Kyrill Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 17 minuten geleden zei The Saint: Voordat die letters gedrukt zijn is hij al weer weg Mohammed Ihattaren wel ja Maar als je alleen simpel: Mo doet allicht niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 (bewerkt) https://www.flashscore.nl/nieuws/voetbal-serie-a-de-braziliaanse-competitie-zit-erop-palmeiras-kampioen-santos-degradeert/b9EXwES0/ Degradatie van Santos is de eerste keer in 111 jaar. 7 december 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Die nummer 3 heeft hun wedstrijd verkocht, dat kan niet anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 37 minuten geleden zei Bogatyr: https://www.flashscore.nl/nieuws/voetbal-serie-a-de-braziliaanse-competitie-zit-erop-palmeiras-kampioen-santos-degradeert/b9EXwES0/ Degradatie van Santos is de eerste keer in 111 jaar. Lekker voor ze hahahahahha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 https://www.vi.nl/nieuws/schandaal-in-turkije-scheidsrechter-op-het-veld-mishandeld Wtf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Heel benieuwd welke gevolgen dit heeft voor de club en wat de scheidsrechters gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 1 uur geleden zei Kelvin: Heel benieuwd welke gevolgen dit heeft voor de club en wat de scheidsrechters gaan doen. Hopelijk staken de scheidsrechters tot deze club geschrapt is uit de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Zit je net weer op de weg naar boven als Turks voetbal zijnde, krijg je dit weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Turkse competitie stilgelegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Frankrijk weert uitsupporters na het zoveelste incident, Griekenland weert alle supporters na jarenlange ellende, Turkije ligt nu ook stil na geweld (ook niet de eerste en de laatste keer). Ik pleit voor de covid optie, gewoon lekker thuis blijven en thuis kijken. Het lijkt op de lange termijn de oplossing te zijn. Of, de 10% die het voor iedereen verneukt moet eens aangepakt worden. De meeste ultra's van clubs dus, die menen dat ze de stem van het volk zijn, maar eigenlijk zichzelf veel belangrijker vinden dan de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 10 minuten geleden zei Satyr: Frankrijk weert uitsupporters na het zoveelste incident, Griekenland weert alle supporters na jarenlange ellende, Turkije ligt nu ook stil na geweld (ook niet de eerste en de laatste keer). Ik pleit voor de covid optie, gewoon lekker thuis blijven en thuis kijken. Het lijkt op de lange termijn de oplossing te zijn. Of, de 10% die het voor iedereen verneukt moet eens aangepakt worden. De meeste ultra's van clubs dus, die menen dat ze de stem van het volk zijn, maar eigenlijk zichzelf veel belangrijker vinden dan de club. Het lijkt op korte en lange termijn vooral een oerdom pleidooi te zijn, als je het mij vraagt. Of ben je, onder meer, de financiële problemen vergeten waar clubs mee te maken kregen door de gesloten stadions tijdens de lockdowns? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Hoe reageren de media vandaag in Turkije @cimbomcu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 1 uur geleden zei Urbeto: Het lijkt op korte en lange termijn vooral een oerdom pleidooi te zijn, als je het mij vraagt. Of ben je, onder meer, de financiële problemen vergeten waar clubs mee te maken kregen door de gesloten stadions tijdens de lockdowns? Uiteraard is het geen reële optie, maar er moet iets gebeuren, ook in Nederland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Leuke uitdaging in fm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 1 uur geleden zei Satyr: Frankrijk weert uitsupporters na het zoveelste incident, Griekenland weert alle supporters na jarenlange ellende, Turkije ligt nu ook stil na geweld (ook niet de eerste en de laatste keer). Ik pleit voor de covid optie, gewoon lekker thuis blijven en thuis kijken. Het lijkt op de lange termijn de oplossing te zijn. Of, de 10% die het voor iedereen verneukt moet eens aangepakt worden. De meeste ultra's van clubs dus, die menen dat ze de stem van het volk zijn, maar eigenlijk zichzelf veel belangrijker vinden dan de club. Ultras verneuken het doorgaans niet, je verwart ze met hooligans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 @cimbomcu @Acquafrescakan toch niet?!? Scheidsrechter gaan schoppen en slaan, überhaupt laat staan als spelers... Dit is gewoon mishandeling 🤢🤢🤬🤬🤬 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 19 minuten geleden zei Kyrill: @cimbomcu @Acquafrescakan toch niet?!? Scheidsrechter gaan schoppen en slaan, überhaupt laat staan als spelers... Dit is gewoon mishandeling 🤢🤢🤬🤬🤬 Vind je? Het schijnt dat de scheidsrechter de weg niet meer wist naar de kleedkamer en dat de voorzitter hem toen wilde helpen maar dat hij per ongeluk iets te hard schopte. Het is gewoon een chronisch gebrek aan grenzen kennen/ aangeven. Het is ooit begonnen met Hie ha hondenlul en nu schoppen we de scheidsrechter half dood. Ga naar een wedstrijd, zing een leuk liedje en ga vervolgens lekker naar huis. Dit is natuurlijk geen supporter maar een TBS'er die toevallig voorzitter is van een club, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 1 uur geleden zei Mansveld: Ultras verneuken het doorgaans niet, je verwart ze met hooligans. Ik heb niet echt het idee dat daar een verschil tussen zit. Laat ik het zo zeggen, een ultra is niet per se een hooligan, maar een hooligan zal zich meestal wel als een ultra identificeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 30 minuten geleden zei Arezo: Vind je? Het schijnt dat de scheidsrechter de weg niet meer wist naar de kleedkamer en dat de voorzitter hem toen wilde helpen maar dat hij per ongeluk iets te hard schopte. Het is gewoon een chronisch gebrek aan grenzen kennen/ aangeven. Het is ooit begonnen met Hie ha hondenlul en nu schoppen we de scheidsrechter half dood. Ga naar een wedstrijd, zing een leuk liedje en ga vervolgens lekker naar huis. Dit is natuurlijk geen supporter maar een TBS'er die toevallig voorzitter is van een club, maar toch. Ik weeet niet wat jij gezien hebt, ik zie ook 100%spelers hem aanvallen, niet alleen voorzitter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Ja je ziet duidelijk die voorzitter de weg naar de kleedkamer wijzen. Eerst zat de kleedkamer van die club aan de andere kant maar die is dürüm omstandigheden verplaatst naar de andere kant (snap je het nog?!) Hij zwaait met zijn arm en treft zo die scheidsrechter op zijn pörüm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 51 minuten geleden zei Satyr: Ik heb niet echt het idee dat daar een verschil tussen zit. Laat ik het zo zeggen, een ultra is niet per se een hooligan, maar een hooligan zal zich meestal wel als een ultra identificeren Een hooligan zal zich niet als ultra identificeren. Net als een ultra zich niet hooligan zal noemen. What's next, een supporter van Feyenoord die zich als PSV'er identificeert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 3 minuten geleden zei Zawisza: Een hooligan zal zich niet als ultra identificeren. Net als een ultra zich niet hooligan zal noemen. What's next, een supporter van Feyenoord die zich als PSV'er identificeert? Ik heb al gekkere dingen gehoord de laatste tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 23 minuten geleden zei Arezo: Ja je ziet duidelijk die voorzitter de weg naar de kleedkamer wijzen. Eerst zat de kleedkamer van die club aan de andere kant maar die is dürüm omstandigheden verplaatst naar de andere kant (snap je het nog?!) Hij zwaait met zijn arm en treft zo die scheidsrechter op zijn pörüm. Uhm Das het begin. Dat is niet alles Heb je duidelijk dit gemist : Hier wordt ie geschopt door spelers en andere mensen, dan alleen voorzitter. En kan je kappen met je achterlijke humor? Niemand kan er om lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 10 minuten geleden zei Kyrill: Uhm Das het begin. Dat is niet alles Heb je duidelijk dit gemist : Hier wordt ie geschopt door spelers en andere mensen, dan alleen voorzitter. En kan je kappen met je achterlijke humor? Niemand kan er om lachen. Ik wel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Zojuist zei Glenn08: Ik wel hoor. Had je dat ook gedaan als in Belgie scheidsrechter zwaar mishandeld zou worden, en mensen dan Belgen grappen gemaakt zouden hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten