Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei FlyD:

Lorena Wiebes met voorsprong de beste sprinter bij de vrouwen. Goed geplaatst door haar teamgenoten in de laatste kilometer. Op 2 kilometer van de streep zat ze nog rond plaats 20, perfecte timing daarna.

Gaat naar SD Worx volgend jaar. Ik vraag me af of dat de juiste stap is voor haar carrière. In etappekoersen zal ze niet veel ondersteuning krijgen, ook al lijkt ze die niet nodig te hebben en voor de niet-vlakke sprints zit haar grootste concurrente, Lotte Kopecky, daar. 

Thijs Zonneveld heeft waaiers voorspeld voor vanmiddag, dus die zullen er wel niet komen, maar ik ga toch kijken ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat Vos hier wint zeg. Zoveel energie gestoken om een representatieve tour voor vrouwen vd grond te krijgen. Deze editie met zoveel etappes is dat uiteindelijk ook echt gelukt. Dan is de gele trui der meer dan gegund. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei NicoHaak:

Mooi dat Vos hier wint zeg. Zoveel energie gestoken om een representatieve tour voor vrouwen vd grond te krijgen. Deze editie met zoveel etappes is dat uiteindelijk ook echt gelukt. Dan is de gele trui der meer dan gegund. 

Als er één iemand verdient om een etappe te winnen is zij het wel. Mooi dat het zo snel in de Tour al lukt.

Verder een chaotische etappe. Jammer dat Cavalli al moet opgeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tour de France bord is al weg, voordat de Tour de France Femmes is afgelopen?! 

Ik kreeg commentaar toen ik aangaf dat vrouwenvoetbal een veel te laag niveau had en daardoor niet als gelijkwaardig aan mannenvoetbal moet worden behandeld, maar vrouwenwielrennen is blijkbaar wel inferieur tot mannenwielrennen :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand die iets te zeggen had over Remco's solo in San Sebastian? :classic_laugh: 

Heerlijk was dat zeg... Bijna Copy+Paste van zijn overwinning 2 jaar geleden. Hopelijk kan hij die vorm aanhouden voor de Vuelta.

Kudo's to Van Vleuten ook trouwens! En alle Nederlandse dames. TDF Femmes gedomineerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei neva:

Machtige zege van Jumbo in Burgos. Slimme tactiek, je snelste sprinter laat een gat vallen en drie man strijden om de winst 

https://www.ad.nl/wielrennen/massale-valpartij-in-ronde-van-burgos-schakelt-hele-peloton-uit-behalve-drietal-jumbo-visma~a2b1d994/

Inclusief filmpje.

Wel een goede reflex van die Harper trouwens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites