Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nieuwe shirts

Vegas

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Skkky50:

Ja maar toch nooit zo opvallend?

Ik weet dat met name Ajaxfans al jarenlang klagen dat ze een 'catalogus' shirt krijgen van Adidas. En er was een keer dat 'unieke' zwarte (?) shirt voor Europese duels, dat vervolgens bij Bayern Munchen als trainingsshirt werd geintroduceert  :classic_wacko:

Maar goed, bij Heerenveen hebben we Jako en die hebben ook vaste ontwerpen. We hebben dan geluk dat we een vrij uniek shirt hebben qua kleuren. Er zitten me toch draken tussen de collectie van Jako.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Rogier.:

Ik lees trouwens overal dat dit het keepersshirt wordt, en niet het uitshirt ;) 

ja het is inmiddels bevestigt en aagepast door footyheadlines als uittenue van de keeper. Jammer, vond dat calipo kleurenmotief wel wat hebben ☺️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Satyr:

En er was een keer dat 'unieke' zwarte (?) shirt voor Europese duels, dat vervolgens bij Bayern Munchen als trainingsshirt werd geintroduceert  :classic_wacko:

Het Ajax-uitshirt van 2018/2019, was het thuisshirt van Lyon. Maar dan in andere kleurstelling uiteraard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:cab: 

Het is tegenwoordig wel hip om dingen met shirts te doen. Uitshirts begrijp ik wel, maar het gaat ver om dit het met een thuisshirt te doen. Dat uit- en 3e tenue van AZ zag er al zo goedkoop uit, dit maakt het complete plaatje niet heel veel beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei StanleyW:

@Urbeto Haal Nike maar weg uit dat rijtje...

prefrence_az_header.jpg

Vind dit thuisshirt nog wel redelijk. Zeker aangezien AZ al heel erg vaak heeft gevarieerd met haar thuisshirt. Enkel de kleur is daar heilig. Uit en third is wel echt afschuwelijk inderdaad haha. 

Vind overigens dat Nike vaak voor z'n eliteteams wel mooie tenuetjes maakt, en daar zou Dortmund uiteraard onder vallen. Beter dan dit templatewerk van AZ, Utrecht etc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die truitjes van Inter worden volgend jaar ook niet om aan te zien.. inter-20-21-home-away-third-kits-1.jpg

Op 22-6-2020 om 12:32 zei Lazy:

ja het is inmiddels bevestigt en aagepast door footyheadlines als uittenue van de keeper. Jammer, vond dat calipo kleurenmotief wel wat hebben ☺️

Keeper van Dortmund heeft exact hetzelfde shirt gekregen.. :classic_rolleyes:

De nieuwe Anderlecht shirts vind ik nog best geslaagd..

rsc-anderlecht-20-21-kit+%25281%2529.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Steels:

Die truitjes van Inter worden volgend jaar ook niet om aan te zien.. inter-20-21-home-away-third-kits-1.jpg

Keeper van Dortmund heeft exact hetzelfde shirt gekregen.. :classic_rolleyes:

De nieuwe Anderlecht shirts vind ik nog best geslaagd..

Die derde kit van Inter is wel heel fijn hoor.  Andere 2 echt belachelijk ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites