Aaron21 Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Haha, daar gaat mijn top 5 bijna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Oei toch nog aansluiting gevonden bij de top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Ik krijg hier Delhi belly van, pijnlijk om de een na laatste een dikke klap punten te zien krijgen en steeds vaster in die laatste positie te komen zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober *wrijft in ogen* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Valt mij tegen deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 oktober Auteur Share Geplaatst 10 oktober Alweer op de trein naar Brussel en dus is het weer tijd voor een update. Dat doe ik deze keer met Australië en Chrisje1993. Na een mindere start van deze editie lijkt Chris zich helemaal herpakt te hebben en zo lijkt hij misschien nog wel op weg naar het linkerrijtje. 'Preach' van Keiynian Lonsdale is het nummer dat het vertrouwen kreeg van onze vriend. Gaat Chrisje eindelijk voor een duidelijke schifting zorgen bovenaan het klassement? Australië: De punten uit Canberra {22} Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Ondanks 6 punten (waarvoor dank, Chris) toch de top 5 uit, maar de top 3 krijgt niks. Wat gebeurt hier allemaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober En weer wat puntjes naar de Jersey Shore. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober We sluipen weer dichterbij de top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Drie puntjes, het kon slechter. Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Weer wat puntjes binnen en we staan weer in het linkerrijtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Ik had met mijn inzending niet verwacht te winnen, maar wel vaker enkele punten te krijgen dan waar nu sprake van is. Zestien maal niks is echt héél matig. Onverdiend ook in mijn optiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober 15 minuten geleden zei Urbeto: Ik had met mijn inzending niet verwacht te winnen, maar wel vaker enkele punten te krijgen dan waar nu sprake van is. Zestien maal niks is echt héél matig. Onverdiend ook in mijn optiek. Doe even een Socratesje anders, kunnen we lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Gewoon niks aan de top-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober 2 punten! Bijna dubbele cijfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober 10 minuten geleden zei Grote Ree: Doe even een Socratesje anders, kunnen we lachen. Wat versta jij onder een Socratesje? Andere mensen gaan afzeiken? Dat is hier de laatste edities vaste prik hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Zojuist zei Urbeto: Wat versta jij onder een Socratesje? Andere mensen gaan afzeiken? Dat is hier de laatste edities vaste prik hoor Zal 'voor jouw tijd zijn' dat ie hieraan meedeed. Zat ie altijd geheel verheven zijn eigen inzendingen op te hemelen en de rest finaal de grond in te boren. En dan met name de volgens hem onterechte koplopers. Mis die rants stiekem soms wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Thnx chrisje voor de 10 punten. Kon ze goed gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober 2 minuten geleden zei Grote Ree: Zal 'voor jouw tijd zijn' dat ie hieraan meedeed. Zat ie altijd geheel verheven zijn eigen inzendingen op te hemelen en de rest finaal de grond in te boren. En dan met name de volgens hem onterechte koplopers. Mis die rants stiekem soms wel. Heb hem nog twee keer als organisator meegemaakt in m'n eerste edities en kon daar wel om lachen. Hij had vaak ook niet geheel ongelijk. Ik kan het voor mezelf wel uittekenen dat ik - wederom onterecht - nog naar het rechterrijtje wegval en één van de puininzendingen aan de top nog met de winst aan de haal gaat. Dan zal ik er ook nog wel even een relaas uitgooien naar de cultuurbarbaren die deze editie blijkbaar rijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober 55 minuten geleden zei Sick Blik: 2 punten! Bijna dubbele cijfers. Ik denk vooral dat jij een nummer hebt dat vaak net buiten de top 10 valt en dat niemand het echt heel slecht vindt. Vaak levert dat veel minder op dan een kutnummer dat van een aantal toch de volle mep krijgt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober (bewerkt) 1 uur geleden zei Erwin.: Ik denk vooral dat jij een nummer hebt dat vaak net buiten de top 10 valt en dat niemand het echt heel slecht vindt. Vaak levert dat veel minder op dan een kutnummer dat van een aantal toch de volle mep krijgt Jup, grote kans. Té inoffensive misschien. Achja, in het begin een beetje frustrerend, maar nu zie ik er wel het luchtige van in. Ik doe volgende keer gewoon weer mee en dan zien we wel wat we inzenden 10 oktober bewerkt door Sick Blik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Jemig, nu wel heel lang niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Al twee keer 0 nu. Foei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Twee keer punten en terug in de top 10, al is het op het randje. Dank Italië en India!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 oktober Auteur Share Geplaatst 10 oktober Aron24 en Nederland doen mee met het nummer 'Heart on Fire' van de band Blanks opgericht door Simon de Wit. De motor van Aron en NL sputterde in het begin een beetje tegen, maar heeft tegen het einde een hele remontada ingezet. Zoals Sierd De Vos ooit zei: 'Even de brommer starten, brrrrrrrrooooeeeem!' 🏍. Jammer genoeg moet hij zelf nog punten gaan uitdelen dus we gaan zie hoe dat dat zal uitdraaien. Nederland: De punten uit Amsterdam {23} Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten