Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Waarom was het dan geen penal @MetalMichael @GAE EAGLES ? Er wordt hands gemaakt, maar kort daarvoor gevaarlijk spel van Haller? Ik vind het wel heel amateuristisch dat Van Boekel (mijn favoriete scheidsrechter trouwens) naar de rand van het veld moet voor die TV beelden. In de 1.Bundesliga gaan ze het vanaf komend seizoen vanuit een centrum ergens in het land aansturen, net als in de NFL (heb ik me laten vertellen, ken het protocol daar verder totaal niet).
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was inderdaad geen hands, al sprong die verdediger wel raar met zijn armen omhoog in dat duel met Haller. Maar Haller kwam daarvoor met zijn been veel te hoog waardoor er gevaarlijk spel was. Dus terecht dat hij de penalty afkeurde.

Of het nou zo moet dat de scheidsrechter naar de kant gaat, dat denk ik niet. Dat vond ik bij het WK voor clubteams ook al zo raar gezicht. Laat dan iemand in zo'n kamertje of caravan achter het stadion zitten en die er naar kijken. Of zoiets, niet de scheidsrechter die naar de kant gaat om te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites