Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Het meest boeiende gebeurd vanavond op de tribune volgens mij....

Niet normaal hoe het uit de klauwen liep zeg, ongekend dat Vitesse ook zo'n kaartverkoop heeft toegepast. Elke thuispot hetzelfde gezeik met knijter veel Feyenoord supporters en ieder jaar gaat het wel op 1 tribune mis. Vanavond dus op meerdere tribunes. Over de stad verdergaat niet gesproken..

Verder heerlijke overwinning zeg, 2e helft speelde Vitesse bij momenten goed. Nu op naar Sparta, had qua loting slechter gekund.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha schijnt dat yk bijna moest huilen hehe

dit is toch wel de opmerkingen van de maand hoor.

Ondanks dat Feyenoord na een uur aankeek tegen een 2-0 achterstand, bleef pinchhitter Michiel Kramer op de bank. Van Bronckhorst wil bij RTV Rijnmond geen antwoord geven op de vraag of dat te maken had met de ongemotiveerde warming-up van de spits. "Daar geef ik geen antwoord op", aldus de trainer, die Dirk Kuyt rust gunde. Van Bronckhorst wil niet zeggen dat hij daar spijt van heeft. "Achteraf is het makkelijk praten. Als we 2-0 hadden gewonnen, hadden we hier heel anders gestaan."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat naar de herhaling van dat afgekeurde doelpunt van AZ te kijken en vroeg me serieus af waar de overtreding werd gemaakt. Na nog een paar keer bekijken bedacht ik me dat het eventueel zou kunnen komen door het contact tussen aanvaller AZ en Nienhuis bij een voorzet even daarvoor. Kun je nog steeds over discussiëren, Nijhuis en die pipo van Sevilla vs. Bilbao hadden gewoon door laten spelen.

Maar dat is eigenlijk niet het punt dat ik wil maken/ter discussie wil stellen. Waar het me wel om gaat is, hoe lang kan de videoref terug gaan om voor overtredingen te fluiten? De bal was immers een tijdje daarvoor over de zijlijn en daar floot de scheids niet voor. Waarom greep de videoscheidsrechter toen niet in? Beetje willekeurig gedoe allemaal.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bal is niet uitgeweest tussen de overtreding en de goal he. Dus Blom zag (goh) waarschijnlijk eerst niks en werd op geattendeerd door de video ref. Gewoon prima zo. Wel 'opvallend' dat Cambuur 2x voordeel heeft gehad van de video ref. Ook bij utrecht uit in de kwartfinale.

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naja dan zou het dus kunnen zijn dat er 3 minuten later eens wordt besloten dat er teruggekeken wordt? Als de keeper een trap krijgt, er wordt doorgespeeld, aanval afgeslagen, ga zo maar door. Dan een goal zonder dat de bal uit is geweest, en dan roept Polletje dat ie naar de beelden gaat kijken van 3 minuten geleden. Snap Soofje wel, waar ligt de grens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Magikarp']Naja dan zou het dus kunnen zijn dat er 3 minuten later eens wordt besloten dat er teruggekeken wordt? Als de keeper een trap krijgt, er wordt doorgespeeld, aanval afgeslagen, ga zo maar door. Dan een goal zonder dat de bal uit is geweest, en dan roept Polletje dat ie naar de beelden gaat kijken van 3 minuten geleden. Snap Soofje wel, waar ligt de grens?[/QUOTE] Bij het uit geweest zijn van de bal. In rugby kan er ook heel ver nog teruggehaald worden, spelers zijn zich daar (als het goed is) van bewust, dus geen probleem. @Sophomore ook.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='PJHoutman'] Bij het uit geweest zijn van de bal. In rugby kan er ook heel ver nog teruggehaald worden, spelers zijn zich daar (als het goed is) van bewust, dus geen probleem. @Sophomore ook.[/QUOTE] Dank voor de opheldering (y) Discutabele regel wat mij betreft, maar er is iig een regel voor. Maar de bal was juist over de zijlijn (leek er iig erg op) bij de opbouw van de aanval van AZ ;c [URL]https://my.mixtape.moe/bxyeor.mp4[/URL] Bij 0.32 min bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites