La Pulga Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Oei, hopelijk wordt er niet zoveel gespeculeerd en komt er snel duidelijkheid om zulke berichten juist te voorkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Fucking tragisch. 29 jaar is natuurlijk veel en veel te jong. Zag op zijn Insta dat hij jong(e) kind(eren) had. Verschrikkelijk, wat de oorzaak ook is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Eng man, zal altijd herinnert worden aan de panna tegen De Cler. Hopelijk kan hij nu zijn rust vinden. Jep en aan het meerdere keren aftuigen van z'n vriendin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Zojuist zei Mansveld: Jep en aan het meerdere keren aftuigen van z'n vriendin. Dus is het maar niet droevig voor de nabestaanden, zijn kinderen bijvoorbeeld? Lekker meelevend joh .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 1 minuut geleden zei Mansveld: Jep en aan het meerdere keren aftuigen van z'n vriendin. Nergens voor nodig om nu daarover te beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Ohja, over de doden niks dan goed... Hypocriet gedoe altijd, bahbah. Hij is daadwerkelijk veroordeeld voor het slaan, niet alleen beschuldigd. Dat mag best gezegd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 3 minuten geleden zei Satyr: Ohja, over de doden niks dan goed... Hypocriet gedoe altijd, bahbah. Hij is daadwerkelijk veroordeeld voor het slaan, niet alleen beschuldigd. Dat mag best gezegd worden. En daar heeft hij zijn straf voor gehad. Ik praat het ook niet goed maar een beetje sympathie en medeleven voor bijvoorbeeld zijn zoontje van 7 en andere familie is wel zo gepast.. Die hebben niet de keuzes voor Lukoki genomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 1 minuut geleden zei Jotew: En daar heeft hij zijn straf voor gehad. Ik praat het ook niet goed maar een beetje sympathie en medeleven voor bijvoorbeeld zijn zoontje van 7 en andere familie is wel zo gepast.. Die hebben niet de keuzes voor Lukoki genomen. Dus ik heb geen sympathie voor zijn kinderen en familie, omdat ik zeg dat Lukoki een veroordeling aan de broek had hangen? Wat een onzin. Voor de duidelijkheid, bij deze mijn oprechte deelneming aan de familie van een veroordeelde vrouwenmepper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 1 uur geleden zei Jotew: Dus is het maar niet droevig voor de nabestaanden, zijn kinderen bijvoorbeeld? Lekker meelevend joh .. Beetje vreemde interpretatie van mijn post door een staflid of is het weer eens tijd om op elke slak (post) van mij zout te gaan leggen??? Wat jij nu beweert zeg ik letterlijk nergens. Ik reageer op iets waaraan hij (door iemand) herinnerd wordt en dit is mijn herinnering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Ik zeg ook nergens dat ik zijn gedragingen goedkeur m.b.t. zijn vrouw/vriendin, en ik zeg ook niet dat jij dat zegt of vind. Echter is iemand wel overleden op een veel te jonge leeftijd, ondanks dat hij fouten in zijn privéleven in het verleden heeft gemaakt. Als dat dan het enige is wat opgerakeld kan worden, ipv te denken aan familie en kinderen die hun papa moeten missen, vind ik, dus ik praat voor mezelf, het niet relevant om zijn misdragingen van toen er nu bij te gaan halen om nog even een trap na te kunnen geven. Dat doet niks af aan het feit dat het gewoon een trieste zaak is voor betrokkenen. Maargoed, dat is mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Citaat Jody Lukoki is overleden na een gewelddadige ruzie met familieleden, zo schrijft het Algemeen Dagblad. Aanvankelijk was er niets bekend over zijn doodsoorzaak, maar volgens de krant heeft de voetballer 'rake klappen' geïncasseerd op een feest. Toen hij eenmaal thuis was, besloot hij vanwege extreme hoofd- en kniepijn naar het ziekenhuis te gaan, waar het snel bergafwaarts ging met zijn gezondheid. Dokters constateerden dat een been van Lukoki als gevolg van een hardnekkige infectie en zuurstoftekort geamputeerd moest worden. Na die zware ingreep werd hij tijdelijk in coma gehouden. Maandag rond 06.00 uur overleed hij aan een hartstilstand, meldt de krant op basis van bronnen rondom de overleden aanvaller. Lukoki speelde gedurende zijn carrière onder meer voor Ajax, SC Cambuur en PEC Zwolle. Meest recentelijk stond hij onder contract bij FC Twente, waar zijn verbintenis eerder dit jaar werd verbroken. De aanvaller kwam geen minuut in actie voor de Tukkers, daar hij in de zomer zwaar geblesseerd raakte. Lukoki zag zijn verbintenis eerder dit jaar verbroken worden. "Het is ongelofelijk. Op deze jonge leeftijd. Zo triest. Dit is echt verschrikkelijk. We leven mee met zijn familie en vrienden”, reageerde technisch directeur Jan Streuer van FC Twente tegenover De Telegraaf. Lukoki vertegenwoordigde Nederland in verschillende jeugdelftallen, daar hij beschikte over de dubbele nationaliteit. In maart 2015 ontving de buitenspeler zijn eerste oproep voor DR Congo en maakte hij zijn debuut tegen Irak. In totaal kwam hij drie keer uit voor zijn geboorteland. Naar hoor als je dit zo leest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 'We leven mee met zijn familie'. Ohja, diegene die hem de dood in hebben geholpen inderdaad Vreselijk verhaal man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 17 minuten geleden zei 007mark: 'We leven mee met zijn familie'. Ohja, diegene die hem de dood in hebben geholpen inderdaad Vreselijk verhaal man. Deze quote was een paar uur voor het nieuws van de familieleden. Alsnog wel raar dat het in dit artikel staat, dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Tja, bij familie kun je natuurlijk ook aan kinderen denken. Niet alle familie hoeft natuurlijk gewelddadig te zijn. Blijft overeind dat het er wel wat vreemd uitziet inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 13 minuten geleden zei Bolderbast: Deze quote was een paar uur voor het nieuws van de familieleden. Alsnog wel raar dat het in dit artikel staat, dat wel. Mwah, zal wel om directe familie gaan. Volgens het Parool was het een ruzie met twee neven en een vriend. Het zuurstoftekort moet van een lachgasverslaving komen volgens datzelfde artikel. https://www.parool.nl/sport/van-beenamputatie-tot-coma-en-vroege-dood-ruzie-met-familie-wordt-jody-lukoki-29-fataal~b70f616b/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 mei 2022 Share Geplaatst 9 mei 2022 Is lachgas inmiddels al verboden? Heftig. Doet me denken aan iets anders wat ik laatst hoorde, dst iemand een wondje kreeg bij het klussen en daarbij blijkbaar een vleesetende bacterie zat die in zijn bloedbaan kwam en ook een paar uur later dood was. Vind ik eng. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Lekker figuur en lekkere kring waarin hij zich begaf als je dit allemaal leest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 10 uur geleden zei Chiemel: Is lachgas inmiddels al verboden? Nee helaas niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 mei 2022 Share Geplaatst 12 mei 2022 Op 10-5-2022 om 08:22 zei delichris: Nee helaas niet. Moeten ze echt zsm doen. Voordat het populair werd zoals het de laatste jaren is, heb ik helaas zelf de gevolgen van langdurig gebruik mogen ervaren tot het ziekenhuis aan toe. Men kan beter een jointje roken of een pilsje drinken dan deze rommel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 https://www.vi.nl/nieuws/engelse-voetballer-komt-uit-voor-homoseksualiteit Mooi, eindelijk iemand die het lef heeft om met naam en toenaam ervoor uit te komen. Ik hoop dat velen snel zijn voorbeeld zullen volgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 3 uur geleden zei Daniell: https://www.vi.nl/nieuws/engelse-voetballer-komt-uit-voor-homoseksualiteit Mooi, eindelijk iemand die het lef heeft om met naam en toenaam ervoor uit te komen. Ik hoop dat velen snel zijn voorbeeld zullen volgen! Vond het ook mooi om te zien dat alle grote PL teams hem steunen. Zag o.a. City, United en Spurs reageren op de tweet van Blackpool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 2 minuten geleden zei Richarð.: Vond het ook mooi om te zien dat alle grote PL teams hem steunen. Zag o.a. City, United en Spurs reageren op de tweet van Blackpool. Inmiddels hebben alle clubs hun steun uitgesproken, inderdaad mooi om te zien en ik hoop oprecht dat dit wat in gang zet en dat meerdere voetballers uit gaan komen voor hun seksuele geaardheid. Het is onmenselijk om je je gehele carrière anders te moeten voordoen + ik geloof ook nog eens dat dat effect heeft op iemand zijn prestaties. Vorig jaar was er toch ook al een PL voetballer die ervoor uit wilde komen maar puntje bij paaltje niet zijn identiteit wilde vrij geven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 mei 2022 Share Geplaatst 16 mei 2022 https://decorrespondent.nl/13395/mensen-willen-geen-gerechtigheid-ze-willen-zeiken/1182887870175-2cd5b74a Lekker artikeltje weer van De Correspondent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Pieter Bos, keeper van Cambuur, moet stoppen met topsport ivm een hartprobleem. Wie reageert er als eerste op Twitter? Willem Engel, die de schuld geeft aan de prikjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 Verschrikkelijk nieuws zeg voor hem. Het zit Cambuur niet mee op medisch vlak dit seizoen. En die Engel moeten we gewoon doodzwijgen eigenlijk. Alles wat je aandacht geeft, groeit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten