteeds meer landen meedoen, en Trinidad en Tobago deed ook ooit al mee. Dus waarom niet? Nee absoluut totaal niet met je eens. Ik denk als je geen Feyenoord fan was, je dit veel serieuzer had genomen,Suriname als optie. We vinden het leuk hier als een Nederlander voor obscuur land uitkomt. Maar omdat ie Feyenoord verleden heeft of heden vind je Suriname te min voor hem, wat een onzin. Kluivert,Seedorf en vele andere kozen voor Nederland vroeger, had net zo goed Suriname kunnen zijn, zo zijn nog veel meer gevallen.

Dit is dusdanig door jou ingebeeld dat het niet eens zin heeft om het te weerleggen. Verder heeft FMNoob de nuance die ik aan trachtte te brengen al prima weten te noemen. 

11 minuten geleden zei Kyrill:

Ja dat is waar en valt wat voor te zeggen. Maar Suriname is natuurlijk heel wat anders dan Tanzania, maar klopt hij moet wel willen. Maar als ie echt niet zou willen, dan had ie toch ook nu al nee kunnen zeggen tegen oproep bij de voorselectie te komen, want dat is dus sowieso al gebeurt...
Dus op z'n allerminst wordt er iig over nagedacht door familie Vente , zo niet meer. Anders hadden we het hier natuurlijk ook niet over gehad. En er zijn zoveel teamgenoten ongetwijfeld bij Feyenoord, die international zijn of misschien paar bij .

Ik kan alles terug nemen hier wordt het uitgelegd:

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/nieuwe-bondscoach-suriname-trekt-oproep-voor-dylan-vente-op-laatste-moment-terug/431811

Is compleet misverstand dus, heeft niks met Vente te maken, en is voor nu totaal niet aan de orde.

Mystery is dus opgelost @Urbeto @ReneLeBlanc was een foutje van Surinaamse bond dus.

Ik denk dat je het Surinaamse elftal hoger hebt zitten dan gerechtvaardigd is in deze vergelijking. Het is immers tamelijk amateuristisch dat men Vente al op de lijst zet zonder dat hij een besluit genomen heeft over een eventuele interlandloopbaan bij Suriname. 

Dat het niks met Vente te maken heeft is ook niet waar: hij heeft enkel nog geen knoop doorgehakt over zijn interlandtoekomst. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Urbeto Je hebt helemaal gelijk, ik neem mijn woorden terug, is daar idd allemaal erg slecht geregeld, en het is natuurlijk ook heel onrustig al heellang in Suriname. Heeft niks met wel of niet voor Feyenoord te maken zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

Ihattaren weer terug bij af lijkt het, zowel de foto's van Slavia Praag als z'n vriendin zijn van z'n socials af. En gaat een foto rond waarop hij met een lachgasballon te zien in. 

Kan dit bericht worden verplaatst naar Verwachtte nieuwsfeiten uit de voetbalwereld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neem dat soort nieuws altijd wel met een korreltje zout, net als laatst met Huijsen. Bedoel ze moeten nog binnen de lijnen komen, voordat ze niet meer terug kunnen. En daarvoor moeten ze eerst geselecteerd worden, fit blijven en daadwerkelijk op het veld staan. ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites