Urbeto Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Iedereen om me heen pakt punten, maar eenzelfde lot is mij niet toebedeeld. Helaas helaas. Had toch wel verwacht ook wat vaker een paar puntjes te sprokkelen met deze inzending, onder meer hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Ai ai, dit zou wel eens de doodsteek kunnen zijn voor de overwinning, want ik moet nog punten geven en Mark niet, zonder jullie teveel te spoilen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 oktober Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2 minuten geleden zei Aaron21: Ai ai, dit zou wel eens de doodsteek kunnen zijn voor de overwinning, want ik moet nog punten geven en Mark niet, zonder jullie teveel te spoilen. Bwoa. Zelfs Sick Blick kan nog winnen. Alles is nog mogelijk haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 6pt, thanks Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober The love is real Thanks @Laki !!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober I didn't bolivia in it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 oktober Auteur Share Geplaatst 5 oktober Whitewolf vertegenwoordigt Finland op het MU Worldvision Song Festival met de band Old Gods of Asgard en het nummer 'Herald of Darkness'. Deze band staat bekend om hun meeslepende, mystieke sound. De wolf mag dan wel met uitsterven bedreigd zijn, maar z'n zelfvertrouwen in deze competitie is al lang uitgestorven. Heeft iemand nog een beetje podiummoed voor hem? Finland: De punten uit Finland {14} Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 10 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Weer geen punten. De concurrentie loopt uit of in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Ik wil graag voorstellen om Finland aan Rusland terug te geven. Met dit soort buren heb je immers geen vijanden meer nodig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Gelukkig is er nog altijd @Whitewolf345 die een beetje licht geeft aan het einde van de tunnel. Dank! De rest wat minder dank. Toch bedankt om mee te spelen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Weg met die wolven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Jezus ik stond gewoon ff laatste, belachelijk als je bedenkt dat er echt een handjevol afgrijselijke nummers tussen zitten, dank @Laki voor iig wat punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Geen zorgen jongens, ik leef nog. Mijn land daarentegen is dood en begraven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Slechts 3, maar wwl uitgelopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Hulde voor Finland. Voor de vijf puntjes en voor het insturen van een nummer van 13,5 minuut. Ik weet zeker dat je daar mensen mee hebt gefrustreerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 oktober Auteur Share Geplaatst 5 oktober (bewerkt) Sorry op @Rykjvk1 kan er niet veel gerijmd worden en de woordgrapjes zullen hier achterwege moeten blijven. Rykjvyk1 doet mee aan de MU Worldvision namens Zuid-Afrika, samen met de populaire Zuid-Afrikaanse band Rubber Duck. Ze vertegenwoordigen het land met het nummer 'It's Alright'. Ze staan mooi in het linkerrijtje, maar gaat dit nog zo zijn na zijn punten? Zuid-Afrika: De punten uit Kaapstad {15} Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark 5 oktober bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober We volgen vooralsnog exact het traject van de vorige editie: aan het begin aan kop en daarna langzaamaan afzakken naar het rechterrijtje. Erg zuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Toch weer twee puntjes van Zuid-Afrika Een plekje in de top 10 komt weer een stapje dichterbij. Welke had ik nu weer nog niet gehad @Grote Ree ? 8e? Dan doen we die Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Schieten we toch weer het linkerrijtje in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Dit gaat echt als een nachtkaars uit zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 28 minuten geleden zei ivago: Toch weer twee puntjes van Zuid-Afrika Een plekje in de top 10 komt weer een stapje dichterbij. Welke had ik nu weer nog niet gehad @Grote Ree ? 8e? Dan doen we die Correct Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Vijf mooie punten en stevig in het linkerrijtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 3 punten en alles op een zakdoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Damn, veel concurrenten die wat pakken en ook de leidende positie moeten afgeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten