Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[IDS '25] [FM24] KF Ægir

Fantasy

Aanbevolen berichten

Afgelopen periode vielen de resultaten in de competitie wat tegen, maar er vanuit gaande dat het nog wel goed komt, kan het best nog een fijn seizoen worden met die kansen die er liggen in de nationale beker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner2.png.749ac1779cf6887ee2a001bbadcfa511.png

Þú þarft að skora til að vinna

Waar we de vorige maand niet heel denderend begonnen, wisten we ons in de laatste twee duels van afgelopen maand aardig te herstellen. Nu was het zaak om die lijn in juli door te trekken; een maand waarin we ook transfers konden doen maar dat nalieten. Aan het spel lag het niet, we moesten gewoon de kansen benutten die we kregen. En dat ging vrij aardig in de maand juli, waarin we ook de kwartfinale van de beker afwerkten. In het Sauðárkróksvöllur van Tindastóll was een treffer van Aron Fanner Hreindsson na een klein half uur voldoende voor de winst, wat ons een plekje bij de laatste vier bezorgde. Daarin gaan we het opnemen tegen Kári, die Hamar versloegen met 1-2. Op het thuisduel tegen FH na wonnen we ook in de competitie alle wedstrijden deze maand, dus dat toont maar aan dat we de neuzen weer in de juiste richting hebben staan.

1juli24.png.c9820fa873896593d35ee65c8248bc56.png

De halve finale werd afgewerkt op neutraal terrein, namelijk in het nationale stadion van IJsland. Dat biedt plaats aan zo'n 15.000 toeschouwers en in de halve finale tegen Kári zaten er slechts 659. Het leek wel een amateurduel qua bezoekersaantallen. Gelukkig lieten wij ons niet verrassen door de lager aangeschreven opponent en dankzij doelpunten van Þorkell Þráinsson, Ragnar Páll Sigurðsson, Þór Laurens Þórðarson en Morten Gamst Pedersen wonnen we vrij overtuigend. Helaas konden we de ongeslagen reeks geen vervolg geven, want zowel tegen Fjölnir (remise) en Valur (verlies) lieten we onnodige punten liggen. Hopelijk kunnen we ons op tijd herpakken, want het volgende duel dat op de agenda staat is de bekerfinale... Daarin is niet Stjarnan de tegenstander, maar de amateurs van KFA, die na verlengingen wonnen van Stjarnan. Dat had ik toch niet verwacht, maar biedt ook direct kans op Europees voetbal. Voor ons, of voor de amateurs van KFA.

2aug24.png.36aaf63cfcdf45ee4c987a7145a5342d.png

Kijken we naar de stand, dan hebben we ons aardig weten te herpakken en lijken we ons weinig zorgen meer te hoeven maken over een degradatiestrijd. Het verschil is weliswaar maar drie punten naar de tiende positie van de ranglijst, maar tegelijkertijd staan we ook vlak achter KR (#4) en Fjölnir (#3). Met nog twee resterende speelrondes hebben we volledig in eigen hand waar we zullen gaan eindigen.

3stand.thumb.png.11a63547790861b0ec085ba739dcc2f0.png

De xG-ranglijst dan tot slot. Ik weet dat je je daar niet blind op moet staren. Maar het zou toch wat zijn geweest als we gewoon de kansen hadden afgemaakt die we hadden gekregen en conform xG het aantal punten hadden verzameld dat we hadden kunnen verzamelen. Dan hadden we gewoon nog meegedaan voor de titel. Maar ja; als m'n tante twee wielen had, had het ook zomaar een fiets geweest kunnen zijn. Daar koop je niks voor.

4xgstand.thumb.png.5e63279e32228ce3a2a1acd386d358ff.png

Bedankt allemaal weer voor jullie reacties. Toch nog een gaatje gevonden om jullie weer van een update te voorzien :DW: Soms verwacht je alle tijd te hebben en komen er zaken tussendoor, soms verwacht je geen tijd te hebben en heb je dat toch plots. Het leven kan raar lopen soms. Tot de volgende!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zo, dat kan nog een fijn seizoenseinde worden! De bekerfinale winnen is eigenlijk wel een must geworden. In de competitie heb je alles in eigen hand, maar maakt het ook nog weinig uit indien je de beker wint en een terugval vermijdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner2.png.86edc0215159b15678bfc3019bf35cd6.png

Evrópu? Evrópa!

Het Laugardalsvollur, de thuishaven van de nationale ploeg. Dat was het decor voor de bekerfinale tegen KFA, wat om maar meteen met de deur in huis te vallen nooit een spannende wedstrijd werd. Na tien minuten opende Tadeo Moreira de score, waarna we er de rest van de eerste helft weinig aan toe kwamen om nog echt grote kansen te creëren. In het tweede bedrijf ging het een stuk voortvarender, want daarin maakten we nog drie doelpunten via David Bjelobrk, Aron Fannar Hreinsson en een eigen treffer. Heel spannend was het dus niet, hoogstaand ook allerminst. Maar daar kraait niemand naar, want WIJ GAAN EUROPA IN :D 

1bekerfinale.png.62649b1d7c7725d6daa143e2ee088c7a.png

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat die laatste twee potten in de Bestadeildin me dan ook gestolen konden worden. Des te knapper dat we mede verantwoordelijk waren voor het feit dat Vikingur geen kampioen werd en we onze naaste concurrent KR nog compleet van de mat veegden in hun eigen Meistaravellir, hetgeen zich vrij vertaald naar kampioenschapvelden. 

2wedstrijden.png.58d9154b7fd80b4ee89a81ee52d7f8a0.png

De uiteindelijke winnaar van de reguliere competitie werd Stjarnan, maar we gaan natuurlijk nog door met de kampioensgroep om de daadwerkelijke kampioen aan te wijzen. Zo halverwege de ranglijst was het nog best spannend, met slechts zes punten tussen de nummer vier en de nummer negen. 

3stand.thumb.png.c49c73662dcf1a3994e1601e02a8c2ce.png

De jeugdlichting dan. Nu we een daadwerkelijke jeugdploeg hebben, ben ik wel iets minder kritisch op wie we wel en niet een amateur- of jeugdcontract aanbieden. Ik heb weinig verwachtingen van de jeugdlichtingen, daar de kwaliteit gewoon nog ondermaats is en er puur en alleen in de regio gekeken wordt naar nieuwe talenten. Eysteinn Kjartansson is wel het benoemen waard en misschien dat ook Guðmundur Axel Magnússon het tot selectiespeler zal weten te schoppen. Zij het als wisselspeler of misschien zelfs tribuneklant en hoe dan ook als vulling om aan de inschrijfreglementen te voldoen. Niet om Europa mee in te gaan, dat is zeker. Met alle respect natuurlijk. 

4jeugdlichting2024.thumb.png.4db406f6f39d2711ec1f8ec33e820626.png

Als we dan direct doorpakken met die kampioensgroep, dan kunnen we gerust spreken van een succesvolle reeks wedstrijden. Ja, tegen KR werd er verloren in datzelfde Meistaravellir als waar we eerder met 0-5 wonnen en tegen Breiðablik kwamen we niet verder dan een salonremise. Maar de overige wedstrijden werden gewonnen. Concurrent Fjölnir werd nipt opzij gezet, Vikingur werd dit keer zelfs verslagen en ook de uiteindelijke kampioen Stjarnan werd aan de zegekar gebonden. 

5kampioensgroep.png.9e8afefd8a8cb9a6216e364b2736f8e5.png

Zelf eindigden we daardoor op de vierde plek van de ranglijst. Een positie die uiteindelijk hoe dan ook recht had gegeven op het bereiken van Europees voetbal. Iets wat ik niet direct had zien aankomen. Ook iets wat veel hoop biedt voor het volgende seizoen en de jaren die nog komen gaan. 

6standkampioensgroep.thumb.png.64e6d5d27419905fc255f8fa83a7fcfd.png

FH gooide het in de degradatiegroep helemaal door het putje en degradeert. En dat terwijl ze in de reguliere competitie nog als nummer zeven waren geëindigd, drie punten achter KR en onszelf. Het kan verkeren, zullen we maar zeggen. Ook Valur vinden we volgend jaar een niveautje lager terug, ondanks hun indrukwekkende eindsprint. 

7totaleeindstand.thumb.png.023f420dc85f935ebbc969132774b3b9.png

Voor de liefhebbers van statistieken; de spelersstatistieken. Opvallend is dat Salomon Kalou zó veel indruk wist te maken. Dat hij een van de beste spelers was in de selectie, ondanks zijn oudere leeftijd, dat wist ik. Maar dat het verschil op het veld dusdanig duidelijk werd gemaakt ten opzichte van tegenstanders ook.. Dat viel me wel op. De pet die ik op heb van de opponenten viel me daarmee ook op, in negatieve zin. Met gerichte aankopen en specifieke kwaliteiten zouden we zomaar eens heel rap de top van het IJslandse voetbal kunnen gaan bestormen.

8ploeg.png.9f4286fc056cb4efa4ef01a5e94dc3c6.png

En dan nog een dienstmededeling tot slot, want Guðbjartur Örn Einarsson kwam ineens met onderstaande visie en verwachtingen op de proppen. En alsof het niets was, kwam daar ineens de mededeling van het bouwen van een nieuw stadion. De plannen zijn nog pril en er zal eerst nog een locatie moeten worden gezocht, vergunningen moeten worden verkregen en dat soort zaken. Maar toch. Ambitie! Ik ga er goed op. 

9doelen.png.6667d6c7f1a37e91b6612016605771a4.png

Onwijs bedankt allemaal weer voor het lezen en voor het liken en reageren na de vorige updates. Jullie mogen een gooi doen naar de naam van het stadion. Degene die het juist heeft, mag een suggestie doen voor de daadwerkelijke nieuwe naam die ik dan via de ingame editor zal toewijzen. Want FM kennende zullen ze niet met een hele originele naam op de proppen gaan komen :mrgy: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die bekerfinale zorgde natuurlijk voor een eerste hoogtepunt, maar ook de vierde plek in de einstand mag zeer knap genoemd worden. Daarbij nog een portie goed nieuws en we kunnen nu al volop uitkijken naar volgend seizoen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner2.png.5155c7ffabb6c4d014662e8c22db2cfb.png

Ég býst við að þetta verði helvítis leit

Het werd al even medegedeeld zo tussen neus en lippen door aan het eind van de vorige update, maar we noteren november 2024 als het moment dat de officiële mededeling ook kwam. De zoektocht naar een geschikte locatie én mogelijke investeerders voor onze nieuwe thuishaven. Tot de tijd zullen we voorlopig blijven spelen in het Samsungvollurin, wat we nu nog delen met Stjarnan en ÍBV. Die laatste zullen naar verwachting eind 2026 gaan verhuizen naar hun nieuwe thuishaven, terwijl Stjarnan straks in 2025 als alles goed gaat het Friðrik E. Jónsson Völlur als nieuw stadion in gebruik gaat nemen. En dan zouden we plots het Samsungvollurinn voor onszelf hebben. Een kleine onhandigheid hierin is alleen dat het stadion dik 50 kilometer verderop ligt en dus niet echt als 'thuis' kan worden beschouwd. Laten we zien of we snel iets horen van onze nieuwe thuishaven in Ölfus of omgeving. 

1stadion.png.2a206a52dfe51465b4ea84806ad6fcaf.png

Wie naar alle waarschijnlijkheid dat nieuwe stadion nooit als thuishaven gaan ervaren, zijn onderstaande spelers. Danwel omdat ze nu toch echt te kort gaan komen qua niveau, danwel omdat ze zelf niet voornemens waren een nieuw contract te tekenen. Vanwege hun leeftijd, vanwege exorbitante salarisverwachtingen of gewoon omdat ik het niet in ze zie zitten. 

2vertrekkendespelers.thumb.png.9f49488864585279fe0500085c685252.png

Daardoor gingen we wel alvast proactief de transfermarkt op, want waar een drietal spelers al een nieuwe werkgever had weten te vinden - toevalligerwijs alle drie bij Grindavík - lieten alle vertrekkers natuurlijk ook een gat in de selectie achter. De meest aansprekende naam is Marius Söderbäck. Deze Finse rechtsbuiten liep uit zijn contract bij FC Ilves en had wel oren naar een buitenlands avontuur. En voor de echte kenners doet Björn Daníel Sverrisson misschien een belletje rinkelen. Iemand die ik in FM2008 al eens naar Reynir haalde destijds, nu inmiddels een ervaren veteraan die de jonge jongens mag begeleiden naast het veld. 

3transfers22feb25.thumb.png.c4dceb032b631591b52cca9861eecbbc.png

Wie ik tot slot nog even wil uitlichten, is Stefan Alexander Ljubicic. Je ziet het misschien al aan de naam, maar dit is natuurlijk een volbloed IJslander. Nee, dat is niet helemaal waar. Geboren in Servië maar al in 2015 voor het eerst te vinden in de selectie van Keflavík als toen slechts zestienjarig jochie. Brighton & Hove Albion durfde het wel aan om hem op jonge leeftijd naar Engeland te halen, waar hij nooit echt doorbrak. Uiteindelijk keerde hij in 2019 terug naar IJsland, waarna hij op een klein avontuur in Letland na nooit meer is weg is gegaan. En nu mag hij het bij ons gaan laten zien. Bij Keflavík stond hij de afgelopen twee jaar onder contract, ware het niet dat zijn contract daar niet verlengd werd. In de spits konden we nog wel een multi-inzetbare speler gebruiken, welke we dus vonden in Ljubicic. 

4ljubicic.thumb.png.1ddd6a14d63704d6ff36e7fc43071717.png

Uitgaand transfernieuws was er nadien ook nog, want Tadeo Moreira was zo'n pareltje in wie ik wel brood zag toen we hem in 2024 naar IJsland haalden. Amper een jaar later trekt hij de deur al weer achter zich dicht, ware het voor zeer korte tijd. Rosenborg erkende zijn talent en had bijna een half miljoen euro over voor hem. En dan ook nog eens een behoorlijk doorverkooppercentage. En daarbovenop nog een terugverhuurtermijn van een volledig seizoen. Daar zeggen we dan natuurlijk geen nee tegen, want dit zijn gewoonweg niet te weigeren bedragen op dit moment. 

5moreira.png.f7ff6065af65dbe1e76f622805c35a27.png

Citaat

Spelersprofiel Tadeo Moreira

6moreira.thumb.png.f741159ebbe461573b3c4a9aed2861be.png

Ondertussen voetbalden we ook nog gewoon. Je zou het bijna vergeten. In februari en maart werkten we wat oefenduels af en begonnen we ons avontuur in de Deildabikar. Een avontuur dat ons tot dusver verrassend gemakkelijk en goed afgaat en een avontuur waarin we behoorlijk wat doelpunten zien. Wat dat betreft was de openingswedstrijd tegen FH, die eindigde in 4-4, een mooie voorbode van wat er nog komen ging. Elk duel zagen de fans minstens vier doelpunten gemaakt worden aan onze zijde, waardoor we inmiddels in de finale zijn aanbeland. Hierin gaan we spelen tegen streekgenoot ÍBV. Eens zien of we nog nieuw eremetaal aan de prijzenkast kunnen gaan toevoegen. 

7voorbereiding.png.948e2f8afa3dd7bb12e3449521d778b2.png

Ik mag weer hoor; een dankwoordje jullie kant op. Het tempo zit er zo ineens weer lekker in met een tweede update binnen 24 uur. Maar goed, jullie hebben het waarschijnlijk wel al gemerkt dat er zo nu en dan meer tijd tussen updates zit en er dan plots weer wat meer achter elkaar volgen. Bedankt voor jullie reacties en likes na de vorige update weer en tot de volgende!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je lijkt afgelopen tijd alleen maar goede zaken gedaan te hebben, en ook sportief volgen de eerste resultaten van het nieuwe seizoen dan ook die richting. Een nieuwe prijs zo vroeg op het seizoen zou natuurlijk een opsteker zijn, maar tegelijkertijd is het natuurlijk ook uitkijken naar de start van de competitie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner2.png.0966747ec2360c60226bc25c57ed5aa6.png

Góð byrjun er aðeins hálf baráttan

Vol overtuiging wonnen we de meeste potten in de Deildabikar, het toernooi dat eigenlijk gewoon onderdeel is van de gehele voorbereiding op het reguliere seizoen. En dus belandden we in de finale, dat op neutraal terrein werd afgewerkt in het stadion waarin wij ook onze thuiswedstrijden spelen in afwachting van ons eigen nieuw te bouwen stadion. En in hetzelfde stadion waarin opponent ÍBV de thuisduels afwerkt. Dus had eigenlijk niemand echt voordeel van het thuispelen. Uiteindelijk verloren we de finale nipt, dankzij een treffer van Sverrir Páll Hjaltested vlak voor de rust. Dat bleek het enige doelpunt van de wedstrijd, waardoor we toch met lege handen achter bleven.

In de competitie ging het ons vervolgens wel aardig voor de wind. Marius Söderbäck was in alle duels trefzeker en dus ook eigenhandig verantwoordelijk voor het punt dat we in eigen huis tegen Þróttur behaalden. De overige duels werden allemaal gewonnen, waarbij ik toch vooral de overtuigende overwinning op Breiðablik boekdelen vond spreken. Kalou, Moreira en onze Finse rechtsbuiten waren trefzeker en zorgden voor een eclatante 3-0 overwinning. Tot slot wonnen we ook de strijd om de Super Cup van IJsland, de Meistarakeppni, nog na strafschoppen. In de reguliere speeltijd kwamen Stefan Alexander Ljubicic (Ægir) en Adolf Daði Birgirsson (Stjarnan) tot scoren, waarna er dus elfmetertrappen aan te pas moesten komen om een winnaar aan te wijzen. 

1april25.png.19c9b7f779c1bfec6146c67b0c07003a.png

De ongeslagen reeks competitiewedstrijden kreeg een vervolg in de maand mei, waarin maar liefst zeven duels op de rol stonden. Zo houden ze bij de KSÍ het tempo er lekker in ook wel! Uiteindelijk verspeelden we, net als in de tweede speelronde, punten tegen Þróttur en remiseerden we ook tegen Vikingur. Verder wonnen we alle duels, waarbij de ene zege iets overtuigender was dan de ander. Maar het feit dat we spreken over 'de een iets overtuigender dan de ander' doet denken dat we wat naast onze schoenen gaan lopen. Dat is alles behalve het geval, want iedereen weet dat het niet vanzelf gaat en we moeten blijven groeien en ontwikkelen. Als individu, de spelers, maar toch ook zeker als geheel en als club. 

2mei25.png.895abbdb8b95e9b690a2f1f4b4b6827d.png

Hoe dan ook zorgt deze ongeslagen reeks ervoor dat we volop meedoen in de titelstrijd van de Bestadeildin. Vikingur heeft één duel meer gespeeld tot op heden en twee punten meer verzameld. Virtueel gaan we dus gewoon aan kop, kijkende naar het aantal verliespunten. Maar ja, virtueel heb je geen zak aan en 'als' telt niet. Feit is wel dat we aardig op schot zijn en achterin gemiddeld gezien net iets meer dan één tegentreffer per duel incasseren. Als we dat nog onder de nul gaan weten te krijgen, dan kan het zomaar eens heel hard gaan gaan. 

3stand.thumb.png.4851faa2802fa8164d6f0c419523962f.png

Kijken we naar de spelersstatistieken dan valt direct op dat rechtsbuiten Marius Söderbäck en diepe spits Stefan Alexander Ljubicic aardig op schot zijn met respectievelijk 12 en 11 treffers. En vergeet die twaalf assists van onze linksback Sladan Mijatovic niet, die met zijn rushes menig middenvelder en verdediger het leven zuur maakt. 

4ploeg.png.61d47f7e937a8d416f07aa749fd44ef8.png

Resteert ons nog de loting voor de Conference League, waarin we het in de eerste voorronde mogen gaan opnemen tegen KF Vllaznia uit Albanië. De oudste club van het land is het, kwam ik na een korte zoektocht achter. Spelende in Shkodër, vlakbij de grens met Montenegro in het noordwesten van het land. Weer wat geleerd, zo op deze maandagavond. Geen idee hoe de verhoudingen liggen en wat we kunnen gaan klaarspelen. Daar komen we vanzelf wel achter straks bij het aanvangen van dit tweeluik.

5loting.thumb.png.f0b49788037b5b7636684224c86bf362.png

Bedankt allemaal weer voor de likes en reacties. Ik ben benieuwd wat we kunnen gaan realiseren in Europa, waar ik nog niet direct gigantische verwachtingen van heb. Het feit dat we überhaupt al op dit niveau acteren is een paar stappen sneller gegaan dan ik zelf voor ogen had. Maar mochten jullie een gokje willen wagen; kom maar door met de voorspellingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg goed uit de startblokken geschoten kan je wel stellen. Je kan gerust stellen dat je in staat bent om je in de titelstrijd te mengen. Europa is heel moeilijk te voorspellen inderdaad. Al lijkt die eerste opponent niet meteen een grotere club dan de jouwe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als eigenaar en staflid kan het natuurlijk niet, maar ik vind dit nu al een Schijnwerpertje waard hoor! Ik lig met 39 graden koorts dit verhaal te lezen en voel me spontaan iets beter. Oké dat laatste is niet waar maar toch erg goed bezig! Aangezien ik deze griep niet ga overleven hoef je me niet te tangen, maar spreken op mijn uitvaart wordt gewaardeerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner2.png.bcf749bb2f503f315977768fe0b569c9.png

Stundum þarf að taka skref

Die ongeslagen reeks, die moesten we doorzetten als het even kon. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar het is een mooi doel op zich. In de competitie lukte dat alleraardigst in de maand juni, ware het soms met enig fortuin. Zo wonnen we ternauwernood van KA, remiseerden we tegen Keflavík en Breiðablik en wonnen we met een minimaal verschil van Stjarnan. Het hield allemaal niet over en we merken aan alle kanten dat het soms drukke wedstrijdschema zijn sporen achterlaat. Zo ook in het bekerduel tegen FH. Op bezoek in het Kaplakrikavöllur verloren we met 2-1, wat ik eigenlijk niet eens erg vond. Op deze manier verschaften we onszelf iets meer rust richting het eind van het seizoen. Natuurlijk wil ik prijzen pakken, maar ik weet ook dat je niet altijd zes kan gooien. En ook zeker dat je niet alles tegelijk kan doen en winnen. 

1juni25.png.e1cb78ba4e362da0eec29a043935c50a.png

Wel besloot ik hier iets aan te doen. Zo kregen we in mijn ogen af en toe tegengoals om de oren die onnodig waren en in het specifiek waren toe te schrijven aan onze doelman. En dus kwam Viljami Sinisalo richting de club, nadat hij jarenlang bij Aston Villa onder contract had gestaan. Spelen deed hij daar niet, maar via uitleenbeurten bij Ayr United in Schotland en Burton en Exeter in Engeland heeft hij toch al heel wat professionele duels in de benen. Of handen, in zijn geval. 

2sinisalo.thumb.png.033759e6f45601e52c2324123f600c54.png

Ook kwam ineens de zaakwaarnemer van Marcelo op de proppen met een berichtje. Ja, die Marcelo. De Braziliaanse superster had nog wel oren in een koud avontuurtje in IJsland. Daar zeggen we geen 'nee' tegen natuurlijk. Op zowel de linksback- als de linksbuitenpositie ontbrak het aan roulatiemateriaal, waar de Braziliaan voor gaat zorgen. 

3marcelo.thumb.png.de22939cc6c19f7c241dc26d77309414.png

En tot slot kwam ook Salah Oulad M'Hand de ploeg versterken. Net als onze nieuwe Finse doelman komt hij over vanuit Engeland. Op jonge leeftijd vertrok Salah van Feyenoord naar Arsenal, waar hij nooit echt wist door te breken. Toen zijn contract daar afliep, sloegen we toe. Bij ons mag hij zijn carrière een nieuw (of in zijn geval eerste) leven gaan inblazen.

4mhand.thumb.png.db7e2d871c4f9e07ec917baf419a5b4d.png

Deze aanwinsten gaven ons meer ruimte om her en der te rouleren waar nodig, wat ook wel nodig bleek gezien het wedstrijdschema dat we in juli voorgeschoteld kregen en in augustus mogen gaan afwerken. In de maand juli stonden vooral de voorrondewedstrijden voor de UEFA Conference League op de agenda. Waar we overtuigend wonnen op bezoek bij KF Vllaznia en de klus in eigen huis vrij zakelijk klaarden, legden we in de tweede kwalificatieronde juist thuis in het heenduel de basis voor de volgende ronde. Op bezoek bij HJK in Finland konden we ons in de return zelfs een nederlaag permitteren om door te stoten naar de volgende ronde. Hierin wacht ons een bezoekje aan Polen, waar Pogon de opponent gaat zijn. 

5juli25.png.12cb450b83b411901830d8c0757c9d5f.png

En ondertussen gaat de competitie in de Bestadeildin nog gewoon door natuurlijk. We zijn nog ongeslagen, maar ik verwacht eerlijkheidshalve die lijn niet door te trekken tot aan het eind van het seizoen. Het schema is gewoon te heftig en met de Europese wedstrijden nog tussendoor en de naderende kampioensgroep - waar ik toch wel vanuit ga dat we die halen - in het verschiet kan het bijna niet anders dan dat we nog een keer wat punten gaan laten liggen. Hoe dan ook gaan we wel nog aan kop én zijn we nog ongeslagen. Onderstaande tussenstand is er dan ook eentje om in te lijsten wat mij betreft!

6standjuli25.thumb.png.71ae54b49dea19f69002e2ff2932f180.png

Het heeft even geduurd, maar we zijn er weer met een nieuwe update. Bedankt voor jullie geduld en voor alle reacties en likes. Tot de volgende update maar weer (d) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker bezig hoor! De verschillen in eigen land blijven vaak beperkt, maar de tussenstand zegt genoeg. Ook in Europa gaat het meer dan goed. Toch wel benieuwd wat je ploeg tegen die Polen kan. Marcelo binnen halen is trouwens ook wel next level shit :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites