19CH98 Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 3 minuten geleden zei PJHoutman: Dat is nu precies wat we al drie keer proberen uit te leggen; het is een katalysator voor de woede en onvrede en rivaliteit die er heerst. Niemand zegt dat Kökcu of Tadic of Klaassen schuldig is aan dit gedrag. Wel dat ze, mede, de voorwaarden voor dit gedrag creëren. Tja daar ben ik het dus simpel weg niet mee eens. Zoals die directeur van Feyenoord al zei: "het veld is heilig". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Zucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Zojuist zei AjaciedBart.: Slot Als je mensen als Heitinga, Ten Kloese, Mario fucking Been (wat een tering debiel is dit toch) hoort en dan Slot. Toch fijn dat er ook nog mensen rondlopen die wel iets logisch uit hun strot kunnen krijgen. Je bent me net voor. Wat een trainer is dit toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 5 minuten geleden zei PJHoutman: Dat is nu precies wat we al drie keer proberen uit te leggen; het is een katalysator voor de woede en onvrede en rivaliteit die er heerst. Niemand zegt dat Kökcu of Tadic of Klaassen schuldig is aan dit gedrag. Wel dat ze, mede, de voorwaarden voor dit gedrag creëren. Ik weet nog dat ik neergesabeld werd toen ik jaren terug eens opmerking maakte dat de kledingstijl van dames invloed kon hebben op het gedrag van mannen. @Elsjorro1990 reageerde toen dat al zou een vrouw naakt op straat rondlopen je er maar van af moet blijven ( mee eens overigens) maar blijkbaar mag bepaald gedrag wel wanneer wat spelers uitdagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Dubbele zucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei Djurovski: Ik weet nog dat ik neergesabeld werd toen ik jaren terug eens opmerking maakte dat de kledingstijl van dames invloed kon hebben op het gedrag van mannen. @Elsjorro1990 reageerde toen dat al zou een vrouw naakt op straat rondlopen je er maar van af moet blijven ( mee eens overigens) maar blijkbaar mag bepaald gedrag wel wanneer wat spelers uitdagen. Hahahahahahaha. Sorry maar wow. Dit is gewoon knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 (bewerkt) 30 minuten geleden zei AjaciedBart.: Hahahahahahaha. Sorry maar wow. Dit is gewoon knap. Nee hoor. Als ik opper dat bepaalde manier van kleden een bepaald gedrag kan uitlokken. Vervolgens het forum over mij heen krijg dat een vrouw zich zelf mag kleden hoe zij wil ( terecht overigens moeten ze ook kunnen ) maar dan nu gaan goed praten dat gedrag van spelers invloed heeft op gedrag van supporters dan vind ik je een hypocriete lul 5 april 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Constateren is niet hetzelfde als goedpraten. Volgens mij zit daar precies de crux van deze discussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 11 uur geleden zei MetalMichael: Je vond dit geen geel? Die tweede was meer een gele kaart dan de eerste ja. Die eerste was echt hilarisch. Lindhout was ook ronduit inconsequent aan het fluiten, direct na die gele kaart van Taylor spring Trauner 20 meter lang mee op de rug van Tadic en dat is dan geen geel. Dodelijk irritant. Geel = Geel. In alle situaties. Niet omdat het iemand zijn 1e of 22e kaart is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Oliedom natuurlijk die tweede gele kaart voor Taylor. Zo'n tackle inzetten op de middenlijn. Vond hem overigens verder prima spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 14 minuten geleden zei Thierryvane: Oliedom natuurlijk die tweede gele kaart voor Taylor. Zo'n tackle inzetten op de middenlijn. Vond hem overigens verder prima spelen. Anderzijds, voor ‘ergere’ overtredingen werd er geen geel gegeven. Dom maar imo geen 2e kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 29 minuten geleden zei Thierryvane: Oliedom natuurlijk die tweede gele kaart voor Taylor. Zo'n tackle inzetten op de middenlijn. Vond hem overigens verder prima spelen. Ik vind het prima om hem te geven, al zie ik dat er bij Feyenoord gisteren wat gasten waren die goed op Antony gelet hebben de afgelopen jaren, maar doe dat dan beide kanten op. Dat inconsequente fluiten altijd van sommige van die eikels. Als je iets geel vind, is het de volgende keer weer geel. Klaar. In dat licht vind ik in elk geval nog voor Lindhout spreken dat hij hem geeft terwijl Taylor al een gele kaart heeft. Maar hij was gigantisch inconsequent. En dat stoort me gigantisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Ik wou dat ze potjan dorie weer geel gaan geven overal voor geel vragen!!! Bloed irritant!! Geel vragen=Geel krijgen wat mis ik die tijd , dat dat toegepast werd :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 41 minuten geleden zei Thierryvane: Oliedom natuurlijk die tweede gele kaart voor Taylor. Zo'n tackle inzetten op de middenlijn. Vond hem overigens verder prima spelen. Ja, maar de eerste kaart krijgt hij voor saus. Dus dat hij eraf gaat met rood is zuur en in mijn ogen ook absoluut onterecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 6 minuten geleden zei ElMarcos: Ja, maar de eerste kaart krijgt hij voor saus. Dus dat hij eraf gaat met rood is zuur en in mijn ogen ook absoluut onterecht. Vond er wat dat betreft wel wat parallellen met Hartman bij zitten - met dat verschil dat Lindhout nu wel de 2e gele geeft. Wat dat betreft dus precies wat de Ajacieden vorige keer wilden Floot wel heel erg slecht, maar dat verbaast echt helemaal niemand. Lindhout fluit altijd slecht en warrig. Ongekend dat er binnen de scheidsrechtersdienst iemand naar de opties keek en dacht “die gaan we de Klassieker geven”. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 4 minuten geleden zei PJHoutman: Vond er wat dat betreft wel wat parallellen met Hartman bij zitten - met dat verschil dat Lindhout nu wel de 2e gele geeft. Wat dat betreft dus precies wat de Ajacieden vorige keer wilden Floot wel heel erg slecht, maar dat verbaast echt helemaal niemand. Lindhout fluit altijd slecht en warrig. Ongekend dat er binnen de scheidsrechtersdienst iemand naar de opties keek en dacht “die gaan we de Klassieker geven”. Tja... Makkelie maakte er ook een potje van. Om eerlijk te zijn zou ik op dit moment niet weten wie dit soort duels in Nederland moet leiden. Op dit moment heb ik het idee dat ons hele arbiterskorps fluit als Joey Kooij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 29 minuten geleden zei PJHoutman: Vond er wat dat betreft wel wat parallellen met Hartman bij zitten - met dat verschil dat Lindhout nu wel de 2e gele geeft. Wat dat betreft dus precies wat de Ajacieden vorige keer wilden Floot wel heel erg slecht, maar dat verbaast echt helemaal niemand. Lindhout fluit altijd slecht en warrig. Ongekend dat er binnen de scheidsrechtersdienst iemand naar de opties keek en dacht “die gaan we de Klassieker geven”. Daar was de 1e toch meer dan terecht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 3 uur geleden zei Thierryvane: Vond hem overigens verder prima spelen. Vond ik ook. Het drukzetten van Feyenoord kwam het eerste half uur totaal niet van de grond, omdat hij bijna altijd wel aanspeelbaar was en het spel steeds verlegde naar de vrije CV die dan de pass naar voren kon zoeken. Vaak was dit dan Timber die een beetje het 'mankement' heeft dat aan zijn kant Klaassen en Sanchez staan waardoor er niet direct door gevoetbald kan worden. Hierdoor werd vaak Tadic of Kudus redelijk direct gezocht die natuurlijk allebei ijzersterk zijn als zij de bal in de voeten aangespeeld krijgen. Vooral door Kudus zijn balvastigheid kon Ajax vaak doorspelen doordat daarna dan Berghuis of Klaassen vrij kwam. Na de eetbreak rond de 30ste minuut had Feyenoord het beter voor elkaar en kwamen ze beter in de wedstrijd. Vond het toch wel opmerkelijk dat Ajax na de 1-2 echt puur voor het resultaat ging, wat begrijpelijk is, maar toch niet echt bij Ajax 'past'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Ik denk uiteindelijk dat dit 'aansteker' verhaal er toch vooral toe moet leiden dat de KNVB clubs minstens zo'n grote straf gaat geven als de UEFA doet en ze de raddraaiers op één of andere manier laten melden ergens. Daarnaast vind ik alcohol verbieden in een stadion ook niet een slecht idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 https://nos.nl/artikel/2470409-kabinet-gaat-in-gesprek-met-voetbalclubs-en-knvb-na-aanstekerincident Snap ergens dat dit de aansteker is die de asbak laat overlopen, maar er waren de afgelopen weken al voldoende incidenten te benoemen waarvoor Justitie, clubs en KNVB ook hadden kunnen gaan zitten met elkaar. Nu pakt die Yesilgöz elke mogelijkheid aan om aan te tonen dat ze volledig incapabel is, maar dit is ook weer zo'n lege huls. Dat is een VVD'er niet vreemd natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 1 uur geleden zei 007mark: https://nos.nl/artikel/2470409-kabinet-gaat-in-gesprek-met-voetbalclubs-en-knvb-na-aanstekerincidentSnap ergens dat dit de aansteker is die de asbak laat overlopen, maar er waren de afgelopen weken al voldoende incidenten te benoemen waarvoor Justitie, clubs en KNVB ook hadden kunnen gaan zitten met elkaar. Nu pakt die Yesilgöz elke mogelijkheid aan om aan te tonen dat ze volledig incapabel is, maar dit is ook weer zo'n lege huls. Dat is een VVD'er niet vreemd natuurlijk. Wie de fuck doet er aanstekers in de asbak? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 https://www.bol.com/nl/nl/p/boscer-asbak-met-aansteker-zilver-rvs-aansteker-kerosine-sigarettenhouder-luxe-asbak-aansteker/9300000024761909/ Boscer. Denk dat strengere nieuwe regels(helaas) goed zijn. Scheidsrechter moet gewoon affluiten en daarna ook niet meer terugkomen om de wedstrijd af te maken. Regelementaire nederlaag(tenzij ze natuurlijk gooien uit het uitvak) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 3 uur geleden zei himan: Ik denk uiteindelijk dat dit 'aansteker' verhaal er toch vooral toe moet leiden dat de KNVB clubs minstens zo'n grote straf gaat geven als de UEFA doet en ze de raddraaiers op één of andere manier laten melden ergens. Daarnaast vind ik alcohol verbieden in een stadion ook niet een slecht idee. Bij dit soort duels schenken ze in het stadion al vaak alleen alcohol vrij bier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Maar die nieuwe maatregelen van de KNVB.. Voorwerpen op het veld is tijdelijk staken, voorwerpen die een persoon raken definitief staken. Dat is toch ook heel raar? Met andere woorden raak gooien is klaar en bij mis gooien volgt een eventuele herkansing.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Wel typisch weer dat het Kabinet hier zich nu al mee gaat bemoeien, hebben 101 andere problemen in Nederland die veel meer prioriteit hebben. Benadeelde van de toeslagen-affaire hebben nog steeds hun geld niet ontvangen, in de coalitie is er frictie over een vooraf bepaald doel, maar nee we het hebben over een speler die een aansteker op z'n hoofd heeft gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten