Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #51

Bogatyr

Aanbevolen berichten

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.f1e8fe158375b2ef354a2dbf30abacaf.png.e4a0dcac9f20ce8c6b51e44b8ebb391-a83ea36a6be28e55e4deec.png.15a84a8bfbea067b6313fee75e8b922b.png.542d44b43055c9df2685c2ae760333c9.png

Urbeto, een gepassioneerde deelnemer, en zijn geliefde Zweden hebben hun zinnen gezet op een geweldig parcours voor deze editie van het MU Worldvision. Dit jaar hoopt Urbeto jullie harten te veroveren met een niet-Engelstalige song, een dappere keuze in een wedstrijd waar Engelstalige muziek vaak de bovenhand haalt. Met de band Karakou en het nummer 'Golvet i Koket' staat hij voorlopig aan kop van de rangschikking. Stemt de beste man tactisch of gaat hij de koppositie moeten afstaan?

De punten uit Stockholm {4}

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Karakou heb ik gekozen voor een band die in Uppsala is ontstaan. Dat is wel net zo toepasselijk. Ik heb niet de verwachting dat een niet-Engelse plaat deze editie van MU Worldvision zal winnen, maar ik hoop in ieder geval dat er weer eens wat hoge ogen gegooid worden door een 'vreemde taal'. De laatste keer dat een niet-Engels nummer won is inmiddels namelijk al 30 (!) edities geleden. Ook is het Deens de enige Scandinavische taal die ooit een editie won, dus dat moet echt eens doorbroken worden ;) 

Verder inderdaad opvallend dat mijn tienpunter naar Djuro gaat. Zo zie je maar weer dat een keer geen troep insturen gewaardeerd wordt, want ik had dit nummer niet achter je gezocht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.f1e8fe158375b2ef354a2dbf30abacaf.png.e4a0dcac9f20ce8c6b51e44b8ebb391-a83ea36a6be28e55e4deec.png.15a84a8bfbea067b6313fee75e8b922b.png.542d44b43055c9df2685c2ae760333c9.png

Geniet ervan nu het nog kan, want na het weekend zullen de updates minder frequent komen :D . We gaan verder met Canada en het heerlijke nummer 'It Takes One To Know One' van The Beaches. 007Mark is als een raket aan zijn Worldvision-avontuur begonnen en lijkt niet van plan om gas terug te nemen. Zijn missie? De concurrentie uit de weg ruimen en zijn naam in de geschiedenis van Worldvision graveren. 

Canada: 

De punten uit Ottawa {5}

Link naar opmerking
Deel via andere websites