Jump to content

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain
 Share

Recommended Posts

3 uur geleden zei Petterson:

Petje af? Symboolpolitiek van de bovenste plank bedoel je.

Ofcourse maar het gebeurt wel. De overige Russische miljardairs zitten op hun super jacht naar de Indische Oceaan. Dus wat maakt het uit wat de daadwerkelijke intentie is. Het gebeurt en er zijn er zat die alleen een statement doen en verder niets. 

6 hours ago, Petterson said:

Petje af? Symboolpolitiek van de bovenste plank bedoel je.

je hoort ook niks over de Amerikaanse eigenaren van Man Utd, Liverpool en Arsenal. Die hebben ook indirect oorlogen gesteund met politieke donaties (Iraq, Afghanistan, Syrië etc.). Maar als het Abramovich is dan valt de hele media Chelsea aan. Om nog maar niet te beginnen over Newcastle United en hun nieuwe eigenaren of Man City. 

grappig dat je het symbool politiek noemt. Het doneren van 2 miljard ongeveer en het kwijtschelden van een lening van 1.5 miljard is symbool politiek? + hij werkt in een soort van mediator rol tussen Oekraïne en Rusland. Wat verwacht je dan van hem? Moet hij hoogstpersoonlijk een afspraak met Putin maken en dan in samenwerking met MI5 hem vergiftigen met een fountain pen? Zo hypocriet allemaal. Het is makkelijk praten van de media en vooral van de voetbal media die geen enkel idee hebben waar ze het over hebben. 

11 minutes ago, Satyr said:

Klok en klepel, Azpi. Misschien dat @Socratesenergie heeft om je het verschil tussen Amerikaanse eigenaren en in dit geval Abramovitch uit te leggen.

Ik weet het verschil. 

image.thumb.png.34a9a541734c8316123df36ce40db9d5.png

die man in het midden was the chancellor of the Exchequer, het is niet alsof ze zelf allemaal nooit wat met Abramovich te maken hebben gehad. 

34 minuten geleden zei Satyr:

Klok en klepel, Azpi. Misschien dat @Socratesenergie heeft om je het verschil tussen Amerikaanse eigenaren en in dit geval Abramovitch uit te leggen.

Amerika is het grootste oorlogs voerend land ter wereld wat nooit echt ''vrede'' heeft gekend. Maar goed, ik had van jou ook niet per se anders verwacht...

Dit zijn/is gewoon meer dan goede acties van Roman.

1 minuut geleden zei Kyrill:

Amerika is het grootste oorlogs voerend land ter wereld wat nooit echt ''vrede'' heeft gekend. Maar goed, ik had van jou ook niet per se anders verwacht...

Dit zijn/is gewoon meer dan goede acties van Roman.

Lees nou eerst eens wat ik typ. Ik vind het een prima actie van Abramovich, hoe doorzichtig het ook overkomt.

Ik ga in Azpi zijn Amerika/Rusland vergelijking. Als de VS Mexico of Canada binnenvalt om het te 'denazifiseren' heeft Azpi een goede vergelijking.

Citaat
    Zware rellen bij voetbalduel Mexico 


 Een wedstrijd in de voetbalcompetitie
 in Mexico is uitgelopen op ernstige    
 rellen.De autoriteiten melden dat er 22
 mensen gewond zijn geraakt,maar er zijn
 ook bronnen die spreken van 17 doden.  

Het ging mis bij de wedstrijd tussen   
 Querétaro FC en Atlas Guadalajara.Fans 
 gingen elkaar op de tribune te lijf na 
 een doelpunt van Atlas.Ook op het veld 
 en buiten het stadion werd gevochten.Op
 sociale media gaan filmpjes rond van   
 fans die bewegingsloos op de tribune   
 liggen,sommigen in een plas bloed.     

Fanatieke fans van Querétaro en Atlas  
 zoeken elkaar vaker op om te vechten.  
 De competitie is tijdelijk stilgelegd. 

Dit heeft niets met passie te maken.

6 uur geleden zei Vitesse88:

Walgelijke beelden ook zeg, de tering.

Inderdaad. Ik raad niemand aan deze op te zoeken. Stelletje barbaren. Iemand levenloos (naakt) op de grond zien liggen en er met meerdere op doortrappen. Je maag draait er van om.

1 uur geleden zei Mansveld:

Mexico is sowieso het afvoerputje van de wereld. Hier had ook best met scherp geschoten mogen worden.

Nog meer doden... Jeej. Maar goed Mexico is wel het land van drugskartellen. Misschien het eens legaliseren, dan hebben ze gelijk niets meer.

25 minuten geleden zei himan:

Nog meer doden... Jeej. Maar goed Mexico is wel het land van drugskartellen. Misschien het eens legaliseren, dan hebben ze gelijk niets meer.

Nee een stel lijpen ook vaders en moeders met kinderen aan laten vallen, dat is top.

36 minuten geleden zei himan:

Die ook gewoon tussen het wapengekletter zitten, dan.

Misschien wel. Alles beter dan niet in (kunnen?) grijpen. Maar goed, dat land is sowieso een verloren shithole vol corruptie, kartels en gangoorlogen.

15 minuten geleden zei Rogier.:

Die Promes :-D Heb eigenlijk alleen maar kunnen lachen toen ik dat artikel net las. Wat een totale randebiel ben je dan zeg, bizar.

Volgens zijn advocaat wordt hij gewoon vrijgesproken hoor :LO:

De transcripties van zijn telefoongesprekken op de desbetreffende nacht zijn echt schrijnend. Zonder me er in verdiept te hebben ging ik er van uit dat het om een incident ging, maar het was met voorbedachte rade dus.

Dit stuk geeft ook wel aan dat meneer hoogstwaarschijnlijk bij meer en grotere misdaden betrokken is:

Citaat

Atypisch

Maar waarom werd de telefoon van Promes afgeluisterd? Daar wil het Openbaar Ministerie "nu niet op ingaan".

Dat er een tap van de politie was, blijkt uit het proces-verbaal van het Team Criminele Inlichtingen (TCI). Dat is de inlichtingendienst van de politie die bestrijding van georganiseerde criminaliteit als kerntaak heeft.

"Dat gaat voor 95 procent over wapens, drugs en liquidaties", zegt Sven Brinkhoff, hoogleraar straf- en strafprocesrecht. "Eigenlijk past deze strafzaak over de steekpartij niet in het beeld van wat het TCI normaal aan informatie ophaalt. Het is dus atypisch dat deze zaak begint met informatie van het TCI. Promes is op een of andere manier betrokken in een onderzoek naar georganiseerde criminaliteit. Hoe en wat zijn precieze rol is, dat weten we nog niet."

Bekent ook maar direct dat hij 'vroeger' wel eens met een vuurwapen liep. Deze man presteert het dus gewoon om een lager IQ te hebben dan Steven Berghuis en Eljero Elia. En dat is oprecht heel knap.