ForzaUtreg Geplaatst 17 oktober 2019 Share Geplaatst 17 oktober 2019 9 minuten geleden zei Barteh: Sinds wanneer doet Hari aan MMA dan? Zag geen ander topic er voor zo snel dus maar hier, niet zo bijdehand Bartje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 oktober 2019 Share Geplaatst 17 oktober 2019 1 uur geleden zei ForzaUtreg: Wat een primitieve aap is die Badr Hari toch ook he, beetje agressief op die tafel gaan slaan tijdens die persco Liever op tafel dan dat hij weer iemand in elkaar tikt buiten de ring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 Alhoewel ik Jeremy Stephens ook een zeer eng mannetje vind (mishandeling etc.), hoop ik dat hij Yair flink de lichten uit slaat morgen. Hoe hij samen met het Mexicaanse publiek drie weken geleden is om gegaan met die eyepoke in de main event.. wat een schande voor de sport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 Tja. Weet je wat het is @Beppu. Ik ben zelf totaal geen fan van die Stephens, heeft echt een veel te grote bek voor iemand die 15-15 gaat in de UFC en die het tegen bijna iedere top contender af laat weten. Wat je zegt over Rodriguez klopt (deels) wel, maar die gozer zat toen ook vol adrenaline natuurlijk. Heb ik het vooral over dat boze gedoe en gekke geschreeuw. Inhoudelijk was het inderdaad om te janken. Vind hem sowieso steeds irritanter overkomen in interviews. Hoop echter wel dat hij wint, interessante fighter en zoals ik al zei mag ik Stephens totaal niet. Vrees echter voor een overwinning van 'The Hardest Hitting 145-Pounder'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 november 2019 Share Geplaatst 3 november 2019 Wat een card tot nu toe Alleen Anderson vs. Walker en Lee vs. Gillespie live gezien, maar tering. Echt alles even terugkijken morgen. Aantal results wel heel jammer, maar goed. Maakt de sport ook weer heel mooi natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 november 2019 Share Geplaatst 4 november 2019 Die head kick van Kevin Lee was erg ziek inderdaad. Die maakt wel een statement. Zag voorbij komen dat Islam Makhachev en Lee het tegen elkaar op willen nemen. Erg goed gevecht voor beiden denk ik. De winnaar komt gelijk in het titelplaatje terecht al zullen Islam en Khabib nooit tegen elkaar vechten natuurlijk. Vond de main event wel een kleine anticlimax achteraf. Was héél eenzijdig. Geloof dat de scorecards 30-26 (2x) en 30-27 waren in het voordeel van Masvidal op het moment van stoppen. Heel leuk dat Diaz altijd goed is in de championship rounds, maar zag het niet meer goed komen voor hem. Wel jammer dat het zo eindigt, maar dat gebeurd helaas gewoon. Terechte beslissing ook wel van de doc vind ik. Wel erg leuk om te zien hoe Masvidal compleet uit het niks zo'n superster is geworden. Kan ook echt van die man genieten. Zowel zijn gevechtstijl als zijn hele personage in de media zijn geweldig. Hoef de rematch niet per se te zien, maar voor hem zal het Diaz, Colby/Usman of wellicht Conor worden. Al het andere is niet groot genoeg voor hem op het moment denk ik. Nog een aantal mooie gevechten komende weken en dan UFC 245. Geweldige event wordt dat weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 december 2019 Share Geplaatst 8 december 2019 Lekkere finish van Jairzinho zeg, 4 seconden voor tijd! Benieuwd wie zijn volgende tegenstander wordt. Grondwerk kan nog wel wat beter, maar in het staande gevecht gaan weinigen van hem winnen denk ik. Struve erg jammer. Had denk beter kunnen kiezen voor een no contest nadat hij voor de tweede keer die trap in zijn klokkenspel kreeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 Pff zolang op deze rematch gewacht en dan weer een blessure. Badr ging Rico wel pakken denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 Was erg close. Denk dat Rico het wel gered had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 Badr Hari meer like Badr Brancari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 (bewerkt) Anticlimax, had het allebei wel gegund. Rico het trainingsbeest (maar zou hij gesnoept hebben, hij ziet er wel wat onnatuurlijk uit), en een van de meest getalenteerde vechters aller tijden Badr Hari. De ideale schoonzoon vs de criminele uitsmijtersmepper. Tja, ik heb wel een zwak voor Badr, en vond dit supersneu... Rico laat zien dat je ook zonder roots en contacten in een fout milieu ver kunt komen in het kickboxen, het type: action talks, bullshit walks en geen showman zoals Badr. Ik had me zo verheugd, en tot het moment van de blessure was het slightly the edge voor Badr denk ik... Toch gok ik dat Rico hem wel binnen had gehaald, maar dat is slechts speculeren. Jammer, dit zou wel eens een soort van einde van Badr's carriere kunnen zijn... 21 december 2019 bewerkt door frietsaus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 22 december 2019 Share Geplaatst 22 december 2019 Die persco na die tijd met die schreeuwlelijk achter in de zaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 december 2019 Share Geplaatst 22 december 2019 12 uur geleden zei Barteh: Hij zou na de 3e ronde 29-26 achter gestaan dus al had ie de laatste twee rondes gewonnen zou ie altijd nog een knockdown nodig hebben gehad om gelijk te komen. Iets wat toch gewoon een mogelijk was ? Daarom erg jammer dat het zo eindigde . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 december 2019 Share Geplaatst 22 december 2019 Klopt, Badr was gewoon beter. Maar dat wil alleen niet zeggen dat het ook direct zo gebleven was. Je zag dat Rico nog steeds scherp en energiek was, iets wat Badr vaak na een paar rondes wat kan verliezen. Ik denk dat het nog heel spannend had kunnen worden. Anyway, zonde dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 december 2019 Share Geplaatst 22 december 2019 1 uur geleden zei Barteh: Oh zeker hoor. Rico is vaak sterker in de laatste rondes (al heeft ie nog nooit knockdown tegengekregen in Glory) en Hari is juist minder in de laatste rondes als ie nog geen KO heeft. Hij had em prima nog KO kunnen slaan of op z'n minst 1 knockdown om het gelijk te trekken. Klopt mijns inziens alleen niet dat het "erg close" was. Dat had het kunnen worden maar was het zeker niet. 1e ronde was voor Badr. 2e voor Rico. 3e was weer voor Badr. Maar vond hem wel minder stevig op de benen staan dan in de 1e ronde . Vandaar dat ik het close vond . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 december 2019 Share Geplaatst 27 december 2019 Mooie sportiviteit toch tussen beide heren? Weet niet hoe het bij jullie zit, maar als ik mensen vroeg voor wie ze waren dan kwam alleen maar de onderwerpen etniciteit en nationaliteit terug. Heel naar en vermoeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 december 2019 Share Geplaatst 27 december 2019 7 uur geleden zei cimbomcu: Mooie sportiviteit toch tussen beide heren? Weet niet hoe het bij jullie zit, maar als ik mensen vroeg voor wie ze waren dan kwam alleen maar de onderwerpen etniciteit en nationaliteit terug. Heel naar en vermoeiend. Ik ben tegen Hari door alles wat hij eerder gedaan heeft . Gevecht tegen Bonjansky en losse handjes buiten de ring . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 december 2019 Share Geplaatst 27 december 2019 1 uur geleden zei Barteh: Is bij veel Nederlanders denk ik meer een afkeer tegen die irritante fans van Badr dan tegen Badr zelf. Ik vind 't juist wel mooi, zou liever zijn dat Nederlandse fans zelf ook luidruchtiger zijn ipv afgeven op fanatieke fans van de tegenstander. Hari zelf heeft ook een grote mond hoor. Tot twee keer toe gezegd dat hij Rico KO slaat. Maar tot twee keer toe niet gelukt. Ook heeft hij Remy eens uitgedaagd, maar terug gekomen op zijn woorden. Ik ben zeker voor Rico. Hij heeft Glory wel groot gebracht hoor. En die Gerges ach wat een zielig mannetje is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 27 december 2019 Share Geplaatst 27 december 2019 (bewerkt) Dat iedereen voor Rico is komt door wat Badr buiten de ring doet natuurlijk. Maar beoordeel hem daar dan ook lekker op buiten de ring. 27 december 2019 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 6 januari 2020 Share Geplaatst 6 januari 2020 Op 27-12-2019 om 19:28 zei Dysproz: Dat iedereen voor Rico is komt door wat Badr buiten de ring doet natuurlijk. Maar beoordeel hem daar dan ook lekker op buiten de ring. Hoezo, iedereen is voor Rico? Ik vind Badr Hari gewoon een leukere kickbokser hoor! Rico gaat veel te weinig voor KO, Badr is veel spectaculairder om naar te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 6 januari 2020 Share Geplaatst 6 januari 2020 51 minuten geleden zei Steels: Hoezo, iedereen is voor Rico? Ik vind Badr Hari gewoon een leukere kickbokser hoor! Rico gaat veel te weinig voor KO, Badr is veel spectaculairder om naar te kijken. Het overgrote deel van Nederland dan, die op deze wedstrijd na nooit naar deze sport kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 januari 2020 Share Geplaatst 6 januari 2020 Mooi interview met McGregor over zijn aankomende comeback. Cowboy lijkt me in elk geval een ideale matchup voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 Cowboy werd compleet overklast door Connor. 40 Seconden had Connor nodig om te laten zien dat hij weer helemaal terug is. Wat een heerlijke 40 seconden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 Het was vrijwel meteen al klaar, van die 40 seconden waren er 35 seconden uitstel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 Ben blij dat ik ervoor gekozen heb om er niet voor op te staan Wel duidelijk dat ze Connor 'expres' verkeerd gematcht hebben om hem weer in te laten stromen in de UFC, al had ik niet verwacht dat het binnen een minuut klaar zou zijn. Nu ligt de weg vrij voor de UFC om hem te matchen aan Khabib voor een echte knaller, al zou een 3e ontmoeting met Diaz ook nog wel kunnen dit jaar als opmars richting het gevecht met Khabib. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten