Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #50

Grote Ree

Aanbevolen berichten

Van Bas had ik zeker punten verwacht. Opvallend. 

Zou je trouwens de inzendingen zelf ook kunnen plaatsen bij de stemrondes @Grote Ree? Nu moeten we steeds terug naar pagina 1 om te zien welke inzending bij welk land hoort. Dit kan ook in een spoiler uiteraard. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Urbeto:

Van Bas had ik zeker punten verwacht. Opvallend. 

Zou je trouwens de inzendingen zelf ook kunnen plaatsen bij de stemrondes @Grote Ree? Nu moeten we steeds terug naar pagina 1 om te zien welke inzending bij welk land hoort. Dit kan ook in een spoiler uiteraard. 

Ik kreeg dat in de Scorewiz niet voor elkaar. Dus dan wordt het in de spoiler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.jpeg.a275d8fd88fc973339f3a8d570d084bb.jpeg

Stemronde 5/28: Duitsland

De stemrondes volgen elkaar niet zo tactisch op qua reisafstand, want we wisselen wederom van continent. Op deze manier komen we wel aan onze Frequent Flyer-punten. We landen in Berlijn, waar een onbekende naam ons opwacht. Hij is de 84e scout die aan dit muzikale festijn gaat deelnemen. Zijn naam: Copywriter. Voor een onbekende scout heeft hij zich toch maar mooi zijn naam weten te verbinden aan één van de meest succesvolle landen in dit spelletje. 

De start van de debuutdeelname van Copywriter is tot nu toe niet slecht te noemen. Met 9 punten in de eerste vier stemronden heeft Duitsland zich keurig in het linkerrijtje genesteld. En nu vroeg in de competitie zelf de punten uitdelen, dat kan een psychologisch voordeel opleveren in het vervolg. Opvallend trouwens is dat van de huidige top 5 al drie landen hun punten hebben uitgedeeld. Gaat zich een kopgroep vormen door deze ontwikkeling?

De stemmen van Duitsland

Spoiler

image.thumb.png.2cce942147e20b7a3fac0edcfa1a0659.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was leuk aan de top zolang het duurde, want dat zal op deze voet snel klaar zijn. Of kunnen de Roemenen het tij weer keren? 

Ik dacht overigens op voorhand echt dat dit Djuro's inzending was. Dat is uiteraard geen compliment aan de inzending, want die is verschrikkelijk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Titan:

Ha, en daar is dan die liefde van @bas huijsmans. Volgende ronde Bokkingshang is op mijn rekening!

Inhoud verbergen

Moet je wel een goedkope pakken en niet langer dan vijf minuten graag. Anders liever pils op de Brink ;c )

Hahah als ik eerlijk moet zijn drink ik liever een pilsje op de Brink dan dat ik daar 5 minuten bezig moet zijn. Maar jij betaalt dus jij bepaalt. Langer dan 5 minuten hoef je je geen zorgen om te maken.

Zeg altijd maar zo: Wil je een vluggertje of de volle 30 seconden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.jpeg.a275d8fd88fc973339f3a8d570d084bb.jpeg

Stemronde 6/28: Engeland

Na een korte weekendbreak gaan we weer verder met de competitie. Geen diskwalificaties hier en ook geen onderzoeken naar misdragingen die gestaakt worden. Nee, wat dat betreft is Worldvision een saaie bedoening vergeleken met zijn Europese broer. Wat wel voor de nodige ophef heeft gezorgd bij de organisatie, is de naam van de volgende scout. Pas vorig weekend kwam ik erachter dat het niet KayDeManager is maar KayDeManaager. Sindsdien brandt de vraag op mijn lippen waar die dubbele a precies vandaan komt. Uit de Scorewiz-output die ik van mijn collega-organisatoren heb verkregen bleek ook dat ik niet de enige was die de naam consequent verkeerd schreef. In de grote Excel-database heb ik dan ook de nodige 'zoeken en vervangen'-acties hierop moeten uitvoeren. Graag opheldering hierover in een schriftelijk communiqué, Kay!

Voor onze 'manaager' is het de zevende editie dat 'ie meedoet. Grote uitschieter naar boven was editie 46, waarin hij deelnam met Frankrijk. Opvallende statistiek uit die editie is dat Kay de meeste twaalfpunters van het hele deelnemersveld wist te pakken. Liefst vier keer was het douze points naar La France en dat was goed voor 65% van het totale puntenaantal van Kay in die editie. Helaas voor hem gaat het aan het einde van de dag niet om het aantal twaalfpunters dat je binnen hengelt, maar het totaal aantal punten. De Franse inzending was in de breedte dan ook niet populair genoeg om een hogere rangschikking dan de uiteindelijke vijfde plaats te behalen. Ook de zes punten tot nu toe in editie 50 voor het Engeland van KayDeManaager zullen nog weinig reden tot tevredenheid bieden. Maar niet getreurd, er zijn zat gekkere dingen gebeurd bij dit wispelturige spelletje!

image.thumb.png.9bf58da1314fb21f780cbf0cae397b4c.png

De stemmen van Engeland

Spoiler

image.thumb.png.2cce942147e20b7a3fac0edcfa1a0659.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites