Kelvin Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Maroon 5 heeft ook gevraagd of ze hun nummer terug mogen van Ierland. Dat is gewoon 'She will be loved', maar dan andere tekst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Ik dacht precies hetzelfde, gewoon gejat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Bullshit, vorig jaar zaten er echt goede nummers bij. Servië, Roemenië, Frankrijk, Zweden, wel grotendeels eurodance/dancepop maar dat kan ook zeker goed zijn. Dit jaar is wel matig idd, Denemarken springt er bovenuit, chickiee ook. _O_ Nou stel dat die 4 landen een goed nummer hadden, houd je in de finale nog 16 wanstaltige nummers over. Dan is het dus 4/5 wanstaltige muziek, sorry dat ik generaliseerde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Nou stel dat die 4 landen een goed nummer hadden, houd je in de finale nog 16 wanstaltige nummers over. Dan is het dus 4/5 wanstaltige muziek, sorry dat ik generaliseerde. Kijk dan gewoon niet. ;e Overigens wel feit, als Korea mee zou doen, zouden ze deze shit keihard acen, als ze ergens dance-pop kunnen maken die catchy is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Die 'voorstelling' net, vol Coldplay nageaapt met die polsbandjes :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Montenegro zal nog wel doorgaan. Rusland was gewoon goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Belgiejeuh jajajaja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 :-D:-D:-D Zo blij met finaleplaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Zozo, had ik niet verwacht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Jan Smit gaat los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Haha gaan we nog door ook :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yesssssssssssssssssssssssssss ik voel een feestje aankomen vanavond :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Belgie naar de finale ait :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Ik hoorde geen eens dat ze 'The Netherlands' zei, omdat die malloten aan het schreeuwen waren :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Die chick van Ukraine ziet er op het 1e zicht ook verre van slecht uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Ik hoorde geen eens dat ze 'The Netherlands' zei, omdat die malloten aan het schreeuwen waren :cab: Jan Smit mongool idd. ;e Verder mag je van geluk spreken dat je met zo'n waardeloos 13 in een dozijn nummer doorbent mja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Ik hoorde geen eens dat ze 'The Netherlands' zei, omdat die malloten aan het schreeuwen waren :cab: Huhu ja, niet normaal hoor. Straks krijgt ze nog een huldiging bij thuiskomst, met bootje door de grachten enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Moldavie, Denemarken en ja... Nederland waren toch wel veruit het best vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Huhu ja, niet normaal hoor. Straks krijgt ze nog een huldiging bij thuiskomst, met bootje door de grachten enzo. Ze heeft nu ook wel een lintje verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Denemarken stak er wel bovenuit hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 (bewerkt) Denemarken zal wel winnen ja. 14 mei 2013 bewerkt door Lars990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Is Montenegro ook door? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Nee. Ik dacht dat ze het tweede Finland waren, maar helaas :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Is Montenegro ook door? Volgens mij niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Rusland en Denemarken zullen wel bovenaan eindigen denk ik. Nederland vindt ik niet veel bijzonders. Eigenlijk al een prestatie dat de finale is gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten