Fantasy Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei Die Fußball-Europameisterschaft 2024 We schrijven 9 april 2024. Nog één nachtje slapen en dan vindt de loting plaats voor het Europees Kampioenschap in Duitsland. Gastland Duitsland heeft zich vanzelfsprekend geen zorgen hoeven te maken over kwalificatiereeksen en heeft enkel wat oefenpotjes gespeeld de voorbije maanden. Wie zich wel hebben moeten kwalificeren, zijn de volgende landen (in willekeurige volgorde benoemd): Frankrijk - Jeroen. Nederland - Whitewolf345 Italië - Fantasy België - keano77 Oostenrijk - Copywriter Bulgarije - Netzwerk Spanje - bas huijsmans Noorwegen - FlyD Turkije - nasje92 Servië - Tim' Portugal - rich ruzzian Slowakije - Mordurette Denemarken - Svenpunt Engeland - chrisje1993 Zweden - Chiemel Duitsland - neva Tsjechië - Oerlie Zwitserland - Kelvin Oekraïne - Bogatyr Polen - leniaal Wales Finland Noord-Macedonië Israël En nu wil het feit dat alle landen, inclusief Duitsland, een nieuwe bondscoach zoeken voor het komende EK. Aan jullie de simpele vraag wie jullie onder jullie hoede zouden willen nemen. Het enige dat ik nodig ga hebben is het volgende: Username op MU: Land: Bijzondere eigenschap van de manager: Dit mag gewoon via een bericht hier in het topic gedeeld worden. De tactieken etc. die later nog gaan volgen mogen wel via een PB. Degene die zich als eerste inschrijft krijgt een extraatje, want die mag ook mij inschrijven. Zo onthoud ik mijzelf van enig toebedacht voordeel door een land naar eigen keuze toe te bedelen Uiteindelijk ga ik van jullie allemaal vragen om een selectie samen te stellen én een tactiek toe te sturen. Daarna hoeven jullie helemaal niets meer te doen, behalve aangeven of er wijzigingen gemaakt dienen te worden ten opzichte van een eventuele tegenstander in de volgende wedstrijd(en) en hier af en toe al dan niet gemeend enthousiast te reageren op de voortgang. Ingewikkeld hoeft het allemaal niet te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei (bewerkt) Username op MU: Whitewolf345 Land: Nederland Bijzondere eigenschap van de manager: is een schaakwonder 25 mei bewerkt door Whitewolf345 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei Username op MU: neva Land: Duitsland Bijzondere eigenschap van de manager: Spreekt Grieks Fantasy krijgt Italië van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei Username op MU: Copywriter Land: Oostenrijk Bijzondere eigenschap van de manager: Heeft een hekel aan de VAR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei Username op MU: Bas huijsmans Land: Spanje Bijzondere eigenschap van de manager: Heeft een account op MU forum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei Username op MU: Chrisje1993 Land: Engeland Bijzondere eigenschap van de manager: Kan geen Engels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei Username op MU: Netzwerk Land: Bulgarije Bijzondere eigenschap van de manager: Heeft een hekel aan grote toernooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Username op MU: Mordurette Land: Slowakije Bijzondere eigenschap van de manager: Heeft twee linkerhanden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Username op MU: keano77 Land: België Bijzondere eigenschap van de manager: Rent voor iedere wedstrijd 2 rondjes om het veld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Username: Rich ruzzian Land: Portugal Bijzonderheid manager: Eet zakken vol m&m's tijdens de wedstrijd omdat roken niet toegestaan is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Username op MU: FlyD Land: Noorwegen Bijzondere eigenschap van de manager: Weet niet waar hij geboren is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Wil wel meedoen, maar heb geen FM24. Zal wel niet onmogelijk zijn, maar wellicht voorrang geven aan iemand die dat wel heeft beter. Weet niet wat het plan is met tactieken bijvoorbeeld en wat er evt zou gebeuren als ik een FM23-tactiek zou sturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 mei Auteur Share Geplaatst 26 mei 18 minuten geleden zei Chiemel: Wil wel meedoen, maar heb geen FM24. Zal wel niet onmogelijk zijn, maar wellicht voorrang geven aan iemand die dat wel heeft beter. Weet niet wat het plan is met tactieken bijvoorbeeld en wat er evt zou gebeuren als ik een FM23-tactiek zou sturen? Dat kan gewoon Ik speel zelf ook nog regelmatig met een tactiek die ik in FM23 gemaakt heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Username op MU: Chiemel Land: Zweden Bijzondere eigenschap van de manager: is nog nooit in Zweden geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Svenpunt Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei (bewerkt) Username op MU: Svenpunt Land: Denemarken Bijzondere eigenschap van de manager: Is nog nooit manager geweest 26 mei bewerkt door Svenpunt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Username op MU: Jeroen. Land: Frankrijk Bijzondere eigenschap van de manager: Is slechts 1 meter 25 lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Username: Nasje92 Land: Turkije Bijzondere eigenschap: is dol op toeteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Username op MU: Tim' Land: Servië Bijzondere eigenschap van de manager: is groot ABBA-fan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei (bewerkt) Username op MU: Kelvin Land: Zwitserland Bijzondere eigenschap van de manager: Is gek op vrieslollies Duitsland die bepaalt wie de leiding krijgt in Italie, ik krijg hier toch een unheimisch gevoel van. Maar goed ik ben neutraal. 26 mei bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Username op MU: Oerlie Land: Tsjechië Bijzondere eigenschap van de manager: Is blind en wordt altijd vergezeld door een blindgeleidehond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei 4 uur geleden zei Fantasy: Dat kan gewoon Ik speel zelf ook nog regelmatig met een tactiek die ik in FM23 gemaakt heb. Wat is handig met spelers selecteren dan? FM24 demo ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 mei Auteur Share Geplaatst 26 mei 22 minuten geleden zei Chiemel: Wat is handig met spelers selecteren dan? FM24 demo ofzo? Of screentjes aan mij vragen Een andere optie zou de demo zijn inderdaad. Of gewoon op de gok en op basis van spelerskennis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Username op MU: Bogatyr Land: Tsjechië Bijzondere eigenschap van de manager: Draagt een blauwe bandana Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leniaal Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei (bewerkt) Username op MU: leniaal Land: Zwitserland Bijzondere eigenschap van de manager: Is alles behalve neutraal @Fantasy Ik zie dat Tsjechië hierboven twee keer gekozen is. 27 mei bewerkt door leniaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 mei Auteur Share Geplaatst 27 mei 2 uur geleden zei leniaal: Username op MU: leniaal Land: Zwitserland Bijzondere eigenschap van de manager: Is alles behalve neutraal @Fantasy Ik zie dat Tsjechië hierboven twee keer gekozen is. Scherp gezien. @Bogatyr zal een nieuwe keuze mogen maken omdat @Oerlie eerder was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten