Satyr Geplaatst 21 juni 2020 Share Geplaatst 21 juni 2020 1 uur geleden zei Skkky50: Ah godzijdank Toch vraag ik me af sinds wanneer die kledingmerken alleen maar tenues van een vaste collectie gebruiken i.p.v. unieke shirts. Deze eeuw...? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 22 juni 2020 Share Geplaatst 22 juni 2020 11 uur geleden zei Satyr: Deze eeuw...? Ja maar toch nooit zo opvallend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 juni 2020 Share Geplaatst 22 juni 2020 10 minuten geleden zei Skkky50: Ja maar toch nooit zo opvallend? Ik weet dat met name Ajaxfans al jarenlang klagen dat ze een 'catalogus' shirt krijgen van Adidas. En er was een keer dat 'unieke' zwarte (?) shirt voor Europese duels, dat vervolgens bij Bayern Munchen als trainingsshirt werd geintroduceert Maar goed, bij Heerenveen hebben we Jako en die hebben ook vaste ontwerpen. We hebben dan geluk dat we een vrij uniek shirt hebben qua kleuren. Er zitten me toch draken tussen de collectie van Jako. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 juni 2020 Share Geplaatst 22 juni 2020 21 uur geleden zei Rogier.: Ik lees trouwens overal dat dit het keepersshirt wordt, en niet het uitshirt ja het is inmiddels bevestigt en aagepast door footyheadlines als uittenue van de keeper. Jammer, vond dat calipo kleurenmotief wel wat hebben ☺️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 22 juni 2020 Share Geplaatst 22 juni 2020 15 uur geleden zei Satyr: En er was een keer dat 'unieke' zwarte (?) shirt voor Europese duels, dat vervolgens bij Bayern Munchen als trainingsshirt werd geintroduceert Het Ajax-uitshirt van 2018/2019, was het thuisshirt van Lyon. Maar dan in andere kleurstelling uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 juni 2020 Share Geplaatst 24 juni 2020 Borussia thuisshirt vandaag gelukt. Niet echt à la Dortmund, maar potverdorie vind hem stiekem wel wat hebben. Ben benieuwd of de spelers er zin in hebben om er bij te lopen als een ontploffende Pikachu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 juni 2020 Share Geplaatst 24 juni 2020 Babymaatje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 24 juni 2020 Share Geplaatst 24 juni 2020 Begin juni lekte 'ie al uit inderdaad. Can't unsee... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 juni 2020 Share Geplaatst 24 juni 2020 Haha ja die zocht ik inderdaad, heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 Wordt tijd voor Dortmund om over te stappen op een merk dat niet dit soort gekke poespas toepast. Nike, Adidas of Umbro oid. Want kan hier maar moeilijk blij van worden, kinderlijk design. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 @Urbeto Haal Nike maar weg uit dat rijtje... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 Het is tegenwoordig wel hip om dingen met shirts te doen. Uitshirts begrijp ik wel, maar het gaat ver om dit het met een thuisshirt te doen. Dat uit- en 3e tenue van AZ zag er al zo goedkoop uit, dit maakt het complete plaatje niet heel veel beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 (bewerkt) Gezien het nieuwe ontwerp voor Juventus kun je Adidas er ook uit weghalen Blijft niet veel meer over zo. 25 juni 2020 bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 juni 2020 Share Geplaatst 26 juni 2020 23 uur geleden zei StanleyW: @Urbeto Haal Nike maar weg uit dat rijtje... Vind dit thuisshirt nog wel redelijk. Zeker aangezien AZ al heel erg vaak heeft gevarieerd met haar thuisshirt. Enkel de kleur is daar heilig. Uit en third is wel echt afschuwelijk inderdaad haha. Vind overigens dat Nike vaak voor z'n eliteteams wel mooie tenuetjes maakt, en daar zou Dortmund uiteraard onder vallen. Beter dan dit templatewerk van AZ, Utrecht etc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 PSV heeft ook het thuisshirt onthuld, inclusief cringy videopresentatie Dat AZ shirt is nog wel aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 Saai shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 Prima shirts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 1 uur geleden zei Zeus: Saai shirt. Remake van de oude FC Utrecht shirts uit 1970, als ik het goed begrepen heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 Die truitjes van Inter worden volgend jaar ook niet om aan te zien.. Op 22-6-2020 om 12:32 zei Lazy: ja het is inmiddels bevestigt en aagepast door footyheadlines als uittenue van de keeper. Jammer, vond dat calipo kleurenmotief wel wat hebben ☺️ Keeper van Dortmund heeft exact hetzelfde shirt gekregen.. De nieuwe Anderlecht shirts vind ik nog best geslaagd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 What the fuck heeft Twente voor een kledingsponsor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 50 minuten geleden zei Steels: Die truitjes van Inter worden volgend jaar ook niet om aan te zien.. Keeper van Dortmund heeft exact hetzelfde shirt gekregen.. De nieuwe Anderlecht shirts vind ik nog best geslaagd.. Die derde kit van Inter is wel heel fijn hoor. Andere 2 echt belachelijk ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 2 minuten geleden zei Regis: Die derde kit van Inter is wel heel fijn hoor. Andere 2 echt belachelijk ja. Had het voornamelijk op die eerste 2 uiteraard! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 1 uur geleden zei Le Saux: What the fuck heeft Twente voor een kledingsponsor? https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/nieuwe-kleding-fc-twente-club-kiest-voor-traditierijk-spaans-sportmerk~aea97cba/?referrer=https://www.google.nl/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 3 juli 2020 Share Geplaatst 3 juli 2020 Net zo'n teringmerk als Errea Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten