Jump to content

UFC en andere MMA bonden

Sick Blik

Recommended Posts

Ik weet niet wat ze op RTL uitzenden maar ik kijk het altijd gewoon op de computer door te News Leechen.

Edit: Op RTL zenden ze The Ultimate Fighter uit. Dat hoort bij de UFC maar is niet het hoofdonderdeel. Dit is meer een talentenjacht.

Edit²: Zie net de aflevering van gisteren, mooie submission.

Ik volg het ja en BJ had Diego flink te pakken _O_ The Prodigy is op het moment echt de man op lightweight, hoop dat een Aoki/Kawajiri nog eens in de UFC gaan vechten, hun zie ik BJ ooit nog wel eens verslaan.

Zaterdag UFC 108 met onze eigen Nederlandse trots Gilbert Yvel, ben benieuwd wat ie kan uitrichten tegen een toptalent als Junior dos Santos.

Main Card

Light Heavyweight bout: Rashad Evans vs. Thiago Silva

Welterweight bout: Dustin Hazelett vs. Paul Daley

Lightweight bout: Joe Lauzon vs. Sam Stout

Lightweight bout: Jim Miller vs. Duane Ludwig

Heavyweight bout: Junior dos Santos vs. Gilbert Yvel

Spike TV Card

Welterweight bout: Martin Kampmann vs. Jacob Volkmann

Lightweight bout: Cole Miller vs. Dan Lauzon

Ik volg het ja en BJ had Diego flink te pakken _O_ The Prodigy is op het moment echt de man op lightweight, hoop dat een Aoki/Kawajiri nog eens in de UFC gaan vechten, hun zie ik BJ ooit nog wel eens verslaan.

Zaterdag UFC 108 met onze eigen Nederlandse trots Gilbert Yvel, ben benieuwd wat ie kan uitrichten tegen een toptalent als Junior dos Santos.

Yvel's gevecht werd echt veels te snel gestopt naar mijn mening. Vergelijk dat eens met het moment dat Rashad in de derde ronde keihard werd geraakt. Hij viel ook achterover en leek voor het moment alle controle kwijt te raken. Ja Yvel werd belaagd, maar hij was al bezig met wegdraaien etc om uit de ban van z'n tegenstander te komen, dus ik denk dat ie gewoon door had kunnen gaan.

Als ie geluk heeft mag ie nog een keer vechten in de UFC voor revenge, maar het is in ieder geval geen goede binnenkomer. Dana White had 'em helemaal opgehemeld op hun YouTube channel, en dan meteen eerste pot zo verliezen....niet handig.:wall:

Yvel's gevecht werd echt veels te snel gestopt naar mijn mening. Vergelijk dat eens met het moment dat Rashad in de derde ronde keihard werd geraakt. Hij viel ook achterover en leek voor het moment alle controle kwijt te raken. Ja Yvel werd belaagd, maar hij was al bezig met wegdraaien etc om uit de ban van z'n tegenstander te komen, dus ik denk dat ie gewoon door had kunnen gaan.

Als ie geluk heeft mag ie nog een keer vechten in de UFC voor revenge, maar het is in ieder geval geen goede binnenkomer. Dana White had 'em helemaal opgehemeld op hun YouTube channel, en dan meteen eerste pot zo verliezen....niet handig.:wall:

White heeft in ieder geval het vertrouwen, dat geeft hem een grote kans dat hij nog een keer mag vechten.

Klopt, maar Dana White snapt heel goed dat Kimbo hem extra PPVbuys kan opbrengen dus die zal de komende tijd eerst nog wat 'makkelijke' matchups krijgen (bijvoorbeeld tegen Matt Mitrione met Machida vs. Rua II)

Zaterdag UFC111 met GSP vs. Hardy en Mir vs. Carwin, de main events zijn in iedergeval al fantastisch _0_ Hopelijk maakt GSP Hardy af en wint Mir tegen Carwin om Mir vs. Lesnar III te laten gebeuren.

Zaterdag UFC111 met GSP vs. Hardy en Mir vs. Carwin, de main events zijn in iedergeval al fantastisch _0_ Hopelijk maakt GSP Hardy af en wint Mir tegen Carwin om Mir vs. Lesnar III te laten gebeuren.

Heeft Mir nu verloren of niet? Even wiki'en. Ja dus.

Verder kwam Palhares met heldenmuziek op. Kan de rest nog wat van leren.