Chiemel Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Afgelopen weekend Son Mieux gezien op een festivalletje. Die speelde eigenlijk best heel goed. Kende alleen Multicolor. Beetje Jungle vibes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Daniel Romano in Doornroosje op 27 augustus. Waanzinnig veel zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Zo meteen naar https://popontop.nl/line-up/. Op de Cauberg in Valkenburg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Vanavond Post Malone Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Fenomenaal, beste concert in tijden imo. Echt een geweldenaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 mei 2023 Share Geplaatst 25 mei 2023 Net twee kaartjes gehaald voor Idaly in Paradiso. Gisteren vrij snel uitverkocht, kwam niet door de wachtrij. Vandaag extra concert aangekondigd en bingo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 Gisteren naar Bruce Springsteen geweest, daar ben ik al tien jaar groot fan van! Was fantastisch, hij viel ook nog maar ik heb het niet gemerkt. Geluid in de Arena is alleen niet zo denderend. Al mijn filmpjes zijn mislukt door de scherpe tonen. Zeker voor herhaling vatbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 1 uur geleden zei Berjan1986: Gisteren naar Bruce Springsteen geweest, daar ben ik al tien jaar groot fan van! Was fantastisch, hij viel ook nog maar ik heb het niet gemerkt. Geluid in de Arena is alleen niet zo denderend. Al mijn filmpjes zijn mislukt door de scherpe tonen. Zeker voor herhaling vatbaar. Ik ben gisteren ook geweest, je zag bij het opkomen al dat ze er heel veel zin in hadden en dat bleek ook wel. Geweldige show weer zoals je van hem gewend bent. Alleen dat geluid in de Arena blijft slecht, al viel het op het veld nog wel redelijk mee op een paar momenten na. Ik heb overigens ook niet gezien dat hij viel. Nog een paar weken wachten en dan ga ik weer, naar Düsseldorf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 21 minuten geleden zei GAE EAGLES: Ik ben gisteren ook geweest, je zag bij het opkomen al dat ze er heel veel zin in hadden en dat bleek ook wel. Geweldige show weer zoals je van hem gewend bent. Alleen dat geluid in de Arena blijft slecht, al viel het op het veld nog wel redelijk mee op een paar momenten na. Ik heb overigens ook niet gezien dat hij viel. Nog een paar weken wachten en dan ga ik weer, naar Düsseldorf. Op de tribune was het in het begin bar slecht. Op den duur maar oortjes ingedaan, anders is het gelui al helemaal niet te hachelen. Ik kon van vier of vijf nummers aan het begin bij de intro niet weten welke er gespeeld werd. Leek allemaal op "Born in the USA". De val was gelukkig ook "zonder erg". Beetje op zijn handen of zo. Media maakt er meer van dan het is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 3 uur geleden zei Berjan1986: Op de tribune was het in het begin bar slecht. Op den duur maar oortjes ingedaan, anders is het gelui al helemaal niet te hachelen. Ik kon van vier of vijf nummers aan het begin bij de intro niet weten welke er gespeeld werd. Leek allemaal op "Born in the USA". De val was gelukkig ook "zonder erg". Beetje op zijn handen of zo. Media maakt er meer van dan het is. Zo gaat dat in de media, die blazen alles op. Hij miste gewoon een trede en ging onderuit. Ik dacht dat hij zich ging klaar maken om echt te gaan rocken toen hij zo in zijn handen wreef, maar dat was achteraf dus door die val. Scheen inderdaad dat het op de tribune nog slechter was, vriend van mij was donderdag en zaterdag geweest. Hij zei dat het donderdag op de tribune minder was dan nu op het veld. Hopelijk is dat in Düsseldorf beter geregeld. Toch verbaas ik mij er wel over dat alle grote artiesten dan nog steeds voor de Arena kiezen om op te treden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 15 uur geleden zei GAE EAGLES: Zo gaat dat in de media, die blazen alles op. Hij miste gewoon een trede en ging onderuit. Ik dacht dat hij zich ging klaar maken om echt te gaan rocken toen hij zo in zijn handen wreef, maar dat was achteraf dus door die val. Scheen inderdaad dat het op de tribune nog slechter was, vriend van mij was donderdag en zaterdag geweest. Hij zei dat het donderdag op de tribune minder was dan nu op het veld. Hopelijk is dat in Düsseldorf beter geregeld. Toch verbaas ik mij er wel over dat alle grote artiesten dan nog steeds voor de Arena kiezen om op te treden. haha, dat dacht ik ook, van dat handen wrijven.. Dat snap ik ook niet zo goed, dan hadden ze beter naar de Kuip kunnen gaan. Zal wel met aantallen te maken hebben of zo. In de kuip kunnen maar 40.000 en dan nog een paar vakken leeg houden vanwege het podium dus misschien maar 30.000 terwijl in de Arena 60.000 min een paar vakken. En misschien is de bereikbaar van de Arena wel beter dan andere stadions? Alhoewel het zaterdag een behoorlijke puinhoop was qua bereikbaarheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Muse was weer 15.15u vertrokken, om 20.15u op het terrein. Dit was ons betreft de laatste keer naar Den Haag. Wat een chaos in de binnenstad zeg. Maar zeer goed concert, zoals eigenlijk altijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Ook ik ben gisteravond bij Muse geweest. Wat een heerlijke show was het toch. Het was - zoals je dat van Muse mag verwachten - lekker bombastisch maar wel loepzuiver. Mooi ook dat vrijwel alle grote hits aangedaan werden, aangevuld met nummers van het album van vorig jaar. De interactie met het publiek ontbrak lange tijd wel een beetje, maar dat is eigenlijk het enige wat ik er op aan te merken heb. Verder echt een topavond gehad. Wat betreft het voorprogramma nog; One OK Rock uit Japan was echt wel goed. Soms wat schreeuwerig, maar wel echt zuiver. Tof showtje. Royal Blood daarentegen vond ik niet veel. Kwalitatief was het prima, maar het kwam toch niet echt los. Verder herken ik me niet echt in jouw beeld @Vreven. Ik ben ook om 15:15 van huis gegaan en stond om 17:15 op het Malieveld. Ook na afloop waren we erg rap weg. De reis duurde niet heel veel langer dan hij zonder concert geduurd zou hebben. Dit was wel met het OV, dus wellicht zit daar een verschil in. Ik sta niet zoveel met m'n telefoon in m'n klauwen tijdens zo'n concert, maar hier toch nog even een kleine sfeerimpressie: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Deze week op dinsdag bij Wu-Tang Clan en Nas geweest in de Ziggo Dome. Goede show, maar ik heb niks met zalen als de Ziggo Dome, veel te groot. Zit je tussen de mensen in die zich veel meer bezig zijn met ruzie maken dan van de muziek genieten. Dag erna in Stroomhuis in Eindhoven bij Model/Actriz geweest, dat was echt geniaal. Heerlijk klein zaaltje, die zanger was de hele tijd door het publiek heen aan het lopen en willekeurige mensen in hun ogen aan het staren. Muziek was kneitergoed, had alleen oordopjes moeten meenemen, stond iets te hard. Komende maanden heb ik nog tickets voor Pusha T (is verzet), Squid, Men I Trust en bar italia. Wil zeker nog wat extra concerten gaan bezoeken, dus moet even de agenda's goed in de gaten houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 Vanavond naar Palaye Royale in Tivoli geweest. Twijfelde eerlijk gezegd of ik wel wilde gaan - hun nummers zijn echt hit or miss bij mij - maar uiteindelijk eergisteren toch maar tickets gehaald. Het voorprogramma werd verzorgd door Kelsy Karter & The Heroines. Deze muziek was kwalitatief echt wel goed, waarbij vooral een cover van Alone van Heart indruk maakte. Toch overheerste de indruk dat Karter ondanks haar ontegenzeggelijke talent vooral met zichzelf in de knoop zit, hetgeen ze zelf ook besprak richting het einde van de act. Goed, Palaye Royale dan. Online hoorde ik vooral veel lof over hun energie in live-optredens. Dit is absoluut terecht. Ze bouwden er in de relatief kleine zaal in Tivoli een heus feestje van, waarbij een groot gedeelte van het publiek uitzinnig meedeinde. Toch overheerste bij mij het gevoel dat leadzanger Remington Leith er juist teveel energie in legde. Hij leek zo bol van de adrenaline (en wellicht andere middelen, wie weet) te staan dat zijn beheerste zangkwaliteiten meer dan eens verzandden in louter geschreeuw. Wat mij betreft zonde, want onder meer bij de akoestische versie van Oblivion liet hij zien dat hij de kwaliteiten voor een gecontroleerde en zuivere performance absoluut bezit. Desalniettemin was het een leuke show. De bandleden gingen enthousiast met het publiek om en ook toen er richting het einde van de show om de 5 minuten iemand vlak ging op de vloer in het publiek wareb de heren attent genoeg om de juiste hulp op te roepen, ongeacht of ze in een nummer zaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 In afwachting tot Springsteen gaat beginnen in Düsseldorf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 juni 2023 Share Geplaatst 21 juni 2023 Onder voorbehoud eindelijk vrij gekregen voor Rammstein in de mooiste stad van NL. Zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Vanavond samen met mijn vrouw naar een interview met Eloy (voormalig zanger van Kensington) ergens in een kleine kerk in Schipluiden, waar hij ook akoestisch een paar (hopelijk nieuwe) nummers gaan spelen. Ontzettend veel zin in. Was een cadeautje van mijn vrouw (namens de hond) voor vaderdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 juni 2023 Share Geplaatst 25 juni 2023 Op 23-6-2023 om 11:49 zei ElMarcos: Vanavond samen met mijn vrouw naar een interview met Eloy (voormalig zanger van Kensington) ergens in een kleine kerk in Schipluiden, waar hij ook akoestisch een paar (hopelijk nieuwe) nummers gaan spelen. Ontzettend veel zin in. Was een cadeautje van mijn vrouw (namens de hond) voor vaderdag. Hoe was het? Gisteren mijn eerste concert in de arena gehad. The Weeknd was erg goed. Geluid van de muziek was best prima, genoeg verhalen gehoord over hoe slecht het kan zijn. Gek genoeg was het geluid tijdens het praten wel matig, verstonden er weinig van. Concert an sich was verder top, vette show en iets van 36 nummers dus top. Wel 2,5 uur lang een sketterend meisje achter me gehad, die begon al te schreeuwen als er wat vuur uit het podium kwam. We zaten op de hoek, bij de uitgang van het vak. Dus 10 minuten na het concert waren we al op de snelweg naar huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 juni 2023 Share Geplaatst 26 juni 2023 11 uur geleden zei Vitesse88: Hoe was het? Was enorm gaaf. Hij was heel openhartig over zijn jeugd, hoe hij in de muziek is terecht gekomen en uiteindelijk ook waarom hij wilde stoppen met Kensington. Heeft me ook wel doen inzien dat het niet allemaal zo mooi en leuk was als het voor ons leek. En tja, als hij gaat zingen. De man heeft nog altijd een dijk van een stem en kan niet wachten tot het moment daar is voor hem om met nieuwe muziek naar buiten te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 Gisteravond bij Blur geweest in de Ziggo, voor het eerst in 20 jaar dat ze weer eens in Nederland waren. Zaal was iets te groot (halve tweede ring was afgesloten), maar toch bij vlagen nog een aardig sfeertje. Parklife was wat mij betreft het absolute hoogtepunt. Sowieso echt een heerlijke setlist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 juni 2023 Share Geplaatst 28 juni 2023 (bewerkt) 55 minuten geleden zei Christian.: Gisteravond bij Blur geweest in de Ziggo, voor het eerst in 20 jaar dat ze weer eens in Nederland waren. Zaal was iets te groot (halve tweede ring was afgesloten), maar toch bij vlagen nog een aardig sfeertje. Parklife was wat mij betreft het absolute hoogtepunt. Sowieso echt een heerlijke setlist Gaaf hoor. Hier had ik ook graag heen gewild maar het werd iets teveel met Down the Rabbit Hole voor de boeg 28 juni 2023 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2023 2 uur geleden zei Erwin.: Gaaf hoor. Hier had ik ook graag heen gewild maar het werd iets teveel met Down the Rabbit Hole voor de boeg Hier nog een die graag had gewild, maar collega is op vakantie dus kon ik geen vrij kregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Lana Ik heb haar altijd willen zien, soort van zwak voor d’r muziek. Wat een show man, echt zo blij dat we zijn gegaan. Wat een vrouw. Ze was op het einde emo, haha. Publiek ging als een malle tekeer. Meisjes die huilden tijdens video games (kan me dat niet voorstellen maar zit ongetwijfeld een gebeurtenis aan vast bij ze dus ook wel mooi). Maar mooie avond gehad, wel jammer dat ze een half uur te laat was terwijl ze communiceren dat ze om 20.45u zou starten. Voorprogramma met Naaz was ook top. Nog 2 concerten en dan is het even zomerstop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 Vorige week vrijdag naar Paolo Nutini geweest in Stadtpark Open Air in Hamburg. Heel toffe locatie en geweldige show, wat een stem blijft die man toch hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten