Djurovski Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 3*0 toch hattrick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Toch moeten checken of mijne op Spotify stond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Helaas pindakaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 september Auteur Share Geplaatst 27 september 31 minuten geleden zei Srangaman: Toch moeten checken of mijne op Spotify stond Ik heb het toen drie keer gecontroleerd en het stond er geen enkele keer op. Ik ben er wel quasi zeker van dat dit stemmen kan kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september De eerste punten, en het zijn er direct 8. Van @Vreven verwachtte ik wel wat, maar ben er niet minder blij om. Dank Zwitserland! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Yes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Uhm 0 punten vanuit Zwitserland jammer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september De eerste punten zijnn binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Nou dit gaat knap waardeloos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 september Auteur Share Geplaatst 28 september (bewerkt) Urbeto, een gepassioneerde deelnemer, en zijn geliefde Zweden hebben hun zinnen gezet op een geweldig parcours voor deze editie van het MU Worldvision. Dit jaar hoopt Urbeto jullie harten te veroveren met een niet-Engelstalige song, een dappere keuze in een wedstrijd waar Engelstalige muziek vaak de bovenhand haalt. Met de band Karakou en het nummer 'Golvet i Koket' staat hij voorlopig aan kop van de rangschikking. Stemt de beste man tactisch of gaat hij de koppositie moeten afstaan? De punten uit Stockholm {4} Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark 28 september bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september @Bogatyr ik krijg de punten van Bangladesh nogmaals te zien, kan dat kloppen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 september Auteur Share Geplaatst 28 september 2 minuten geleden zei Sick Blik: @Bogatyr ik krijg de punten van Bangladesh nogmaals te zien, kan dat kloppen? En nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Thanks Urbetof, van nul naar acht punten. Kleinigheidje, maar mijn artiest is Fhin ipv Fini, die er ook al bij staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 september Auteur Share Geplaatst 28 september 1 minuut geleden zei Chiemel: Thanks Urbetof, van nul naar acht punten. Kleinigheidje, maar mijn artiest is Fhin ipv Fini, die er ook al bij staat Meteen opgelost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Ondanks de paar punten wat gedaald, maar staan er nog goed bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Thnx voor de punten. Sta toch al best verrassend op 13 punten. Dat is al bijna evenveel als het aantal views op Youtube voor dit nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Hier punten verwacht en gekregen. Wel minder dan verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Grrr stelletje rockisten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 10 punten van Urbeto dat is onverwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Wow, 12 punten van Urbeto en de nieuwe leider. Thanks! @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september (bewerkt) 16 uur geleden zei nasje92: 0 0 0 Lekker man. Geniet ervan. Op een begeven moment raak je er aan gewend. Ik spreek uit ervaring. Ik Zwitser allang niet meer mee 28 september bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Ooh we zijn alweer bij de vierde. 4x 0 punten. Ik begin nog niet te Zweden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Met Karakou heb ik gekozen voor een band die in Uppsala is ontstaan. Dat is wel net zo toepasselijk. Ik heb niet de verwachting dat een niet-Engelse plaat deze editie van MU Worldvision zal winnen, maar ik hoop in ieder geval dat er weer eens wat hoge ogen gegooid worden door een 'vreemde taal'. De laatste keer dat een niet-Engels nummer won is inmiddels namelijk al 30 (!) edities geleden. Ook is het Deens de enige Scandinavische taal die ooit een editie won, dus dat moet echt eens doorbroken worden Verder inderdaad opvallend dat mijn tienpunter naar Djuro gaat. Zo zie je maar weer dat een keer geen troep insturen gewaardeerd wordt, want ik had dit nummer niet achter je gezocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Dankjewel voor de eerste 2 puntjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 september Auteur Share Geplaatst 28 september Geniet ervan nu het nog kan, want na het weekend zullen de updates minder frequent komen . We gaan verder met Canada en het heerlijke nummer 'It Takes One To Know One' van The Beaches. 007Mark is als een raket aan zijn Worldvision-avontuur begonnen en lijkt niet van plan om gas terug te nemen. Zijn missie? De concurrentie uit de weg ruimen en zijn naam in de geschiedenis van Worldvision graveren. Canada: De punten uit Ottawa {5} Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten