Urbeto Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober (bewerkt) Na een zenuwslopende finale eerder vandaag is het nu tijd om onze blik op de volgende editie te richten. Doordat @Titan triomfeerde met Fini’s Under the Sun strijken we voor de 52ste editie van het MU Worldvision neer in het betoverende Buenos Aires. Hiermee schrijven we direct historie; nooit eerder streek dit spel neer in deze stad vol Europese elegantie en Latijns-Amerikaanse passie. Buenos Aires is de geboorteplaats van de tango en de organisatie hoopt deze levendige cultuur terug te gaan zien in het aanstaande deelnemersveld. Dat het een stevige strijd wordt staat nu al vast; er kan op termijn tenslotte maar één winnaar op de platte kar over de wereldberoemde Avenida 9 de Julio rondgereden worden. Het is nu aan jullie om met onontdekte pareltjes en potentiële winnaars te komen. Of je nu de barrios van Buenos Aires afstruint, je eigen muzikale archieflades opentrekt of Centraal-Azië binnenvalt op zoek naar die ene parel is nu volledig aan jou. Weet wel, de deadline voor het inzenden ligt op zondag 20 oktober, 23:59. Inzenden kan door onderstaande (volledig ingevuld, dus geen kale landenclaim) per PM naar ondergetekende te sturen: Citaat Land: Artiest: Nummer: YouTube-link: In de post hieronder kun je zien welke landen al gekozen zijn. Regels De regels zijn inmiddels vrij bekend, maar het gaat nog steeds af en toe mis. Let hier dus écht even goed op, daar het de verantwoordelijkheid van de deelnemer betreft om aan de simpele voorwaarden te voldoen. Alle inzendingen zijn en blijven anoniem totdat alle stemmen binnen zijn. Het gekozen nummer mag maximaal 25 miljoen views hebben of respectievelijk Spotify en YouTube. De gekozen artiest mag niet meer dan 3 miljoen maandelijkse luisteraars hebben op Spotify. Het is niet toegestaan om een nummer in te zenden dat aan het Eurovisie Songfestival heeft meegedaan. Het MU Worldvisionsongfestival is er om nieuwe muziek te ontdekken, niet om Eurovisiesongs te herkauwen. Het is niet toegestaan om een artiest en/of nummer die al eerder deelgenomen heeft, opnieuw in te zenden. In het Excel-bestand onderaan deze post kun je bekijken welke artiesten en nummers al eerder hebben meegedaan. Let er op dat er een directe relatie is tussen de artiest en het land waaraan de artiest gekoppeld is. Het is niet de bedoeling dat iemand met een Indonesische oud-achteroom Indonesië vertegenwoordigd, dus let daarop. Dan rest niets mij om iedereen buitengewoon veel succes en plezier te wensen in deze 52ste editie van MU Worldvision. We sluiten – uiteraard – muzikaal af: ik stap op de trein uit de fantastische Argentijnse film El secreto de sus ojos (2009). Tot snel! Mentions: @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark @Bogatyr @ElPrincipito MU Worldvisionsongfestival Database (1).xlsx 13 oktober bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 oktober Auteur Share Geplaatst 13 oktober (bewerkt) Gekozen landen: Engeland Zuid-Afrika Zweden India Nederland Slovenië Brazilië Finland Australië Duitsland Verenigde Staten Luxemburg Griekenland België Oostenrijk Canada Japan Tsjechië Ierland Nieuw-Zeeland Oekraïne Mali Zuid-Korea Colombia Frankrijk Ecuador 20 oktober bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Toch ook hier nog even met terugwerkende kracht een extra shout-out naar @Titan, die - zo vond ik net uit - ervoor heeft gezorgd dat voor het eerst een Zuid-Amerikaans land heeft gewonnen. Dat mocht ook wel eens na 51 edities, maar het maakt het niet minder knap. De Excel-database is trouwens ook weer geüpdate. Het enige dat ik vergeten ben, is de grafieken per deelnemer bij te werken. Dat houden jullie van mij tegoed voor editie 53. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 6 minuten geleden zei Grote Ree: Toch ook hier nog even met terugwerkende kracht een extra shout-out naar @Titan, die - zo vond ik net uit - ervoor heeft gezorgd dat voor het eerst een Zuid-Amerikaans land heeft gewonnen. Dat mocht ook wel eens na 51 edities, maar het maakt het niet minder knap. De Excel-database is trouwens ook weer geüpdate. Het enige dat ik vergeten ben, is de grafieken per deelnemer bij te werken. Dat houden jullie van mij tegoed voor editie 53. Ja, denk dat ik daarin kom met een goed gemiddelde. Die 41 moet een foutje zijn. Ik ken dat nummer niet en ik heb ook niet deelgenomen toen denk ik. Misschien van @aron24? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 2 minuten geleden zei Aaron21: Ja, denk dat ik daarin kom met een goed gemiddelde. Die 41 moet een foutje zijn. Ik ken dat nummer niet en ik heb ook niet deelgenomen toen denk ik. Misschien van @aron24? Dat klopt want dat was Aron. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 3 minuten geleden zei Aaron21: Ja, denk dat ik daarin kom met een goed gemiddelde. Die 41 moet een foutje zijn. Ik ken dat nummer niet en ik heb ook niet deelgenomen toen denk ik. Misschien van @aron24? Zou goed kunnen hoor. Een tikfoutje is zo gemaakt. Heb de laptop afgesloten net dus zal morgen even checken. Waarom lijken jullie namen dan ook zoveel op elkaar? Overigens was het @Sick Blik voor wie ik extra veel werk heb moeten verrichten. Bij elke user die ooit nog een naamsverandering wil doorvoeren op MU volgt er vanaf nu een automatische veto van mijn kant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 1 uur geleden zei Aaron21: Ja, denk dat ik daarin kom met een goed gemiddelde. Die 41 moet een foutje zijn. Ik ken dat nummer niet en ik heb ook niet deelgenomen toen denk ik. Misschien van @aron24? Yes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 21 uur geleden zei Aaron21: Ja, denk dat ik daarin kom met een goed gemiddelde. Die 41 moet een foutje zijn. Ik ken dat nummer niet en ik heb ook niet deelgenomen toen denk ik. Misschien van @aron24? Ik zie het al. Jij hebt de Excel van Badmuts te pakken. In mijn Excel stond 'ie wel goed namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Ik doe ook weer mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 oktober Auteur Share Geplaatst 19 oktober Reminder: aanmelden kan tot en met morgenavond 20 oktober, 23:59. Mentions: @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Ik heb me aangemeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Ik heb nog geen geschikt nummer gevonden en ga er morgen ook geen tijd voor hebben. Ik sla ff over dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 oktober Auteur Share Geplaatst 21 oktober Na een intensieve aanmeldingsweek is het nu tijd om het mooie aantal van 26 nummers ten tonele te brengen in de Arena Tortuguitas te Buenos Aires. Er zit van alles tussen: van hartstochtelijke Europese pop tot speelse Zuid-Amerikaanse folk en van Scandinavische powermetal tot – dit is geen grap – een adaptatie van Eftelingmuziek. Trek je terug in je Argentijnse hotel, ga rustig luisteren en bedwing bij vlagen de neiging om van je hotelbalkon te springen. Mocht dat allemaal tot een goed einde gebracht worden zou ik de punten (inclusief twee reserves) graag uiterlijk vrijdag 1 november, 23:59 in dezelfde PM als waar je je inzending in stuurde binnen willen hebben. Succes en adios! Spoiler 12: 10: 8: 7: 6: 5: 4: 3: 2: 1: R1: R2: Deelnemers Hieronder volgen de deelnemers van deze 52ste editie van MU Worldvision Song Contest. Zoals gewoonlijk staat onderaan deze post eveneens een Spotify playlist. Enfin, we beginnen deze editie een keer aan de achterkant van het alfabet. Zweden Zuid-Korea Zuid-Afrika Verenigde Staten Tsjechië Slovenië Oostenrijk Oekraïne Nieuw-Zeeland Nederland Mali Luxemburg Japan India Ierland Griekenland Frankrijk Finland Engeland Ecuador Duitsland Colombia Canada Brazilië België Australië Spotify: Spoiler Mentions: @Djurovski @Chiemel @Titan @nasje92 @Urbeto @ivago @Bogatyr @aron24 @Chimpa @007mark @bas huijsmans @Satyr @Tim' @Sick Blik @Roprop @Grote Ree @Kyrill @Platina32 @Whitewolf345 @Vreven @Laki @chrisje1993 @michael16 @Rykjvk1 @Aaron21 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Los van het feit dat ik 12 punten verdien met mijn inzending, valt het een beetje tegen. Niet veel, maar toch een beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober @xanderoo als ik denk te weten wie jij bent verdien je juist geen punten Man man, mijn autistisch kantje kan het omgekeerde alfabet niet aan. Zou bijna mijn bewerkingsrechten gaan gebruiken om het aan te passen. Maar goed, let's go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Ik heb exact 12 nummers een plusje gegeven. Nu de volgorde nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Ik ga er morgen naar even voor zitten. Benieuwd hoe ik deze editie ga scoren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Nice, deze week even tijd voor maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 oktober Auteur Share Geplaatst 21 oktober Alles nu één keer geluisterd en ik vind het zo op het eerste oor één van de betere edities van de afgelopen tijd. Er waren maar twee nummers die ik echt héél weerzinwekkend vond. De rest was hooguit niet mijn smaak, maar wel prima binnen zijn genre. Ik ben vrij positief. Dat we met Zweden beginnen vind ik ook wel een goede keuze van de organisatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Zal wel 1 van die 2 nummers zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober 18 minuten geleden zei Urbeto: Dat we met Zweden beginnen vind ik ook wel een goede keuze van de organisatie Omdat we dat nummer dan al maar gehad hebben en snel vergeten, hoop ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Wat een bagger editie op een paar nummers na Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober (bewerkt) Ken wel redelijk wat artiesten, grappig. Ik ga proberen straks ff alles te beluisteren, want zit tot 1 november verder wat krapjes. Druk reisschema Edit: dat houdt niet over zeg.... 5 afgrijselijke nummers die ik echt niet af kon luisteren. 3 daarvan gingen na 30 seconden al af, want dat voelde echt als zelfkastijding. Dan een handje vol slaapverwekkende ongeinspireerde deuntjes waar totaal geen progressie in zit. Desondanks denk ik wel dat ik er 12 uit kan pikken met genoeg kwaliteit. Helaas geen enkel nummer met een echt wauw effect, maar wel wat 7-7.5jes. 22 oktober bewerkt door Sick Blik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Dacht dat ik deze keer weinig kans zou maken, maar na het beluisteren van deze wanstaltige lijst met inzendingen, krijg ik toch weer een beetje hoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Meneer krijgt praatjes na de marathon rennen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten