rich ruzzian Gepost September 11, 2023 Share Gepost September 11, 2023 Pogba vertrapt op doping Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost September 12, 2023 Share Gepost September 12, 2023 Die Grieken toch. Citaat https://nos.nl/artikel/2490219-griekse-bond-maakt-onmiskenbare-fout-vier-spelers-blijken-helemaal-niet-geschorst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost September 12, 2023 Share Gepost September 12, 2023 Who cares, drie punten zijn binnen. Wel opmerkelijk inderdaad en kan mij voorstellen dat de clubs vooral blij zijn, achteraf, dat de spelers 'rust' hebben gekregen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost September 12, 2023 Share Gepost September 12, 2023 Wat een smerig en vies doelpunt van Twente vrouwen tegen Levante. Toen Barcelona jeugd vergelijkbaar smerige goal maakte sprak iedereen er schande van, nu is ineens normaal en oké. Hoop dat protest van Levante vrouwen wordt gehonoreerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost September 13, 2023 Share Gepost September 13, 2023 Waar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost September 13, 2023 Share Gepost September 13, 2023 Dat is geen kattenpis, voetballen in Turkije. Wat een auto ook, niet normaal. https://supercarblondie.com/mauro-icardi-rolls-royce-boat-tail/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost September 13, 2023 Share Gepost September 13, 2023 10 uur geleden zei Kyrill: Wat een smerig en vies doelpunt van Twente vrouwen tegen Levante. Toen Barcelona jeugd vergelijkbaar smerige goal maakte sprak iedereen er schande van, nu is ineens normaal en oké. Hoop dat protest van Levante vrouwen wordt gehonoreerd. Het is geen rechtmatig protest, want ze overtreden geen regel aangezien die regel niet bestaat. Misschien moet Levante trouwens eerder protest indienden tegen hun centrale verdedigers, want die twee kunnen ook gewoon beseffen dat ze op een voetbalveld staan en die bal aannemen, dan is er niets aan de hand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost September 13, 2023 Share Gepost September 13, 2023 4 minuten geleden zei Tim': Het is geen rechtmatig protest, want ze overtreden geen regel aangezien die regel niet bestaat. Misschien moet Levante trouwens eerder protest indienden tegen hun centrale verdedigers, want die twee kunnen ook gewoon beseffen dat ze op een voetbalveld staan en die bal aannemen, dan is er niets aan de hand. Rechtmatig protest of niet, dit is wel echt toppunt van smerigheid hoor. Ik snap dat ze achter stonden en wat moesten, maar ha-llo zeg. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost September 13, 2023 Share Gepost September 13, 2023 1 minuut geleden zei Rogier.: Rechtmatig protest of niet, dit is wel echt toppunt van smerigheid hoor. Ik snap dat ze achter stonden en wat moesten, maar ha-llo zeg. Dit dus jij snapt hem. En natuurlijk Twente eigen speler die geblesseerd op veld ligt, idd wat smerigheid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost September 13, 2023 Share Gepost September 13, 2023 15 minuten geleden zei Rogier.: Rechtmatig protest of niet, dit is wel echt toppunt van smerigheid hoor. Ik snap dat ze achter stonden en wat moesten, maar ha-llo zeg. Daar heb ik dan ook niks over gezegd. Het protest is onzin, maar dat betekent niet dat ik deze actie goedkeur. Het had alleen simpel verkomen kunnen worden als een van die twee verdedigers enigszins capabel zou zijn. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost September 13, 2023 Share Gepost September 13, 2023 5 minuten geleden zei Tim': Daar heb ik dan ook niks over gezegd. Het protest is onzin, maar dat betekent niet dat ik deze actie goedkeur. Het had alleen simpel verkomen kunnen worden als een van die twee verdedigers enigszins capabel zou zijn. Je toon op het einde van de zin leek wat anders te suggereren, dus bon 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost September 13, 2023 Share Gepost September 13, 2023 32 minuten geleden zei Tim': Daar heb ik dan ook niks over gezegd. Het protest is onzin, maar dat betekent niet dat ik deze actie goedkeur. Het had alleen simpel verkomen kunnen worden als een van die twee verdedigers enigszins capabel zou zijn. Het probleem is volgens mij dat de centrale verdedigers zelf beseffen dat ze niet capabel zijn Ze willen de bal laten lopen naar de keeper omdat ze hem niet 'onder druk' durven aannemen. Daardoor komt hij voor de voeten van de speelster van Twente. Is er al een reactie vanuit Twente gekomen? Die zullen toch ook wel aanvoelen dat het niet helemaal fair play was. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost September 14, 2023 Share Gepost September 14, 2023 Ze speelden park the train. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost September 22, 2023 Share Gepost September 22, 2023 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost September 26, 2023 Share Gepost September 26, 2023 Gezellig in Colombia. Citaat https://sportnieuws.nl/voetbal/buitenland/voorzitter-van-colombiaanse-voetbalclub-doodgeschoten-na-3-2-verlies/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost September 26, 2023 Share Gepost September 26, 2023 Breng die jongens van de F-side nou niet op ideeën! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost September 26, 2023 Share Gepost September 26, 2023 Keurige penalty @cimbomcu. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost September 26, 2023 Share Gepost September 26, 2023 25 minuten geleden zei Thierryvane: Keurige penalty @cimbomcu. Dat is alleen voor de groten weggelegd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost September 26, 2023 Share Gepost September 26, 2023 @Thierryvane Vond het al gek dat Icardi de penal aan Kerem gaf. Gelukkig heeft die het daarna goed gemaakt met een goal en wederom een winstpartij 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost September 26, 2023 Share Gepost September 26, 2023 3 minuten geleden zei cimbomcu: @Thierryvane Vond het al gek dat Icardi de penal aan Kerem gaf. Gelukkig heeft die het daarna goed gemaakt met een goal en wederom een winstpartij Dit is wel zonde dalijk wordt je geen kampioen op 1 goal verschil, en dan ligt het dus hieraan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROEMM Gepost September 26, 2023 Share Gepost September 26, 2023 Nu al klaar met deze doelsaldo discussie, zitten we in limboworld ofzo 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost September 27, 2023 Share Gepost September 27, 2023 Pest ons (import) Limburgers eens niet met dat geprovoceer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost September 29, 2023 Share Gepost September 29, 2023 https://www.getfootballnewsfrance.com/2023/ogc-nice-player-threatening-to-commit-suicide/ Leip... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost September 29, 2023 Share Gepost September 29, 2023 Denk niet dat 'Leip' in deze een goede benaming is.. Triest, als het daadwerkelijk alleen om het uitgaan van zijn relatie is, of dat er meer speelt. Iemand die dusdanig labiel is verdiend hulp op zo'n jonge leeftijd. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost September 30, 2023 Share Gepost September 30, 2023 Als je zoiets doet dan ben je echt niet goed in je hoofd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts