Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #51

Bogatyr

Aanbevolen berichten

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.f1e8fe158375b2ef354a2dbf30abacaf.png.e4a0dcac9f20ce8c6b51e44b8ebb391-ea067b6313fee75e8b922b.png.dec7e488c0f58881d75749c6078be571.png.0f05252f8255d2ea95087e9ccf8187bc.png

Alweer op de trein naar Brussel en dus is het weer tijd voor een update. Dat doe ik deze keer met Australië en Chrisje1993. Na een mindere start van deze editie lijkt Chris zich helemaal herpakt te hebben en zo lijkt hij misschien nog wel op weg naar het linkerrijtje. 'Preach' van Keiynian Lonsdale is het nummer dat het vertrouwen kreeg van onze vriend. Gaat Chrisje eindelijk voor een duidelijke schifting zorgen bovenaan het klassement? 

Australië:

De punten uit Canberra {22}

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Urbeto:

Ik had met mijn inzending niet verwacht te winnen, maar wel vaker enkele punten te krijgen dan waar nu sprake van is. Zestien maal niks is echt héél matig. Onverdiend ook in mijn optiek. 

Doe even een Socratesje anders, kunnen we lachen. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Urbeto:

Wat versta jij onder een Socratesje? Andere mensen gaan afzeiken? Dat is hier de laatste edities vaste prik hoor

Zal 'voor jouw tijd zijn' dat ie hieraan meedeed. Zat ie altijd geheel verheven zijn eigen inzendingen op te hemelen en de rest finaal de grond in te boren. En dan met name de volgens hem onterechte koplopers. Mis die rants stiekem soms wel. :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Grote Ree:

Zal 'voor jouw tijd zijn' dat ie hieraan meedeed. Zat ie altijd geheel verheven zijn eigen inzendingen op te hemelen en de rest finaal de grond in te boren. En dan met name de volgens hem onterechte koplopers. Mis die rants stiekem soms wel. 

Heb hem nog twee keer als organisator meegemaakt in m'n eerste edities en kon daar wel om lachen. Hij had vaak ook niet geheel ongelijk. 

Ik kan het voor mezelf wel uittekenen dat ik - wederom onterecht - nog naar het rechterrijtje wegval en één van de puininzendingen aan de top nog met de winst aan de haal gaat. Dan zal ik er ook nog wel even een relaas uitgooien naar de cultuurbarbaren die deze editie blijkbaar rijk is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Sick Blik:

2 punten! Bijna dubbele cijfers. (d)

Ik denk vooral dat jij een nummer hebt dat vaak net buiten de top 10 valt en dat niemand het echt heel slecht vindt. Vaak levert dat veel minder op dan een kutnummer dat van een aantal toch de volle mep krijgt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Erwin.:

Ik denk vooral dat jij een nummer hebt dat vaak net buiten de top 10 valt en dat niemand het echt heel slecht vindt. Vaak levert dat veel minder op dan een kutnummer dat van een aantal toch de volle mep krijgt

Jup, grote kans. Té inoffensive misschien. Achja, in het begin een beetje frustrerend, maar nu zie ik er wel het luchtige van in. Ik doe volgende keer gewoon weer mee en dan zien we wel wat we inzenden :D

bewerkt door Sick Blik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.f1e8fe158375b2ef354a2dbf30abacaf.png.e4a0dcac9f20ce8c6b51e44b8ebb391-ea067b6313fee75e8b922b.png.dec7e488c0f58881d75749c6078be571.png.1987cc8e40f3c44db0331f643aec720e.png

Aron24 en Nederland doen mee met het nummer 'Heart on Fire' van de band Blanks opgericht door Simon de Wit. De motor van Aron en NL sputterde in het begin een beetje tegen, maar heeft tegen het einde een hele remontada ingezet. Zoals Sierd De Vos ooit zei: 'Even de brommer starten, brrrrrrrrooooeeeem!' 🏍.  Jammer genoeg moet hij zelf nog punten gaan uitdelen dus we gaan zie hoe dat dat zal uitdraaien.

Nederland:

De punten uit Amsterdam {23}

Link naar opmerking
Deel via andere websites