Bogatyr Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 Ja kutnieuws. Hopelijk komt ie er bovenop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 Hij lag in het water en moest gereanimeerd worden. Pfoeh, hopen dat er goed bericht komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 Zag Sheffield op PCS inderdaad nog prima erbij zitten op 8km en kon hem al niet vinden in de uitslag. Hopelijk gaat met Mader goed inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 Net aflevering 1 aangezet van die Tour-show op Netflix, maar man man wat is dit slecht zeg. Het is echt niet om aan te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 9 uur geleden zei Rogier.: Net aflevering 1 aangezet van die Tour-show op Netflix, maar man man wat is dit slecht zeg. Het is echt niet om aan te zien Het is echt rommel van de bovenste plank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 9 uur geleden zei Rogier.: Net aflevering 1 aangezet van die Tour-show op Netflix, maar man man wat is dit slecht zeg. Het is echt niet om aan te zien Om je hoop te geven; ik vond het vanaf aflevering drie kijkbaar worden (ofjah heb vier nog niet gezien ). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 17 uur geleden zei Bogatyr: Hij heeft het helaas niet gered Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 4 minuten geleden zei Michaelinho*: Hij heeft het helaas niet gered RIP... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Gvd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Was er al bang voor toen ik de berichten gisteren las. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Holy shit. Wat een klotezooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Donder maar ff op met dat wielrennen vandaag, gvd man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Vreselijk nieuws... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Vreselijk. Was er al bang voor na gisteren. RIP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Echt verschrikkelijk. Wat een kutzooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 De stilte van gisteren en vanochtend was al onheilspellend. Helaas dus overleden, verschrikkelijk nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Renners sterven niet, ze verdwijnen alleen maar uit het zicht eens zij de laatste finish hebben overschreden en de snelheid van het leven hen met stijve spieren achterlaat. Want koersen blijven ze, ook al vallen hart en wielen stil, zij gaan in duizend hoofden door met duwen en nooit doodgaan, hun zweet geeft blijvend glans aan het asfalt Weet dat wanneer de aarde hen dan toch met tegenzin bedekt hun naam voor altijd als een echo tussen bergen zal weerklinken. © Willie Verhegghe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 juni 2023 Share Geplaatst 17 juni 2023 Kutnieuws inderdaad. Je weet dat er zoveel mis kan gaan en toch zetten ze door. Renners zijn mentaal sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 juni 2023 Share Geplaatst 17 juni 2023 Ja of de andere kant van het spectrum. Als je weet dat dit het risico is, zou ik wel twee keer nadenken om me als een dwaas met 100 km/h van een berg te storten. Ik snap dat wanneer je een berg op fietst je ook een keer naar beneden moet en dat dit met een aardige vaart gaat, maar als dit structureel op een onveilige manier gebeurd dan moet er een keer iets veranderen. Waarom ligt de finish niet gewoon bergop? Mensen van 26 horen niet te sterven. Verschrikkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 juni 2023 Share Geplaatst 17 juni 2023 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Arezo: Ja of de andere kant van het spectrum. Als je weet dat dit het risico is, zou ik wel twee keer nadenken om me als een dwaas met 100 km/h van een berg te storten. Ik snap dat wanneer je een berg op fietst je ook een keer naar beneden moet en dat dit met een aardige vaart gaat, maar als dit structureel op een onveilige manier gebeurd dan moet er een keer iets veranderen. Waarom ligt de finish niet gewoon bergop? Mensen van 26 horen niet te sterven. Verschrikkelijk. Gebeurt het structureel op een onveilige manier? Dat idee heb ik toch niet, als je kijkt hoeveel renners de afgelopen jaren een (serieuze) afdaling hebben gereden en hoe vaak daarbij iets ernstig is misgegaan. Het is natuurlijk dramatisch. Maar als je dit wilt voorkomen, kun je geen etappes met meerdere bergen meer organiseren en moet je massasprints uitsluiten. De meeste heftige valpartijen in afdalingen die ik ken (fataal en niet fataal) waren namelijk helemaal niet in een afdaling vlak voor de finish en ook niet allemaal in de laatste afdaling van de etappe. 17 juni 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 juni 2023 Share Geplaatst 18 juni 2023 22 uur geleden zei Arezo: Ja of de andere kant van het spectrum. Als je weet dat dit het risico is, zou ik wel twee keer nadenken om me als een dwaas met 100 km/h van een berg te storten. Ik snap dat wanneer je een berg op fietst je ook een keer naar beneden moet en dat dit met een aardige vaart gaat, maar als dit structureel op een onveilige manier gebeurd dan moet er een keer iets veranderen. Waarom ligt de finish niet gewoon bergop? Mensen van 26 horen niet te sterven. Verschrikkelijk. Omdat een etappe ook wel eens meerdere cols bevat.. je kan ze moeilijk omhoog laten rijden, met de helikopter naar beneden vliegen en weer verder gaan. Dit soort ongelukken hoor er helaas bij. Hoe verschrikkelijk ook. Ze zijn zich allemaal bewust van de risico’s en niemand dwingt je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 19 uur geleden zei Michaelinho*: Dit soort ongelukken hoor er helaas bij. Hoe verschrikkelijk ook. Ze zijn zich allemaal bewust van de risico’s en niemand dwingt je. Indirect wel vind ik. Er is een tijdsklassement waarin de toppers geacht worden kort te eindigen. Als je concurrent dan ervandoor gaat dan ga jij erachteraan. Dan kan je wel eens over je eigen limieten gaan in the heat of the moment. In dit geval gold dat echter niet echt voor Mäder aangezien die al verder stond in het klassement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 https://www.hln.be/wielrennen/kijk-in-de-categorie-knullig-verliezen-achtervolger-rolt-vierende-ploegmaats-op-net-voor-de-streep~a8c5a76d/ In de categorie: totaal ander wielernieuws.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten