Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain

Recommended Posts

• Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

10 uur geleden zei Kyrill:

Wat een smerig en vies doelpunt van Twente vrouwen tegen Levante. Toen Barcelona jeugd vergelijkbaar smerige goal maakte sprak iedereen er schande van, nu is ineens normaal en oké. Hoop dat protest van Levante vrouwen wordt gehonoreerd. 

Het is geen rechtmatig protest, want ze overtreden geen regel aangezien die regel niet bestaat. Misschien moet Levante trouwens eerder protest indienden tegen hun centrale verdedigers, want die twee kunnen ook gewoon beseffen dat ze op een voetbalveld staan en die bal aannemen, dan is er niets aan de hand.

4 minuten geleden zei Tim':

Het is geen rechtmatig protest, want ze overtreden geen regel aangezien die regel niet bestaat. Misschien moet Levante trouwens eerder protest indienden tegen hun centrale verdedigers, want die twee kunnen ook gewoon beseffen dat ze op een voetbalveld staan en die bal aannemen, dan is er niets aan de hand.

Rechtmatig protest of niet, dit is wel echt toppunt van smerigheid hoor. Ik snap dat ze achter stonden en wat moesten, maar ha-llo zeg.

• Like 2

1 minuut geleden zei Rogier.:

Rechtmatig protest of niet, dit is wel echt toppunt van smerigheid hoor. Ik snap dat ze achter stonden en wat moesten, maar ha-llo zeg.

Dit dus jij snapt hem. En natuurlijk Twente eigen speler die geblesseerd op veld ligt, idd wat smerigheid. 

15 minuten geleden zei Rogier.:

Daar heb ik dan ook niks over gezegd. Het protest is onzin, maar dat betekent niet dat ik deze actie goedkeur. Het had alleen simpel verkomen kunnen worden als een van die twee verdedigers enigszins capabel zou zijn.

• Like 1

5 minuten geleden zei Tim':

Daar heb ik dan ook niks over gezegd. Het protest is onzin, maar dat betekent niet dat ik deze actie goedkeur. Het had alleen simpel verkomen kunnen worden als een van die twee verdedigers enigszins capabel zou zijn.

Je toon op het einde van de zin leek wat anders te suggereren, dus bon (y) 

• Like 1

32 minuten geleden zei Tim':

Het probleem is volgens mij dat de centrale verdedigers zelf beseffen dat ze niet capabel zijn :D Ze willen de bal laten lopen naar de keeper omdat ze hem niet 'onder druk' durven aannemen. Daardoor komt hij voor de voeten van de speelster van Twente.

Is er al een reactie vanuit Twente gekomen? Die zullen toch ook wel aanvoelen dat het niet helemaal fair play was.

• Like 2