Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Frankrijk weert uitsupporters na het zoveelste incident, Griekenland weert alle supporters na jarenlange ellende, Turkije ligt nu ook stil na geweld (ook niet de eerste en de laatste keer).

Ik pleit voor de covid optie, gewoon lekker thuis blijven en thuis kijken. Het lijkt op de lange termijn de oplossing te zijn.

Of, de 10% die het voor iedereen verneukt moet eens aangepakt worden. De meeste ultra's van clubs dus, die menen dat ze de stem van het volk zijn, maar eigenlijk zichzelf veel belangrijker vinden dan de club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Satyr:

Frankrijk weert uitsupporters na het zoveelste incident, Griekenland weert alle supporters na jarenlange ellende, Turkije ligt nu ook stil na geweld (ook niet de eerste en de laatste keer).

Ik pleit voor de covid optie, gewoon lekker thuis blijven en thuis kijken. Het lijkt op de lange termijn de oplossing te zijn.

Of, de 10% die het voor iedereen verneukt moet eens aangepakt worden. De meeste ultra's van clubs dus, die menen dat ze de stem van het volk zijn, maar eigenlijk zichzelf veel belangrijker vinden dan de club.

Het lijkt op korte en lange termijn vooral een oerdom pleidooi te zijn, als je het mij vraagt. Of ben je, onder meer, de financiële problemen vergeten waar clubs mee te maken kregen door de gesloten stadions tijdens de lockdowns? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

Het lijkt op korte en lange termijn vooral een oerdom pleidooi te zijn, als je het mij vraagt. Of ben je, onder meer, de financiële problemen vergeten waar clubs mee te maken kregen door de gesloten stadions tijdens de lockdowns? 

Uiteraard is het geen reële optie, maar er moet iets gebeuren, ook in Nederland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Satyr:

Ultras verneuken het doorgaans niet, je verwart ze met hooligans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Kyrill:

@cimbomcu @Acquafrescakan toch niet?!? Scheidsrechter gaan schoppen en slaan, überhaupt laat staan als spelers... Dit is gewoon mishandeling 🤢🤢🤬🤬🤬

Vind je? Het schijnt dat de scheidsrechter de weg niet meer wist naar de kleedkamer en dat de voorzitter hem toen wilde helpen maar dat hij per ongeluk iets te hard schopte.

Het is gewoon een chronisch gebrek aan grenzen kennen/ aangeven. Het is ooit begonnen met Hie ha hondenlul en nu schoppen we de scheidsrechter half dood. Ga naar een wedstrijd, zing een leuk liedje en ga vervolgens lekker naar huis. Dit is natuurlijk geen supporter maar een TBS'er die toevallig voorzitter is van een club, maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Mansveld:

Ultras verneuken het doorgaans niet, je verwart ze met hooligans.

Ik heb niet echt het idee dat daar een verschil tussen zit. Laat ik het zo zeggen, een ultra is niet per se een hooligan, maar een hooligan zal zich meestal wel als een ultra identificeren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Arezo:

Vind je? Het schijnt dat de scheidsrechter de weg niet meer wist naar de kleedkamer en dat de voorzitter hem toen wilde helpen maar dat hij per ongeluk iets te hard schopte.

Het is gewoon een chronisch gebrek aan grenzen kennen/ aangeven. Het is ooit begonnen met Hie ha hondenlul en nu schoppen we de scheidsrechter half dood. Ga naar een wedstrijd, zing een leuk liedje en ga vervolgens lekker naar huis. Dit is natuurlijk geen supporter maar een TBS'er die toevallig voorzitter is van een club, maar toch.

Ik weeet niet wat jij gezien hebt, ik zie ook 100%spelers hem aanvallen, niet alleen voorzitter 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja je ziet duidelijk die voorzitter de weg naar de kleedkamer wijzen. Eerst zat de kleedkamer van die club aan de andere kant maar die is dürüm omstandigheden verplaatst naar de andere kant (snap je het nog?!) Hij zwaait met zijn arm en treft zo die scheidsrechter op zijn pörüm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Satyr:

Ik heb niet echt het idee dat daar een verschil tussen zit. Laat ik het zo zeggen, een ultra is niet per se een hooligan, maar een hooligan zal zich meestal wel als een ultra identificeren

Een hooligan zal zich niet als ultra identificeren. Net als een ultra zich niet hooligan zal noemen. What's next, een supporter van Feyenoord die zich als PSV'er identificeert?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Arezo:

Ja je ziet duidelijk die voorzitter de weg naar de kleedkamer wijzen. Eerst zat de kleedkamer van die club aan de andere kant maar die is dürüm omstandigheden verplaatst naar de andere kant (snap je het nog?!) Hij zwaait met zijn arm en treft zo die scheidsrechter op zijn pörüm.

Uhm Das het begin. Dat is niet alles ;e

Heb je duidelijk dit gemist :

Hier wordt ie geschopt door spelers en andere mensen, dan alleen voorzitter. En kan je kappen met je achterlijke humor? Niemand kan er om lachen. 

Screenshot_20231212_143029_Instagram.jpg

Screenshot_20231212_143037_Instagram.jpg

Screenshot_20231212_143039_Instagram.jpg

Screenshot_20231212_143040_Instagram.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kyrill:

Uhm Das het begin. Dat is niet alles 

Heb je duidelijk dit gemist :

Hier wordt ie geschopt door spelers en andere mensen, dan alleen voorzitter. En kan je kappen met je achterlijke humor? Niemand kan er om lachen. 

Ik wel hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites