Tomasson Geplaatst 7 augustus 2014 Share Geplaatst 7 augustus 2014 Wat zou je liever hebben? Een tegenstander tegen wie je niet bij voorbaat kansloos bent, of een tegenstander als Spurs of Inter dat je gewoon 2 memorabele potjes hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 7 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2014 Wat zou je liever hebben? Een tegenstander tegen wie je niet bij voorbaat kansloos bent, of een tegenstander als Spurs of Inter dat je gewoon 2 memorabele potjes hebt? Dat laatste, gewoon lekker een sterke mooie ploeg loten en daarna de focus op de competitie. En dan het liefste Celtic, Inter of Spurs. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Dat laatste, gewoon lekker een sterke mooie ploeg loten en daarna de focus op de competitie. En dan het liefste Celtic, Inter of Spurs. (d) Zou het niet mooier zijn nu een minder ploeg. Kwalificeren voor de poulefase. En dan een poule met 3 zulke mooie teams? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Celtic valt al af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 PEC Zwolle: Lokomotiv Moskou (Rus), Borussia Mönchengladbach (Dui), Sparta Praag (Tsj), Villarreal (Spa) of BSC Young Boys (Zwi). Young Boys zouden jullie misschien wel kunnen hebben denk ik, BMG zou wel heel cool zijn en ook lekker dichtbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Sparta Praag dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Erg jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Kunnen jullie ook hebben :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Wat een kutploeg om te loten zeg. Vrijwel kansloos lijkt me, maar ook niet echt leuk om tegen te spelen Zwolle zijnde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Ben ik het trouwens sowieso niet mee eens. Best wel een mooie ploeg historisch gezien. En je maakt een kansje. Als je ook van Ajax kan winnen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2014 Praag, gaat een mooi tripje worden (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilore Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Wanneer vind de loting ook alweer plaats? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Volgend jaar op een dinsdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilore Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Ik weet vandaag, maar niet hoelaat ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilore Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Ik zie het al, heb het al gelezen. Never mind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Denk wel een leuke loting voor PEC met zelfs mogelijkheden om door te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Wie speelt eerst uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 PEC speelt eerst thuis. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Oh dat is kut :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Maakt toch niet zo heel veel uit? Stel dat je 0-0 speelt, dat is heerlijk voetballen die tweede pot. Mij zou het voor het gevoel fijner lijken om eerst te spelen zelfs. Is er een significant voordeel dan voor eerst uit spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Maakt toch niet zo heel veel uit? Stel dat je 0-0 speelt, dat is heerlijk voetballen die tweede pot. Mij zou het voor het gevoel fijner lijken om eerst te spelen zelfs. Is er een significant voordeel dan voor eerst uit spelen? Uit kun je lekker de nul proberen te houden, vervolgens thuis afmaken. Bovendien kun je thuis dan volle bak gaan. Wanneer je eerst thuis speelt moet je nog redelijk safe spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Uit kun je lekker de nul proberen te houden, vervolgens thuis afmaken. Bovendien kun je thuis dan volle bak gaan. Wanneer je eerst thuis speelt moet je nog redelijk safe spelen. Ja, ik snap waarom dat fijner zou kunnen zijn. Maar snap ook dat je eerst thuis wil knallen en dan met een goed gevoel de uitwedstrijd in gaan, fijn kan zijn. In een uitwedstrijd kun je namelijk het grooste verschil maken. Ik vraag me alleen af of het statistisch gezien ook voordeliger is om eerst uit te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Maakt toch niet zo heel veel uit? Stel dat je 0-0 speelt, dat is heerlijk voetballen die tweede pot. Mij zou het voor het gevoel fijner lijken om eerst te spelen zelfs. Is er een significant voordeel dan voor eerst uit spelen? Vind ik wel, dan kan je nog makkelijk even 2-1 verliezen om het dan thuis af te maken, als je thuis 1-2 verliest is het al bijna kansloos (Wat Feyenoord had tegen BJK bijvoorbeeld) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Toch best een aardige tegenstander? Sowieso is Praag een geweldige stad om naartoe te gaan, kan je er nog een weekendje van maken. En wie weet kan PEC wel stunten, al denk ik dat het vertrek van Mokotjo wel merkbaar gaan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Ja, ik snap waarom dat fijner zou kunnen zijn. Maar snap ook dat je eerst thuis wil knallen en dan met een goed gevoel de uitwedstrijd in gaan, fijn kan zijn. In een uitwedstrijd kun je namelijk het grooste verschil maken. Ik vraag me alleen af of het statistisch gezien ook voordeliger is om eerst uit te spelen. Thuisvoordeel is mogelijk langer bij een verlenging en/of penalty's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten