Djurovski Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus En weer 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Nog steeds op 69 punten. Nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Kijk 5 puntjes erbij. Eindelijk weer van die laatste plek af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Onverwachtse tienpunter, dankjewel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Oei oei, voorlopig laatste plaats, dat is ook al lang geleden, denk dat het me maar 1x overkomen is en dat is in de allereerste editie. Het helpt niet echt dat de smaak van de muziek dat het hier goed doet niet echt mijn smaak is, waardoor het recept om het goed te doen moeilijk te kraken is voor mij persoonlijk. Toch het gevoel dat de iets poppier shoegaze nummers het misschien nog het best doen, dat me vaak een tiende plaats opleverde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 17 uur geleden zei Laki: Oei oei, voorlopig laatste plaats, dat is ook al lang geleden, denk dat het me maar 1x overkomen is en dat is in de allereerste editie. Het helpt niet echt dat de smaak van de muziek dat het hier goed doet niet echt mijn smaak is, waardoor het recept om het goed te doen moeilijk te kraken is voor mij persoonlijk. Toch het gevoel dat de iets poppier shoegaze nummers het misschien nog het best doen, dat me vaak een tiende plaats opleverde. Als ivago niet meedoet wordt Laki laatste. Hoewel, ik vind deze ook niet waw. Wat dat recept betreft kan ik inkomen, zolang je jezelf maar niet gaat verloochenen en niet dingen gaat inzenden waar je zelf niet 100 procent achter staat om toch maar beter te scoren. Ik probeer steeds om binnen mijn smaak iets te vinden waarvan ik hoop dat het een breder publiek kan aanspreken. Met matig succes tot zover Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 31 augustus Auteur Share Geplaatst 31 augustus 16 minuten geleden zei ivago: Als ivago niet meedoet wordt Laki laatste. Hoewel, ik vind deze ook niet waw. Wat dat recept betreft kan ik inkomen, zolang je jezelf maar niet gaat verloochenen en niet dingen gaat inzenden waar je zelf niet 100 procent achter staat om toch maar beter te scoren. Ik probeer steeds om binnen mijn smaak iets te vinden waarvan ik hoop dat het een breder publiek kan aanspreken. Met matig succes tot zover Ben toch wel benieuwd aan wie jij de twaalfpunter zou hebben gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 31 augustus Auteur Share Geplaatst 31 augustus Stemronde 27/28: Zweden Terwijl de Australiërs in spanning aan het hopen zijn op nog vijf verlossende punten om zo het all-time puntenrecord te pakken, heerst er in het Zweedse kamp een serene rust. De Zweden lijken zich neergelegd te hebben bij een lage klassering en mogen nu zelf vanaf de zijlijn een rol spelen in de strijd om het podium. Voor Vreven is het pas de eerste keer dat hij met een Noord-Europees land meedoet. Hij debuteerde pas vorig jaar, maar heeft in negen edities al drie keer met Frankrijk meegedaan, wat mij doet vermoeden dat er meer speelt dan alleen een sterk Frans netwerk bij deze scout. Nu heeft hij dus een cruciale rol in de ontknoping. Zijn punten bepalen mede wie het podium mogen beklimmen, iets wat Vreven zelf vorige editie nog mocht doen. Interessant wordt ook waar de twaalfpunter ditmaal heen zal gaan. Vreven heeft wat dat betreft een lichte voorkeur voor de inzendingen van ivago en Djordison. Zij kregen tot nu toe ieder twee twaalfpunters toegeworpen, maar doen allebei niet mee deze editie. Volgens de bookmakers maken - gezien de historie - Bogatyr, Chiemel, Djurovski, Laki en Urbeto nu de meeste kans op de volledige score. We gaan nu zien of zij het bij het juiste eind hebben. De stemmen van Zweden Spoiler Spoiler @Erwin.@Titan@Djurovski@bas huijsmans@Copywriter@KayDeManaager@Rykjvk1@Chimpa@Platina32@xanderoo@Chiemel@Satyr@Tim'@Fantasy@Whitewolf345@michael16@Bogatyr@007mark@aron24@Fabian.@chrisje1993@Urbeto@Laki@nasje92@Srangaman@Vreven@himan@ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Wauw, tien punten! Lijkt er toch nog een middenmoot-positie voor mij in te zitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Hah, 12 punten! Thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Van Zweden én Vreven verwachtte ik meer dan een schamel puntje. Het gaat niet eens genoeg zijn voor het linkerrijtje. Bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Nog 1 rondje overleven voor die medaille Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus (bewerkt) Als laatste eindigen is niet meer aan de orde maar veel plaatsen stijgen zit er niet meer in. Met het aantal nullen welke ik kreeg was het een behoorlijke bankrekening geweest . 31 augustus bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 12 en 0, prima gemiddelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus (bewerkt) Het is wat laat met de felicitaties, maar dank aan allen die ervoor gezorgd hebben dat ik tot het laatste moment zelfs nog een plekje in de top-5 kan verzilveren! En natuurlijk gefeliciteerd aan @Erwin. Alleen voor je avatar verdien je de 1ste plaats! Wel jammer dat het nooit spannend was,zeker voor zo'n feestjubileum. Ik dacht wel eventjes dat Urbeto met zo'n draak van een nummer nog ging winnen. 31 augustus bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Yes punten. Hopelijk kunnen we het linkerrijtje veiligstellen. Thanks Vreven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 2 uur geleden zei Grote Ree: Ben toch wel benieuwd aan wie jij de twaalfpunter zou hebben gegeven. Dat wist je al, de Filippijnen van @Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 31 augustus Auteur Share Geplaatst 31 augustus 20 minuten geleden zei ivago: Dat wist je al, de Filippijnen van @Platina32 Oh, daar had ik overheen gelezen dan. Mooie keus wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 55 minuten geleden zei Grote Ree: Oh, daar had ik overheen gelezen dan. Mooie keus wel. Ja, heel mooie keuze. Volgende keer doe je maar gewoon mee, @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus (bewerkt) Op 26-8-2024 om 21:19 zei Grote Ree: Scherp opgemerkt! Het klopt wat je zegt. Er waren wat celverwijzingen niet correct doorgetrokken, waardoor bij ongeveer de helft van de deelnemers in editie 37 zowel het aantal ontvangen punten als de eindklassering niet klopte. Dat maakte dat jij bijvoorbeeld gekoppeld was aan de prestaties van Titan in plaats van je eigen. Dit foutje zal een minimaal effect hebben op de data-analyse van een aantal scouts, waardoor deze niet helemaal meer klopt. Bij sommige scouts had ik sowieso al een afleesfoutje gemaakt in de scoutingsranglijst aller tijden, dus helemaal foutloos waren de infographics überhaupt al niet. Het zal voor zich spreken dat ik dit niet meer ga aanpassen bij iedereen. Dat kost mij teveel tijd en moeite en deze jubileumeditie loopt alweer op zijn eind, iets wat ook effect gaat hebben op de statistieken. Aan het einde van deze editie zal ik het Excel-bestand met alle data (inclusief die van editie 50) erin delen met jullie. Dan kunnen jullie zelf rustig eens napluizen hoe je ervoor staat in welke ranglijstjes. Overigens heb ik jouw ( @Urbeto) data analyse nog wel even aangepast in de post. Om antwoord te geven op je nieuwsgierigheid: er is nauwelijks wat veranderd. Alleen je puntengemiddelde is met 2 omhoog gegaan. Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel tijd je erin hebt gestoken om alle inzendingen vanaf editie 39 zelf toe te voegen aan de sheet terwijl mijn complete sheet (co-author @Bogatyr) tot en met editie 49 gewoon compleet en openbaar als aanbevolen post in de vorige editie stond muv de uitslagen? Props for the work, alleen jammer als je dat niet gezien had... 31 augustus bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 31 augustus Auteur Share Geplaatst 31 augustus 1 uur geleden zei Badmuts: Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel tijd je erin hebt gestoken om alle inzendingen vanaf editie 39 zelf toe te voegen aan de sheet terwijl mijn complete sheet (co-author @Bogatyr) tot en met editie 49 gewoon compleet en openbaar als aanbevolen post in de vorige editie stond muv de uitslagen? Props for the work, alleen jammer als je dat niet gezien had... Ik heb die zeker wel gezien en die toegevoegd aan de database die er al was. Juist het erin zetten van de uitslagen en de ranking kostte de meeste moeite. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 1 september Auteur Share Geplaatst 1 september Stemronde 28/28: Zwitserland Alles heeft een einde en een worst wel twee. En zo zijn we alweer bij de laatste stemronde aanbeland. Maar niet getreurd, er komt hierna nog een update. Eerst is het tijd om de scout met de allergrootste eindbazenavatar van heel MU in het zonnetje te zetten. Ik mag ook aan hem mijn felicitaties overdragen, want deze meneer staat op het punt om zijn 25e deelname af te ronden. En dat terwijl hij de afgelopen 20 edities niet heeft deelgenomen. Ik ben in ieder geval blij je weer te mogen verwelkomen, himan! Himan is niet van de alledaagse keuzes qua landen. Dat hij een keer met de Verenigde Staten heeft meegedaan mag gerust een trendbreuk genoemd worden. Verder kiest hij vaak Europese maar vooral ook Aziatische landen uit voor dit festival. En daarbij heeft hij er een sport van gemaakt om landen te laten debuteren. We pakken het telraam erbij en constateren dat Bhutan, China, Filipijnen, Guyana, Hongarije, Macau, Malawi, Saint Lucia en Vietnam allemaal hun eerste muzikale opwachting hebben mogen maken aan de zijde van deze ervaren scout. In deze editie is himan voor het veilige Zwitserland gegaan. Overigens mogen de Zwitsers ditmaal niet neutraal blijven, zij hebben immers de sleutel voor de verdeling van het podium in handen. De stemmen van Zwitserland Het podium Brengt ons bij het podium. Het brons is voor... Spoiler Verenigde Staten Gefeliciteerd nasje92! Max McNown - Macbeth Het zilver is voor... Spoiler Mexico Gefeliciteerd 007mark! The Warning - Hell You Call A Dream En voor het goud is een spoiler natuurlijk faliekant overbodig. Met een prachtig puntenrecord is hier met recht geschiedenis geschreven. Australië Gefeliciteerd Erwin.! Polish Club - Manila Spoiler Spoiler @Erwin.@Titan@Djurovski@bas huijsmans@Copywriter@KayDeManaager@Rykjvk1@Chimpa@Platina32@xanderoo@Chiemel@Satyr@Tim'@Fantasy@Whitewolf345@michael16@Bogatyr@007mark@aron24@Fabian.@chrisje1993@Urbeto@Laki@nasje92@Srangaman@Vreven@himan@ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Bovenaan het rechterrijtje, dat is óók wat waard Super tof gedaan @Grote Ree, mijn complimenten! En natuurlijk de felicitaties aan @Erwin.! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Bedankt voor de prachtige organisatie @Grote Ree. Je hebt ons allemaal geweldig vermaakt met deze updates. Wat een kwaliteit! Proficiat natuurlijk aan de winnaar, maar ook aan het podium. Zelf tevreden met mijn plaats in het eindklassement, aangezien het een anderstalig nummer is. Op naar de volgende! Normaal is die voor @Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Nog een mooie twaalfpunter erbij. Lang niet genoeg om te winnen, maar toch een redelijk succesvolle editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten