nasje92 Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Dank voor 5 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Ha, en daar is dan die liefde van @bas huijsmans. Volgende ronde Bokkingshang is op mijn rekening! Spoiler Moet je wel een goedkope pakken en niet langer dan vijf minuten graag. Anders liever pils op de Brink ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Van Bas had ik zeker punten verwacht. Opvallend. Zou je trouwens de inzendingen zelf ook kunnen plaatsen bij de stemrondes @Grote Ree? Nu moeten we steeds terug naar pagina 1 om te zien welke inzending bij welk land hoort. Dit kan ook in een spoiler uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Boeh Bas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 augustus Auteur Share Geplaatst 9 augustus 3 minuten geleden zei Urbeto: Van Bas had ik zeker punten verwacht. Opvallend. Zou je trouwens de inzendingen zelf ook kunnen plaatsen bij de stemrondes @Grote Ree? Nu moeten we steeds terug naar pagina 1 om te zien welke inzending bij welk land hoort. Dit kan ook in een spoiler uiteraard. Ik kreeg dat in de Scorewiz niet voor elkaar. Dus dan wordt het in de spoiler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 augustus Auteur Share Geplaatst 9 augustus 7 minuten geleden zei Titan: Ha, en daar is dan die liefde van @bas huijsmans. Volgende ronde Bokkingshang is op mijn rekening! Toon verborgen inhoud Moet je wel een goedkope pakken en niet langer dan vijf minuten graag. Anders liever pils op de Brink ) Je hebt de verkeerde bas te pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Zojuist zei Grote Ree: Je hebt de verkeerde bas te pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 augustus Auteur Share Geplaatst 9 augustus Stemronde 5/28: Duitsland De stemrondes volgen elkaar niet zo tactisch op qua reisafstand, want we wisselen wederom van continent. Op deze manier komen we wel aan onze Frequent Flyer-punten. We landen in Berlijn, waar een onbekende naam ons opwacht. Hij is de 84e scout die aan dit muzikale festijn gaat deelnemen. Zijn naam: Copywriter. Voor een onbekende scout heeft hij zich toch maar mooi zijn naam weten te verbinden aan één van de meest succesvolle landen in dit spelletje. De start van de debuutdeelname van Copywriter is tot nu toe niet slecht te noemen. Met 9 punten in de eerste vier stemronden heeft Duitsland zich keurig in het linkerrijtje genesteld. En nu vroeg in de competitie zelf de punten uitdelen, dat kan een psychologisch voordeel opleveren in het vervolg. Opvallend trouwens is dat van de huidige top 5 al drie landen hun punten hebben uitgedeeld. Gaat zich een kopgroep vormen door deze ontwikkeling? De stemmen van Duitsland Spoiler Spoiler @Erwin.@Titan@Djurovski@bas huijsmans@Copywriter@KayDeManaager@Rykjvk1@Chimpa@Platina32@xanderoo@Chiemel@Satyr@Tim'@Fantasy@Whitewolf345@michael16@Bogatyr@007mark@aron24@Fabian.@chrisje1993@Urbeto@Laki@nasje92@Srangaman@Vreven@himan@ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Wie het kleine niet eert... Dank voor het punt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Het was leuk aan de top zolang het duurde, want dat zal op deze voet snel klaar zijn. Of kunnen de Roemenen het tij weer keren? Ik dacht overigens op voorhand echt dat dit Djuro's inzending was. Dat is uiteraard geen compliment aan de inzending, want die is verschrikkelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Dacht een nummer te hebben gevonden dat zowel bij de kenners als het plebs gewaardeerd werd. Maar eens te meer blijkt dat er geen groot plugger aan mij verloren is gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Stabiel de 8 punten momenteel. Hopelijk zet zich dat door. Leuke inzending voor een debutant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Mooie 6 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Toch 7 punten gescoord in de afgelopen 4 uur. En dat terwijl ik een random gepakt heb nadat Fabian besloot Nederland in te pikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Weer niks. Had toch op gemiddeld meer puntengevers gerekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus 4 uur geleden zei Titan: Ha, en daar is dan die liefde van @bas huijsmans. Volgende ronde Bokkingshang is op mijn rekening! Inhoud verbergen Moet je wel een goedkope pakken en niet langer dan vijf minuten graag. Anders liever pils op de Brink ) Hahah als ik eerlijk moet zijn drink ik liever een pilsje op de Brink dan dat ik daar 5 minuten bezig moet zijn. Maar jij betaalt dus jij bepaalt. Langer dan 5 minuten hoef je je geen zorgen om te maken. Zeg altijd maar zo: Wil je een vluggertje of de volle 30 seconden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Ben in ieder geval stabiel tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Goh, meestal sta ik na vier rondes ergens rond plek 47. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Die copywriter mag vaker meedoen! Dank voor 12 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Bedankt nog voor de 6 punten @bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Weekendje weg geweest, nu bijlezende en ik werd erg blij van de 7 punten in ronde 1 - thanks @Erwin.!!! Daarna helaas he-le-maal niets meer gepakt, stelletje cultuurbarbaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 augustus Auteur Share Geplaatst 12 augustus Stemronde 6/28: Engeland Na een korte weekendbreak gaan we weer verder met de competitie. Geen diskwalificaties hier en ook geen onderzoeken naar misdragingen die gestaakt worden. Nee, wat dat betreft is Worldvision een saaie bedoening vergeleken met zijn Europese broer. Wat wel voor de nodige ophef heeft gezorgd bij de organisatie, is de naam van de volgende scout. Pas vorig weekend kwam ik erachter dat het niet KayDeManager is maar KayDeManaager. Sindsdien brandt de vraag op mijn lippen waar die dubbele a precies vandaan komt. Uit de Scorewiz-output die ik van mijn collega-organisatoren heb verkregen bleek ook dat ik niet de enige was die de naam consequent verkeerd schreef. In de grote Excel-database heb ik dan ook de nodige 'zoeken en vervangen'-acties hierop moeten uitvoeren. Graag opheldering hierover in een schriftelijk communiqué, Kay! Voor onze 'manaager' is het de zevende editie dat 'ie meedoet. Grote uitschieter naar boven was editie 46, waarin hij deelnam met Frankrijk. Opvallende statistiek uit die editie is dat Kay de meeste twaalfpunters van het hele deelnemersveld wist te pakken. Liefst vier keer was het douze points naar La France en dat was goed voor 65% van het totale puntenaantal van Kay in die editie. Helaas voor hem gaat het aan het einde van de dag niet om het aantal twaalfpunters dat je binnen hengelt, maar het totaal aantal punten. De Franse inzending was in de breedte dan ook niet populair genoeg om een hogere rangschikking dan de uiteindelijke vijfde plaats te behalen. Ook de zes punten tot nu toe in editie 50 voor het Engeland van KayDeManaager zullen nog weinig reden tot tevredenheid bieden. Maar niet getreurd, er zijn zat gekkere dingen gebeurd bij dit wispelturige spelletje! De stemmen van Engeland Spoiler Spoiler @Erwin.@Titan@Djurovski@bas huijsmans@Copywriter@KayDeManaager@Rykjvk1@Chimpa@Platina32@xanderoo@Chiemel@Satyr@Tim'@Fantasy@Whitewolf345@michael16@Bogatyr@007mark@aron24@Fabian.@chrisje1993@Urbeto@Laki@nasje92@Srangaman@Vreven@himan@ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Van de hatelijke 0 af met de eerste 2 puntjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Gaat het weer zo´n editie worden in de grijze middenmoot? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Tsk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten