Sick Blik Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Zie nu pas het Feyenoord logo in de Japanse vlag hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 november Auteur Share Geplaatst 13 november 23 minuten geleden zei Sick Blik: Zie nu pas het Feyenoord logo in de Japanse vlag hahaha. Had die ooit opgeslagen na de komst van onze grote Japanse spits en kon het nu niet laten hem te gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november 4 uur geleden zei Urbeto: Had die ooit opgeslagen na de komst van onze grote Japanse spits en kon het nu niet laten hem te gebruiken Mijn goedkeuring heb je. En de Japanners vinden dat ook niet erg. De meeste voetbalfans daar kennen hem wel. Althans degenen die ik sprak en naar Ueda vroeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 november Auteur Share Geplaatst 13 november India Aantal deelnames: 3 Beste prestatie: 8e plaats Debuuteditie: 10 Hoe AI India recenseert: "Midnight Dance" van Bobo Renthlei is een sfeervol en zwoel nummer dat perfect de sfeer van een nachtelijke escapade weet te vangen. Renthlei’s stem is warm en fluweelzacht, en hij weet een intieme, haast dromerige sfeer op te roepen die goed past bij de subtiele beats en lichte instrumentatie. De productie is helder en geeft de track een moderne, maar tijdloze feel, wat het nummer gemakkelijk in verschillende muziekgenres en settings doet passen. Toch blijft de song iets te veilig binnen de lijnen; het mist misschien net dat beetje vernieuwing of spanning om echt memorabel te zijn. De melodie is aangenaam, maar na een paar luisterbeurten verlang je naar iets meer verrassing en dynamiek in de opbouw. Sterrenrating: ★★★½☆ (3.5/5) "Midnight Dance" is een sfeervol en verleidelijk nummer dat Renthlei’s vocale talent goed laat zien, maar een beetje pit had het een langere houdbaarheid kunnen geven. Hoe D. Magoog India recenseert: Ja, hebbes! De AI heeft uit luiheid ChatGPT aan het werk gezet denk ik, want van de warme en fluweelzachte stem van Bobo Renthlei is in de inzending van @Platina32 helemaal geen sprake. India doet aan deze editie mee met een volledig instrumentaal nummer en mijn inziens is dat een dappere keuze die goed uitpakt. Midnight Dance is de kortste inzending van deze editie maar hierdoor is het juist wel verfrissend dat het zich tot instrumentalen beperkt. Tevens voorkomt de geringe lengte van het nummer dat het té repetitief wordt. Daar heeft het nu slechts een lichte zweem van. Kortom, prima inzending! Sterrenrating: ★★★★☆ (4/5) De punten uit India (14/26). Mentions: @Djurovski @Chiemel @Titan @nasje92 @Urbeto @ivago @Bogatyr @aron24 @Chimpa @007mark @bas huijsmans @Satyr @Tim' @Sick Blik @Roprop @Grote Ree @Kyrill @Platina32 @Whitewolf345 @Vreven @Laki @chrisje1993 @michael16 @Rykjvk1 @Aaron21 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Wederzijdse waardering van @Platina32! Lekker! En nu staan we plots in de subtop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Weer niks oh oh oh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 november Auteur Share Geplaatst 13 november Drie rondes op rij niets voor Duitsland. Troosteloos en onbegrijpelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Geniet er toch stiekem wel van dat de ene instrumentale inzending de volle mep geeft aan de andere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Weer 7 waardevolle punten. We zijn nu helemaal weg uit de onderste regionen en nestelen ons in de brede middenmoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Nog steeds binnen een twaalfpunter van de winst. Thanks voor de puntjes weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Oh, ik had helemaal niets meer verwacht qua punten, dus deze 2 zijn heel welkom @Platina32 Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Poh dit wordt zo langzamerhand gênant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Had al een beetje hoop op punten, aangezien ik weet dat Platina wel eens naar Japanse muziek luistert, valt zeker niet tegen! Arigatougozaimasu! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Mijn eerste 12 punter je bent een held @Platina32 Heel erg bedankt!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november "Midnight Dance" is een sfeervol en verleidelijk nummer dat Renthlei’s vocale talent goed laat zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 november Auteur Share Geplaatst 14 november 40 minuten geleden zei Erwin.: "Midnight Dance" is een sfeervol en verleidelijk nummer dat Renthlei’s vocale talent goed laat zien Beetje in deze sfeer: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 november Auteur Share Geplaatst 14 november Ierland Aantal deelnames: 27 Aantal overwinningen: 2 Debuuteditie: 2 Hoe AI Ierland recenseert: "Nightmare" van Fangclub is een krachtige, grungy rocktrack die je meteen meetrekt in zijn duistere energie. De zware, vervormde gitaren en ruwe, intense vocalen geven het nummer een rauwe rand die zowel meeslepend als onheilspellend werkt. De band zet een stevige sound neer met scherpe riffs en een ritmische opbouw die aanstekelijk is, en het refrein is pakkend op een eigenzinnige, sinistere manier. Toch blijft de song qua opbouw iets te trouw aan de bekende grunge- en alternative-rockstructuren, waardoor het soms voorspelbaar aanvoelt. Er is net dat beetje extra nodig om de track naar een onvergetelijk niveau te tillen, vooral voor luisteraars die het genre goed kennen. Sterrenrating: ★★★★☆ (4/5) "Nightmare" is een solide, energieke track met een grungy flair en een pakkende intensiteit, al kan het iets meer verrassing gebruiken om helemaal te blijven hangen. Fangclub levert hiermee echter een overtuigende toevoeging aan het hedendaagse rocklandschap. Hoe D. Magoog Ierland recenseert: Met Nightmare jaagt @Roprop op de derde Ierse overwinning ooit. Hij doet dat met een vrij repetitieve grunge plaat. Een beetje in het kader van als je maar vaak genoeg iets roept beklijft het vanzelf. You're living in a nightmare baby. Dit is typisch zo'n plaat die het goed zou doen op de FIFA soundtrack, maar waarvan je niet wild enthousiast wordt wanneer je er aandachtig naar luistert. Sterrenrating: ★★★½☆ (3.5/5) De punten uit Ierland (15/26). Mentions: @Djurovski @Chiemel @Titan @nasje92 @Urbeto @ivago @Bogatyr @aron24 @Chimpa @007mark @bas huijsmans @Satyr @Tim' @Sick Blik @Roprop @Grote Ree @Kyrill @Platina32 @Whitewolf345 @Vreven @Laki @chrisje1993 @michael16 @Rykjvk1 @Aaron21 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november We zakken helemaal weg na die goede start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november Oeh lekker hoor deze 12 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november Hoe krijg ik ineens 10 punten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 november Auteur Share Geplaatst 14 november Ik vind het ook een grof schandaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november 2 minuten geleden zei Urbeto: Ik vind het ook een grof schandaal Dat de rest punten krijgt van de flop-5 en ik niet, inderdaad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november Kijk, met het insturen van een slechte deelnemer, kan ik altijd nog rekenen op Rop in het kwadraat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november 57 minuten geleden zei aron24: Hoe krijg ik ineens 10 punten? Snap ik ook niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november 1 uur geleden zei 007mark: Kijk, met het insturen van een slechte deelnemer, kan ik altijd nog rekenen op Rop in het kwadraat. Grappig dat ik nu met mijn nummer 1 om de laatste plek strijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten