Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain

Recommended Posts

• Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

20 minuten geleden zei Mansveld:

Discriminerende opmerking

Hahaahah hahahah gekkie

Voor wie dan in jouw ogen? Gestoorde Griek of gemiddelde Amerikaan? Hoef je toch niet uit te leggen Amerikanen overal pistolen bij zich hebben? ;e

Edited by Kyrill

Vandaag ging de Turkse competitie weer verder en jawel, een wedstrijd werd gestaakt. De voorzitter van Istanbulspor haalde zijn spelers van het veld af omdat zijn ploeg een penalty zou hebben moeten krijgen tegen Trabzonspor

Edited by Satyr

Zojuist zei Djurovski:

Nee Sittard nadat wedstrijd bij MVV gestaakt werd door 1 bekertje 

Ik maakt ook maar grap natuurlijk he vandaar de clown smiley (en ik had bijna grappenmaker bokaal gewonnen!

Ja dat is idd ook mooi kut en belacelijk eens, ik sta nog steeds bij mijn oorspronkelijk punt, in Turkije is het al helemaal gestoord.

2 minuten geleden zei Kyrill:

Ik maakt ook maar grap natuurlijk he vandaar de clown smiley (en ik had bijna grappenmaker bokaal gewonnen!

Ja dat is idd ook mooi kut en belacelijk eens, ik sta nog steeds bij mijn oorspronkelijk punt, in Turkije is het al helemaal gestoord.

Ik blijf ook bij mijn woorden dat @Sophomore die prijs had moeten winnen

36 minuten geleden zei PJHoutman:

"De FIFA of UEFA mogen geen sancties opleggen aan ploegen die zouden meedoen aan een externe competitie"

Maar de KNVB kan toch zeggen: Ajax/PSV/Feyenoord mogen niet meedoen aan de Eredivisie als ze in de SL mee gaan doen.

Heb je enig idee wat de gevolgen zijn als één of meer van die drie nog meer geld binnen harken en gewoon tegen NEC, Heerenveen en Sparta blijven spelen.

Krijg je straks overal het Schotland scenario, twee teams die altijd 1e en 2e worden

19 minuten geleden zei Satyr:

Maar de KNVB kan toch zeggen: Ajax/PSV/Feyenoord mogen niet meedoen aan de Eredivisie als ze in de SL mee gaan doen.

Heb je enig idee wat de gevolgen zijn als één of meer van die drie nog meer geld binnen harken en gewoon tegen NEC, Heerenveen en Sparta blijven spelen.

Krijg je straks overal het Schotland scenario, twee teams die altijd 1e en 2e worden

Ja, daarom ben ik er ook tegen. Maar als de UEFA en FIFA niet mogen optreden, dan snap je waarschijnlijk ook wel wat de uitspraak wordt als de KNVB/FA iets dergelijks probeert.

29 minuten geleden zei Netzwerk:

Ik ben groot voorstander. Dit is een fair systeem en ik zeg niet neen tegen gratis alle wedstrijden te kunnen bekijken, kan de UEFA nog veel van leren!

Dit is een fabeltje natuurlijk. Je gaat hier dik voor moeten betalen.

Zou het ook erg jammer vinden. Charme van het Europese voetbal is juist dat elke club in theorie de beste kan worden, met promotie en degradatie. Begrijp ook nog niet helemaal waarom de UEFA ze niet mag weigeren uit hun competitie, maar dat zal vast ergens genoemd te zijn.

Ik snap dan niet zo goed waarom de KNVB verplicht is om teams in te schrijven. Als ze in Zeist nu zeggen dat Club X niet mee mag doen aan de Eredivisie, dan is dat toch hun goed recht? Wat geeft Club X het recht op een plek in de Eredivisie, laat ik het zo zeggen

1 minuut geleden zei Rogier.:

Dit is een fabeltje natuurlijk. Je gaat hier dik voor moeten betalen.

Zou het ook erg jammer vinden. Charme van het Europese voetbal is juist dat elke club in theorie de beste kan worden, met promotie en degradatie. Begrijp ook nog niet helemaal waarom de UEFA ze niet mag weigeren uit hun competitie, maar dat zal vast ergens genoemd te zijn.

Weinig, want heb IPTV. Waarom zouden ze dit trouwens aankondigen als fabeltje dan? Zijn genoeg creatieve manieren om munt uit gratis wedstrijden te slaan. 

1 minuut geleden zei Netzwerk:

Weinig, want heb IPTV. Waarom zouden ze dit trouwens aankondigen als fabeltje dan? Zijn genoeg creatieve manieren om munt uit gratis wedstrijden te slaan. 

Dat is illegaal in Europa natuurlijk. Maar goed om te weten dat je het duurder maakt voor mensen die wel gewoon betalen (y) 

Verder eens dat er genoeg manieren zijn, maar ze kunnen meer geld ophalen door wel gewoon geld te vragen. En dat is het enige waar ze naar op zoek zijn, nadat ze het Europese publiek voor zich hebben gewonnen.

4 minuten geleden zei Rogier.:

Dat is illegaal in Europa natuurlijk. Maar goed om te weten dat je het duurder maakt voor mensen die wel gewoon betalen (y) 

Verder eens dat er genoeg manieren zijn, maar ze kunnen meer geld ophalen door wel gewoon geld te vragen. En dat is het enige waar ze naar op zoek zijn, nadat ze het Europese publiek voor zich hebben gewonnen.

Ik ben Porto supporter, kan ik niet aan doen dat ze hier geen Portugese rechten aanbieden. Heb overigens jaren wel betaald abbo gehad dus heb zeker mijn duit in het zakje gedaan. Zit er trouwens niets mee in een paar euro te betalen om een wedstrijd te kijken. Er zou niets beter zijn dan één groot streamingsplatform waar men alle competities op streamt en je laat ik zeggen €3 betaald om een wedstrijd te kunnen kijken.

Je lijkt wel net de UEFA man, laat de pro-Super League mensen ook hun mening geven. :-D