Chiemel Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Cordoba ook nog. Linkerrijtje minimaal nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 20 uur geleden zei cimbomcu: Volgens mij komt het met Fortuna wel Guth dit jaar. Goeie. Hopelijk in het veld beter dan als woordspeling. 32 minuten geleden zei Chiemel: Cordoba ook nog. Linkerrijtje minimaal nu. Mwah, de spoeling is dun hoor. Redelijke basis, matige bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 3 minuten geleden zei Nom de Guerre: Goeie. Hopelijk in het veld beter dan als woordspeling. Mwah, de spoeling is dun hoor. Redelijke basis, matige bank. Laatste geldt zelfs voor Feyenoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Die hebben een betere bank en basis dan Fortuna haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Burak, die andere Turk, Cordoba, Guth. Nee man dan je voor play-offs hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 Nee joh, ze laten echt wel 3 teams onder zich hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 Ze hebben Seuntjens ook nog steeds toch? Vind ik dus echt een mooie voetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 Mooi bezig zeg. Had Cordoba graag in Arnhem gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 Als iedereen fit blijft bij Fortuna wordt het een mooi seizoen hoor met deze spelers. Die gaan echt wel boven de streep blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 Ik ben van nature sceptisch. We gaan het zien. Voor de liefhebbers, op YT een integraal verslag van Shakthar Donetsk tegen Fortuna. https://youtu.be/GEORutzpusQ Onze reserves hebben met 2-0 verloren van hun reserves, maar de eerste keuze (minus Burak) staat met 2-0 voor na een half uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 10 minuten geleden zei Nom de Guerre: Ik ben van nature sceptisch. We gaan het zien. Voor de liefhebbers, op YT een integraal verslag van Shakthar Donetsk tegen Fortuna. https://youtu.be/GEORutzpusQ Onze reserves hebben met 2-0 verloren van hun reserves, maar de eerste keuze (minus Burak) staat met 2-0 voor na een half uur. Keepertje hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 augustus 2022 Share Geplaatst 2 augustus 2022 Fortuna wil Diemers terug... 😑 Alsjeblieft niet... Hij haalde een mooi rendement qua doelpunten en assists, maar vooral omdat hij voor de standaardsituaties verantwoordelijk was. Verder had hij de vervelende neiging om het tempo uit veel aanvallen te halen middels onnodige kap- en draaibewegingen. Hopelijk pakt Vitesse door en blijft Fortuna the return of the Mark bespaard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 augustus 2022 Share Geplaatst 9 augustus 2022 Nou, Bassett toch naar Fortuna. Heel benieuwd naar hem of / als hij een heel seizoen aan spelen toe kan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 augustus 2022 Share Geplaatst 10 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 En Burak, EN Gladon, EN Seuntjes en Cordoba is gewoon teveel van het goede. Je kan niet hotseknotsebegonia voetbal spelen en alles richting Burak schieten om te hopen dat hij er iets goeds mee doet. Het ontbreekt ook wel aan goede vleugelspelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Die interviews waren niet best he? @Nom de Guerre Mijn visie erop: Je moet nu wel oppassen met het beeld van de club, in Nederland gaat het dan al heel snel en opportunistisch met Turkse praktijken etc terwijl dat eigenlijk niet terecht is gezien Fortuna dood lag toen Gun kwam en kijk waar het nu staat. Maar goed Burak zo belangrijk maken is natuurlijk onverstandig, hij moet gewoon lekker spits staan en niet teveel bemoeien en zijn goaltjes maken want dat doet hij wel. Een goede trainer snel aanstellen is nu essentieel, die trainer zal ook Gun moeten duidelijk maken dat er hooguit overlegd wordt met Burak maar niet meer dan dat. Dat spelers bemoeien met trainers en tactieken gebeurt echt wel vaker. Zo zou Tadic ooit met Ten Hag hebben gezeten, Messi bekendste voorbeeld bij Barca, maar ook Ralf Seuntjes hoorde ik in een podcast zeggen dat hij zich echt bemoeit met van alles en nog wat. Enige verschil is dat dan de trainer wel de baas blijft. En over Burak zelf, het wordt nu gedaan alsof hij iemand is met kwade bedoelingen en Ultee ook zou hebben genaaid maar dat betwijfel ik. Ik volg Burak al 10/15 jaar en hij is altijd een echte leider geweest, aanvoerder ook, heeft een duidelijke mening en wil koste wat het kost winnen. Maar behalve dat is hij iemand die altijd geliefd is geweest bij supporters, staf en teamgenoten. Ik denk dat dat een mooie eigenschap is, wat je dan nodig hebt is uiteindelijk een trainer die overwicht op hem heeft en ik neem ook aan dat dat zal gebeuren. Dat Burak zoveel bemoeide nu is puur omdat die 2 interim trainers natuurlijk niet veel voorstellen en er ook maar tijdelijk zijn, dat zal neem ik toch aan bij een definitieve trainer anders zijn. Bij Galatasaray had hij Terim als coach, die was ook echt de baas maar maakte Burak wel belangrijk. Onder Galtier (niet zomaar iemand, trainer van PSG nu) was Burak samen met Fonte ook het verlengstuk van de trainer. Het hoeft niet negatief te zijn, maar dit niet verder laten escaleren is denk ik een must. Overigens wordt Abdulkadir Omur genoemd nu, was altijd een fantastisch talent bij Trabzon voelt hij zich niet geliefd en begrepen door de coach. En een buitenspeler kan Fortuna wel gebruiken zeg, het is nu allemaal zo statisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Marino Pusic wordt nu ook genoemd als opvolger van de ontslagen Ultee.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 3 uur geleden zei cimbomcu: Die interviews waren niet best he? @Nom de Guerre Mijn visie erop: Je moet nu wel oppassen met het beeld van de club, in Nederland gaat het dan al heel snel en opportunistisch met Turkse praktijken etc terwijl dat eigenlijk niet terecht is gezien Fortuna dood lag toen Gun kwam en kijk waar het nu staat. Maar goed Burak zo belangrijk maken is natuurlijk onverstandig, hij moet gewoon lekker spits staan en niet teveel bemoeien en zijn goaltjes maken want dat doet hij wel. Een goede trainer snel aanstellen is nu essentieel, die trainer zal ook Gun moeten duidelijk maken dat er hooguit overlegd wordt met Burak maar niet meer dan dat. Dat spelers bemoeien met trainers en tactieken gebeurt echt wel vaker. Zo zou Tadic ooit met Ten Hag hebben gezeten, Messi bekendste voorbeeld bij Barca, maar ook Ralf Seuntjes hoorde ik in een podcast zeggen dat hij zich echt bemoeit met van alles en nog wat. Enige verschil is dat dan de trainer wel de baas blijft. En over Burak zelf, het wordt nu gedaan alsof hij iemand is met kwade bedoelingen en Ultee ook zou hebben genaaid maar dat betwijfel ik. Ik volg Burak al 10/15 jaar en hij is altijd een echte leider geweest, aanvoerder ook, heeft een duidelijke mening en wil koste wat het kost winnen. Maar behalve dat is hij iemand die altijd geliefd is geweest bij supporters, staf en teamgenoten. Ik denk dat dat een mooie eigenschap is, wat je dan nodig hebt is uiteindelijk een trainer die overwicht op hem heeft en ik neem ook aan dat dat zal gebeuren. Dat Burak zoveel bemoeide nu is puur omdat die 2 interim trainers natuurlijk niet veel voorstellen en er ook maar tijdelijk zijn, dat zal neem ik toch aan bij een definitieve trainer anders zijn. Bij Galatasaray had hij Terim als coach, die was ook echt de baas maar maakte Burak wel belangrijk. Onder Galtier (niet zomaar iemand, trainer van PSG nu) was Burak samen met Fonte ook het verlengstuk van de trainer. Het hoeft niet negatief te zijn, maar dit niet verder laten escaleren is denk ik een must. Overigens wordt Abdulkadir Omur genoemd nu, was altijd een fantastisch talent bij Trabzon voelt hij zich niet geliefd en begrepen door de coach. En een buitenspeler kan Fortuna wel gebruiken zeg, het is nu allemaal zo statisch. Escalatie voorkomen is het wat laat voor, vrees ik. Het voelt lichtelijk als een hetze van de media naar Fortuna toe. Ineens gelul over een Turkse invasie... Onze voorzitter zit er al zes jaar, dus het gaat om twee spelers. Gezwets van Valentijn Driessen ( ) over dat Burak mede-eigenaar zou zijn, wat ook niet waar is. Hij heeft aandelen in Azerion, wat dan weer deels eigenaar van Fortuna is, maar dat maakt Burak geen eigenaar van Fortuna. Burak heb ik wel vertrouwen in. Dat hij het voortouw neemt op trainingen vind ik passen bij iemand van zijn statuur. Ik wou dat meer van onze spelers die mentaliteit hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Dat Fortuna nou in één adem genoemd wordt met de City group, de Russen, Chinezen of Arabieren is echt dom gelul van mensen die het allemaal niet meer weten en volgen maar toch wat willen zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Als we op City leken, pakten we tenminste meer punten 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Man Man Man wat een clown die Burak. Grappig dat die ballenjongen hem stoïcijns blijft aankijken. Dan heb je nog Dominik Vergoossen, Wat een Puppy achter die Camera... Te Lachwekkend voor woorden. Niets gepresteerd in het amateurvoetbal, Was ooit jeugdtrainer bij Roda... Steeds als dat team verloor lag het 9 vd 10x aan de scheidrechter haha. Fortuna maakt zich echt belachelijk op deze manier, Doet me denken aan dei Mexicaan die even bij Roda kwam vertellen hoe het moest... Als Fortuna niet oppast en die turk trekt de stekker eruit, wil ik het nog wel eens zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 3 minuten geleden zei LiverpoolFC: Man Man Man wat een clown die Burak. Grappig dat die ballenjongen hem stoïcijns blijft aankijken. Dan heb je nog Dominik Vergoossen, Wat een Puppy achter die Camera... Te Lachwekkend voor woorden. Niets gepresteerd in het amateurvoetbal, Was ooit jeugdtrainer bij Roda... Steeds als dat team verloor lag het 9 vd 10x aan de scheidrechter haha. Fortuna maakt zich echt belachelijk op deze manier, Doet me denken aan dei Mexicaan die even bij Roda kwam vertellen hoe het moest... Als Fortuna niet oppast en die turk trekt de stekker eruit, wil ik het nog wel eens zien. Net toevallig ook VI gekeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 1 minuut geleden zei joostmakaay: Net toevallig ook VI gekeken? haha nee Joost, Dat soort programma's kijk ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 'Chaos compleet in Sittard: woede-uitbarsting Yilmaz, details over Ultee-ontslag' Goh. Dit hadden we echt niet aan zien komen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 12 uur geleden zei LiverpoolFC: Man Man Man wat een clown die Burak. Grappig dat die ballenjongen hem stoïcijns blijft aankijken. Dan heb je nog Dominik Vergoossen, Wat een Puppy achter die Camera... Te Lachwekkend voor woorden. Niets gepresteerd in het amateurvoetbal, Was ooit jeugdtrainer bij Roda... Steeds als dat team verloor lag het 9 vd 10x aan de scheidrechter haha. Fortuna maakt zich echt belachelijk op deze manier, Doet me denken aan dei Mexicaan die even bij Roda kwam vertellen hoe het moest... Als Fortuna niet oppast en die turk trekt de stekker eruit, wil ik het nog wel eens zien. Lees eens terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten