Urbeto Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Hier had ik in alle eerlijkheid geen punten verwacht dus deze tweede achtpunter is een buitengewoon aangename verrassing. Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Damn it, ik dacht even iets te kiezen wat meer mainstream was, maar dat levert vooralsnog ook geen punten op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september (bewerkt) 7 minuten geleden zei Grote Ree: Mijn nederige excuses. Hopelijk Jersey je het dit keer door de vingers. Hiermee overtreed je opnieuw een van de grote reegels! And holy, zag het niet aankomen, maar 7 punten vanuit Bangladesh. Bedankt! @Badmuts 27 september bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Niets verwacht, niets gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 6 punten, dat is prettig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Gaat weer lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 1 puntje… dhakan beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 100% zeker dat ik het beter ga doen dan de jubileumeditie want toen deed ik namelijk niet mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 september Auteur Share Geplaatst 27 september 15 minuten geleden zei Badmuts: 100% zeker dat ik het beter ga doen dan de jubileumeditie want toen deed ik namelijk niet mee De editie daarvoor dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Niks verwacht en niks gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Geen idee wat ik van Badmuts moest verwachten, maar hij is duidelijk geen Disco fan. Jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Dhakan echt niet meer, @Grote Ree Goede start alhier, dus ik verwacht een vijftiende plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Eerste puntjes! Dank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 6 uur geleden zei Grote Ree: Geen punten dit keer, ik was er al Bangladesh voor Bangladesherik! (Mooi gevonden!) Aha, nog eens herhaald, die 12-punter. Bedankt @Badmuts voor de eer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Goed begin is het halve werk. 2x 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 1 uur geleden zei chrisje1993: Goed begin is het halve werk. 2x 0 Pfoe. Ik heb nog maar 1x 0. Maar het verschil moet er zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 september Auteur Share Geplaatst 27 september Ooit gedacht dat Stijn Vreven niet alleen een beest op het veld is, maar ook een muziek ster in hart en nieren? Nou, je gaat hem in een heel ander licht zien, want onze favoriete vechtjas doet mee aan het MU-Worldvision met niemand minder dan de Zwitserse band Unknown Vagabond! Jawel, Stijn gaat internationaal, en deze keer niet om gele kaarten te pakken, maar om een muzikale overwinning binnen te slepen. MU-Worldvision? Zet je schrap, want Vreven en de Unknown Vagabond komen eraan, en ze zeggen alleen maar: "Pardon me!" Zwitserland: De punten uit Bern {3} Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 0 0 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Lekker hoor Vreven, podiumplek weer voorlopig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Bedankt voor de zes punten! Kunnen we al een slotje op deze editie gooien of is dat te voorbarig? Bij de vorige editie stond ik ook na drie rondes bovenaan en toen bleek dat de eerste drie rondes meer dan de helft van mijn totaal aantal punten vertegenwoordigden. Ik hoop dat dat nu wel anders is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Dat is een zalige score weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Ouch 0 van @Vreven dan wordt het heel pijnlijk deze editie. Probeerde voor wat unieks te gaan :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 1 minuut geleden zei Sick Blik: Ouch 0 van @Vreven dan wordt het heel pijnlijk deze editie. Probeerde voor wat unieks te gaan :( Hij stond op mijn shortlist. Had overigens niet verwacht dat deze van jou was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september De eerste tegenvaller. Nu ja, het liedje van Zwitserland herken ik ook niet, hint hint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september 1 minuut geleden zei Vreven: Hij stond op mijn shortlist. Had overigens niet verwacht dat deze van jou was. Ben van alle markten thuis. Tijdens corona een enorme disco en italo disco fan geworden. Maar kan me voorstellen dat dit nummer niet meteen binnen komt. Ik vind gewoon dat Italiaans met die diepe stem, charisma en zo'n cheesy disco beat echt heerlijk. Maar wederom. Dit stond continu op in Huize Blik gedurende corona tijd, want mn huisgenoot vindt dit ook geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten