Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

Wat zou je liever hebben? Een tegenstander tegen wie je niet bij voorbaat kansloos bent, of een tegenstander als Spurs of Inter dat je gewoon 2 memorabele potjes hebt?

Dat laatste, gewoon lekker een sterke mooie ploeg loten en daarna de focus op de competitie. En dan het liefste Celtic, Inter of Spurs. (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat laatste, gewoon lekker een sterke mooie ploeg loten en daarna de focus op de competitie. En dan het liefste Celtic, Inter of Spurs. (d)

Zou het niet mooier zijn nu een minder ploeg. Kwalificeren voor de poulefase. En dan een poule met 3 zulke mooie teams?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PEC Zwolle: Lokomotiv Moskou (Rus), Borussia Mönchengladbach (Dui), Sparta Praag (Tsj), Villarreal (Spa) of BSC Young Boys (Zwi).

Young Boys zouden jullie misschien wel kunnen hebben denk ik, BMG zou wel heel cool zijn en ook lekker dichtbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt toch niet zo heel veel uit? Stel dat je 0-0 speelt, dat is heerlijk voetballen die tweede pot. Mij zou het voor het gevoel fijner lijken om eerst te spelen zelfs.

Is er een significant voordeel dan voor eerst uit spelen?

Uit kun je lekker de nul proberen te houden, vervolgens thuis afmaken. Bovendien kun je thuis dan volle bak gaan. Wanneer je eerst thuis speelt moet je nog redelijk safe spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit kun je lekker de nul proberen te houden, vervolgens thuis afmaken. Bovendien kun je thuis dan volle bak gaan. Wanneer je eerst thuis speelt moet je nog redelijk safe spelen.

Ja, ik snap waarom dat fijner zou kunnen zijn. Maar snap ook dat je eerst thuis wil knallen en dan met een goed gevoel de uitwedstrijd in gaan, fijn kan zijn. In een uitwedstrijd kun je namelijk het grooste verschil maken.

Ik vraag me alleen af of het statistisch gezien ook voordeliger is om eerst uit te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt toch niet zo heel veel uit? Stel dat je 0-0 speelt, dat is heerlijk voetballen die tweede pot. Mij zou het voor het gevoel fijner lijken om eerst te spelen zelfs.

Is er een significant voordeel dan voor eerst uit spelen?

Vind ik wel, dan kan je nog makkelijk even 2-1 verliezen om het dan thuis af te maken, als je thuis 1-2 verliest is het al bijna kansloos (Wat Feyenoord had tegen BJK bijvoorbeeld)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik snap waarom dat fijner zou kunnen zijn. Maar snap ook dat je eerst thuis wil knallen en dan met een goed gevoel de uitwedstrijd in gaan, fijn kan zijn. In een uitwedstrijd kun je namelijk het grooste verschil maken.

Ik vraag me alleen af of het statistisch gezien ook voordeliger is om eerst uit te spelen.

Thuisvoordeel is mogelijk langer bij een verlenging en/of penalty's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites